Graspop Metal Meeting 2025

Loek123

Headliner
7 nov 2019
5.891
8.901
Er is niet echt een aannmelijk gerucht dat die gaan touren toch?
Ik lees het ook als gewoon echt de enige show, maar probeer toch nog wat te vinden zodat het wel kan op Graspop :LOL:

Maar die hoop zou dan alleen gebaseerd zijn op andere taalregels rondom komma gebruik in de Zweedse taal…

Maar goed:

S: Iron Maiden, Slipknot, Korn, …
N: Disturbed, Powerwolf, …, …

Vergeet ik nog een headliner?
Volbeat zal dan wel de laatste south headliner zijn zeker
 

kaiser

Dagopener
11 jan 2019
690
387
Ik hoop toch dat er nog verrassing opduikt. Anders heb je precies weer een kopie van 2022 of 2019 of 2018 qua south stage headliners.
Afhankelijk van wat we juist geboekt is zie ik Korn eventueel wel weer north afsluiten zoals enkele jaren geleden
 

Loek123

Headliner
7 nov 2019
5.891
8.901
Ik zou momenteel mijn geld zetten op: Korn, Volbeat, Slipknot, Iron Maiden als south stage headliners, maar hoop ook heel erg dat er nog iets van een verrassing ergens vandaan komt.
 
  • Leuk
Waarderingen: festivalryo

Loek123

Headliner
7 nov 2019
5.891
8.901
I really hope for Gojira but I think that would be North Stage again
de verwachting/geruchten zijn dat Gojira de Lokerse feesten gaat headlinen. Die zijn ook meer gericht op het Augustus seizoen dit jaar, dus kleine kans op Graspop denk ik.

Nu Korn eindelijk officieel is wacht ik nog geduldig tot Lamb of God eindelijk eens een juni show bekend maakt, dat is nu toch wel mijn grootste hoop op nog een leuke headliner erbij (ook met PWD die inmiddels is uitgesloten)
 
  • Leuk
Waarderingen: festivalryo en copoli

copoli

Playlistbediener
16 mei 2024
11
32
the expectation/rumors are that Gojira will headline the Lokerse parties. They are also more focused on the August season this year, so small chance at Graspop I think.

Now that Korn is finally official I'm still patiently waiting for Lamb of God to finally announce a June show, that's my biggest hope for another nice headliner (even with PWD who has been ruled out in the meantime)
Lets hope that they will also do june shows but if they don' I would also like to see Lamb of God and maybe also Mastodon ;)
 

Sdg

Randprogramma
12 mrt 2023
244
304
Ik lees het ook als gewoon echt de enige show, maar probeer toch nog wat te vinden zodat het wel kan op Graspop :LOL:

Maar die hoop zou dan alleen gebaseerd zijn op andere taalregels rondom komma gebruik in de Zweedse taal…

Maar goed:

S: Iron Maiden, Slipknot, Korn, …
N: Disturbed, Powerwolf, …, …

Vergeet ik nog een headliner?
ik wil je wel hoop geven op graspop.

even de hun eigen aankondiging er bij genomen. mijn opmerking hier bij is gewoon. Als dit je enige show is zou je dat dan niet er bij zetten als band om beter te te verkopen of het in de verf te zetten dat het je enige show is? Ik weet niet hé. sorry aan de mensen die gelukkig waren omdat ze niet kwamen ik wil geen valse hoop geven.

WE ARE RETURNING TO SWEDEN ROCK FESTIVAL!
We are extremely happy to announce our return to Sweden Rock Festival, which takes place from June 4-7, 2025, in Sölvesborg!
🤘
This is a super emotional return for us all as it’s been nearly a decade since our last show there. Many of you know how special this festival has been to us throughout our career, and we have countless incredible memories connected to it. In our eyes, it’s one of the best festivals in the world.
🔥
For more info 👉 https://www.swedenrock.com/
WE GAAN TERUG NAAR ZWEDEN ROCK FESTIVAL!
We zijn ontzettend blij om onze terugkeer aan te kondigen naar Sweden Rock Festival die plaatsvindt van 4-7 juni 2025 in Sölvesborg!
🤘
Dit is een super emotionele terugkeer voor ons allemaal, want het is bijna tien jaar geleden sinds onze laatste show daar. Velen van jullie weten hoe bijzonder dit festival voor ons is geweest gedurende onze hele carrière, en we hebben ontelbare ongelooflijke herinneringen eraan verbonden. In onze ogen is het een van de beste festivals ter wereld.
🔥
Voor meer info
👉
https://www.swedenrock.com/
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken