Sam Fender

Heb nu het nieuwe album van W.H. Lung opstaan, maar die mogen ook best als voorprogramma staan van onze Sam. Heel aardig album! Ze sluiten denk ik wel redelijk aan qua muziekstijl.

In het presale topic zie ik een linkje naar de 013 show, maar niet naar de afas show?
Of zie ik iets over het hoofd :rolleyes:

In het presale topic zie ik een linkje naar de 013 show, maar niet naar de afas show?
Of zie ik iets over het hoofd :rolleyes:
Staat ook niet in het forum.

Maar als je naar Ticketmaster gaat en dan Sam Fender heb je een blok waar je je op kunt geven voor de MOJO nieuwsbrief. Daar komt een code in.

• Leuk
Waarderingen: Symon_1989
Weten we inmiddels al waar die 2e klok naar toe aftelt? Tour is bekend, album komt 20 februari. Zal dit de release van een nieuwe single zijn?

Voorprogramma voor de data in december is Wunderhorse. Lieten dit weten via instagram.

Als ik het goed heb, moet je ten laatste tegen maandagavond 20 oktober het nieuwe album kopen en dan krijg je een presales link voor Vorst Nationaal en/of Tilburg. Hoe is het comfort van Tilburg Poppodium 013 in vergelijking met Vorst Nationaal? Zijn er aan de zijkanten van het podium reuze videoschermen zodat je hier ook van ver het optreden van je geliefde artiest of band kunt horen? Welke van de twee zalen heeft de beste akoestiek?

Als ik het goed heb, moet je ten laatste tegen maandagavond 20 oktober het nieuwe album kopen en dan krijg je een presales link voor Vorst Nationaal en/of Tilburg. Hoe is het comfort van Tilburg Poppodium 013 in vergelijking met Vorst Nationaal? Zijn er aan de zijkanten van het podium reuze videoschermen zodat je hier ook van ver het optreden van je geliefde artiest of band kunt horen? Welke van de twee zalen heeft de beste akoestiek?
Horen doe je overal Bob

Ik heb een presale code ontvangen voor uk/eu via Sam Fender. Ik had mij via die uk-link geregistreerd en Ik had ook het album ge-preorderd. Nu vraag ik mij af of die album-pre order nu wel moest, want het is echt via sam fender en niet via musicstation (waar ik het album heb besteld).

Ik heb een presale code ontvangen voor uk/eu via Sam Fender. Ik had mij via die uk-link geregistreerd en Ik had ook het album ge-preorderd. Nu vraag ik mij af of die album-pre order nu wel moest, want het is echt via sam fender en niet via musicstation (waar ik het album heb besteld).
Ik heb ook het nieuwe album pre-orderd dus verwacht mij code ook vandaag

Is overigens iemand die al een presale code heeft ontvangen na het pre-orderen van het nieuwe album? Ik dacht dat er bij stond dat om 18:00 die codes verstuurd werden maar heb nog niks gezien

Users who are viewing this thread