Sam Fender

D02

Dagopener
2 jan 2019
571
262
Ik zie dat er presale actie is als je het nieuwe album besteld, maar deze presale is alleen voor afas en niet voor 013?
 

Musest96

Playlistbediener
11 dec 2013
33
3
Mojo houdt ook een presale vanaf 24 oktober 10:00. Staat wel alleen voor AFAS vermeld als je je inschrijft voor de nieuwsbrief.
 

Musest96

Playlistbediener
11 dec 2013
33
3
Ik ben vorig jaar in St. James Park geweest. Heb toen een speciaal album besteld incl. foto's van die show in St. James Park als het album uitkomt. Was een actie die 3 dagen duurde toentertijd (juni vorig jaar). Nu hoop ik alleen wel dat ik dan ook een presale code krijg 🥲
 
  • Thinking
Waarderingen: BatMutsje

BatMutsje

Support act
6 dec 2013
829
646
Benieuwd hoeveel kaarten er in de pre-sale kunnen worden besteld per persoon.

Ooh voor de pre-sale van de AFAS 8 per persoon. Dat zijn er veel zeg!
 

Musest96

Playlistbediener
11 dec 2013
33
3
Benieuwd hoeveel kaarten er in de pre-sale kunnen worden besteld per persoon.

Ooh voor de pre-sale van de AFAS 8 per persoon. Dat zijn er veel zeg!
Ben ook heel benieuwd of het zo'n storm gaat lopen dat alles direct weg is. AFAS vorig keer verkocht uit maar zeker niet direct. Nu is er ook nog een extra show in NL bij. Die was er toentertijd niet.

Neemt niet weg dat 8 heel veel is...
 

mart1234

Support act
27 nov 2019
997
443
Ben ook heel benieuwd of het zo'n storm gaat lopen dat alles direct weg is. AFAS vorig keer verkocht uit maar zeker niet direct. Nu is er ook nog een extra show in NL bij. Die was er toentertijd niet.

Neemt niet weg dat 8 heel veel is...
Hij is ook wel een stuk gegroeid sinds de laatste keer dat die in nl een zaal deed
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken