Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Het zou kunnen, maar ik denk dat als die touren ze een headline tour willen doen en niet weer willen supporten. Ook belangrijk om je eigen publiek te bereiekn.
Ik ben vorig jaar in St. James Park geweest. Heb toen een speciaal album besteld incl. foto's van die show in St. James Park als het album uitkomt. Was een actie die 3 dagen duurde toentertijd (juni vorig jaar). Nu hoop ik alleen wel dat ik dan ook een presale code krijg
Ben ook heel benieuwd of het zo'n storm gaat lopen dat alles direct weg is. AFAS vorig keer verkocht uit maar zeker niet direct. Nu is er ook nog een extra show in NL bij. Die was er toentertijd niet.
Ben ook heel benieuwd of het zo'n storm gaat lopen dat alles direct weg is. AFAS vorig keer verkocht uit maar zeker niet direct. Nu is er ook nog een extra show in NL bij. Die was er toentertijd niet.
Ik had ook wel verwacht dat hij in de ziggo dome zou komen, al zijn vorige shows in NL waren wat kleinere zalen maar wel allemaal uitverkocht. En dat was volgens mij nog voor seventeen going under
Ik had ook wel verwacht dat hij in de ziggo dome zou komen, al zijn vorige shows in NL waren wat kleinere zalen maar wel allemaal uitverkocht. En dat was volgens mij nog voor seventeen going under