Sam Fender

Je moest zelfs niet eens het album pre orderen. Via die uk link kreeg je dus ook een code die geldig is voor Europa (ookal stond er in van niet.)

Iemand met een code om morgen 2 extra tickets te kopen voor de 013 voor mij?

Als iemand straks nog een ongebruikte code heeft verneem ik het graag, dan wil ik nog proberen kaartjes voor AFAS te scoren 🙏

Heb ik nou iets over het hoofd gezien? De code die in het presale topic gedeeld wordt voor 013 begint toch pas donderdag met verkopen? En dan de reguliere verkoop vrijdag.
Hoe komen jullie erbij om zometeen al kaartjes te kopen?

Heb ik nou iets over het hoofd gezien? De code die in het presale topic gedeeld wordt voor 013 begint toch pas donderdag met verkopen? En dan de reguliere verkoop vrijdag.
Alle drie de shows beginnen vandaag om 11.00 al met een VVK. En dan donderdag weer.

• Leuk
Waarderingen: JohndeBever
Vandaag is de pre-sale voor mensen die het album hebben besteld, donderdag is de pre-sale via de link van Mojo / Spotify en vrijdag is de reguliere verkoop.

• Leuk
Waarderingen: festibob en JohndeBever
Ah oke dank voor het ophelderen heren. Ik heb alleen de link voor donderdag dus. Lijkt me niet dat vandaag alles al uitverkoopt of wel?

IMG_0547.png
Heads up: op de ticketmaster website staat de vvk voor AFAS blijkbaar al om 10 uur online. Zo kijken of het echt werkt

• Leuk
Waarderingen: Jos en eggy
Moest iemand plaats hebben voor nog 1 of 2 tickets te bestellen in de 013 presale 🙏 Zou het enorm appreciëren.

Heeft er iemand de ticketmaster link van 013 voor straks? Ik heb een code, maar ik geraak niet verder dan die van seetickets.

Wat zijn eigenlijk de diverse prijscategorieen van oa zitplaatsen en staanplaatsen voor SAM FENDER in Vorst?

Users who are viewing this thread

• Mrc