Graspop Metal Meeting 2025

Piet

Dagopener
24 mrt 2022
501
541
Nu ben ik wel heel erg nieuwsgierig naar op basis waarvan jij dan Journey wilde zien. Ik hoop niet dat ik fans nu heel erg beledig, dat is zeker niet mijn bedoeling, maar ik vind Journey wel een typische 'one-hit-wonder'.
Het is hun bekenste nummer...maar ik zou het geen one-hit-wonder willen noemen. D

Dont stop believing, Separate ways, Any way you want it zijn wel de 3 bekendste nummers volgens mij. Helemaal sinds Stranger Things en Rock of Ages ze weer onder de aandacht hebben gebracht.


 
  • Leuk
Waarderingen: Timmy

Piebe71

Geliefde act
15 dec 2022
1.683
3.514
Het is hun bekenste nummer...maar ik zou het geen one-hit-wonder willen noemen. D

Dont stop believing, Separate ways, Any way you want it zijn wel de 3 bekendste nummers volgens mij. Helemaal sinds Stranger Things en Rock of Ages ze weer onder de aandacht hebben gebracht.


Je vergeet Open Arms. Die kent volgens mij ook de halve wereld🤗
 
  • Leuk
Waarderingen: Timmy

Brian

Headliner
Sfeerbeheer
16 jun 2015
5.675
7.387
Het is hun bekenste nummer...maar ik zou het geen one-hit-wonder willen noemen. D

Dont stop believing, Separate ways, Any way you want it zijn wel de 3 bekendste nummers volgens mij. Helemaal sinds Stranger Things en Rock of Ages ze weer onder de aandacht hebben gebracht.


Ik was Rock of Ages alweer vergeten. Vond ik fantastisch toen. Nu denk ik, hoe dan?
 

Piebe71

Geliefde act
15 dec 2022
1.683
3.514
Ik was Rock of Ages alweer vergeten. Vond ik fantastisch toen. Nu denk ik, hoe dan?
Waarom dan? Het is toch gaaf om terug te zien of horen wat je vroeger geweldig vond. Het heeft je smaak van vandaag gemaakt.
Ik vind dat geweldig 🥰🤘🥳
 
  • Leuk
Waarderingen: Timmy

dvdh666

Campingartiest
30 mei 2023
61
187
Iron maiden post net twee teasers die lijken te verwijzen naar het eerste album, met het bericht tomorrow. Misschien een tour in teken van de eerste (en misschien het tweede album)? Die tour mag zeer zeker graspop passeren aankomend jaar.
 
  • Leuk
Waarderingen: Timmy

Loek123

Headliner
7 nov 2019
5.752
8.689
Kondigen die alles in 1 keer aan, want zo ja dan kunnen we stilaan wel iets verwachten voor GMM dan. Lijkt me wel zeker met deze leak dat ze er zullen staan
Als de tour 2 jaar duurt zou het ook nog kunnen dat ze in 2026 pas de festivals doen?

Ik denk dat we van Graspop nog niets moeten verwachten voorlopig.
 

won666

Geliefde act
17 mei 2019
1.373
1.450
Als de tour 2 jaar duurt zou het ook nog kunnen dat ze in 2026 pas de festivals doen?

Ik denk dat we van Graspop nog niets moeten verwachten voorlopig.
Normaal als die morgen aankondigen was hun profielfoto en huisstijl toch reeds aangepast? Dus misschien dan toch geen Iron Maiden op Graspop? Of ze pakken het anders aan dit jaar qua aankondigen? Zou wel vroegste aankondiging zijn sinds 2015. Ze kondigen toen op 30 december voor 2016 Black Sabbath aan. Iron Maiden op Graspop 2025 ja het kan maar dan kondigen ze dus anders aan. Copenhell zal ze wel hebben want die hebben data aangekondigd vandaag. Maar Iron Maiden 2025 Copenhell en 2026 Graspop lijkt ook zo raar. Aaaahhhh ik weet het niet
 

Rockbeer

Sunset slot
6 okt 2016
2.771
3.525
Als ik aan Journey denk dan denk ik aan twee dingen. Don't Stop Believing. En de weergaloze stem van Steve Perry. Ken ook zo'n video van Don't Stop Believing waarin je alleen de voice van Steve hoort.
Zie ik nu dat de band ineens een andere zanger heeft.
Als Journey effectief wordt aangekondigd door Graspop hoop ik dat er een mooie aankondiging kan worden geschreven over de band. 't Is echt typisch zo'n groep waar ik heel graag meer van wil weten, maar ik kom er nooit aan toe.

Voor nu: hoe zijn de liveshows en hoe is de andere zanger?
 
  • Leuk
Waarderingen: Timmy

nikita

Geliefde act
27 okt 2018
1.891
4.036
Als ik aan Journey denk dan denk ik aan twee dingen. Don't Stop Believing. En de weergaloze stem van Steve Perry. Ken ook zo'n video van Don't Stop Believing waarin je alleen de voice van Steve hoort.
Zie ik nu dat de band ineens een andere zanger heeft.
Als Journey effectief wordt aangekondigd door Graspop hoop ik dat er een mooie aankondiging kan worden geschreven over de band. 't Is echt typisch zo'n groep waar ik heel graag meer van wil weten, maar ik kom er nooit aan toe.

Voor nu: hoe zijn de liveshows en hoe is de andere zanger?
Phoe, 'ineens', jij zit nog in een vorig millennium!
Perry is al weg bij journey sinds eind jaren '90, daarna was er nog een andere Steve op vocals en deze Filipijnse Arnel Pineda zit er ondertussen ook al meer dan 15 jaar bij.
 
  • Haha
Waarderingen: Rockbeer

SweetJesus

Gouden Tip
7 nov 2022
418
619
Or maybe this is the false information. Just found this on reddit

The press release for the Italian show:

IRON MAIDEN today announce the “RUN FOR YOUR LIVES WORLD TOUR 2025/26”, which will kick off in late May in Budapest and will be followed by 27 shows at stadiums, festivals and arenas across Europe. The “RUN FOR YOUR LIVES WORLD TOUR 2025/26” marks 50 years since Steve Harris formed the band in late 1975 and to celebrate this event, Maiden fans have been promised a very special setlist, spanning all nine studio albums from “Iron Maiden” to “Fear Of The Dark”, featuring their most spectacular songs and their most elaborate stage show ever!

The only Italian date will take place on Sunday 13 July 2025 at the Stadio Euganeo in Padua.

Singer Bruce Dickinson states: “Next year will be very special for IRON MAIDEN and we will give our fans a once-in-a-lifetime live experience. This is a tour that will put a huge smile on your face and leave a big cheer in your throat too! If you’ve seen us before, get ready to take this experience to a whole new level. If you’ve never seen us before, then what the hell are you waiting for? Now’s your chance to find out what you’ve been missing! IRON MAIDEN will definitely get you!”

Manager Rod Smallwood adds: “50 years of Maiden and I’ve lived through 46 of them! With over 100 million albums sold, almost 2,500 shows in 64 countries and countless millions of fans, we see every tour as a new challenge to bring something different and exciting to the fans. And for this very special tour we’re going to do some incredible things! We’ll be playing classics and fan favourites from the first nine albums, from “IRON MAIDEN” to “FEAR OF THE DARK”, many songs that haven’t been played in years and many more will probably never be played again in the future. We’ve already been working hard for months to put together an even more exciting and elaborate new show that will breathe new life into the songs than we’ve ever been able to before. It’s going to be a huge two years for IRON MAIDEN and Eddie of course, we’re very excited about what we’ve got in store for you, the fans, during our 50th anniversary celebrations. I promise you’re all going to be very happy indeed!”
 

Timmy

Campingartiest
31 okt 2023
50
44
Or maybe this is the false information. Just found this on reddit

The press release for the Italian show:

IRON MAIDEN today announce the “RUN FOR YOUR LIVES WORLD TOUR 2025/26”, which will kick off in late May in Budapest and will be followed by 27 shows at stadiums, festivals and arenas across Europe. The “RUN FOR YOUR LIVES WORLD TOUR 2025/26” marks 50 years since Steve Harris formed the band in late 1975 and to celebrate this event, Maiden fans have been promised a very special setlist, spanning all nine studio albums from “Iron Maiden” to “Fear Of The Dark”, featuring their most spectacular songs and their most elaborate stage show ever!

The only Italian date will take place on Sunday 13 July 2025 at the Stadio Euganeo in Padua.

Singer Bruce Dickinson states: “Next year will be very special for IRON MAIDEN and we will give our fans a once-in-a-lifetime live experience. This is a tour that will put a huge smile on your face and leave a big cheer in your throat too! If you’ve seen us before, get ready to take this experience to a whole new level. If you’ve never seen us before, then what the hell are you waiting for? Now’s your chance to find out what you’ve been missing! IRON MAIDEN will definitely get you!”

Manager Rod Smallwood adds: “50 years of Maiden and I’ve lived through 46 of them! With over 100 million albums sold, almost 2,500 shows in 64 countries and countless millions of fans, we see every tour as a new challenge to bring something different and exciting to the fans. And for this very special tour we’re going to do some incredible things! We’ll be playing classics and fan favourites from the first nine albums, from “IRON MAIDEN” to “FEAR OF THE DARK”, many songs that haven’t been played in years and many more will probably never be played again in the future. We’ve already been working hard for months to put together an even more exciting and elaborate new show that will breathe new life into the songs than we’ve ever been able to before. It’s going to be a huge two years for IRON MAIDEN and Eddie of course, we’re very excited about what we’ve got in store for you, the fans, during our 50th anniversary celebrations. I promise you’re all going to be very happy indeed!”
Thanx for the information
 

Timmy

Campingartiest
31 okt 2023
50
44
Thanx for the information
IRON MAIDEN kondigt vandaag de “RUN FOR YOUR LIVES WORLD TOUR 2025/26” aan, die eind mei van start gaat in Boedapest en wordt gevolgd door 27 shows in stadions, >>>>>FESTIVALS<<<< en arena's in heel Europa. De “RUN FOR YOUR LIVES WORLD TOUR 2025/26” markeert 50 jaar sinds Steve Harris de band eind 1975 oprichtte en om dit evenement te vieren, is Maiden-fans een heel speciale setlist beloofd, met alle negen studioalbums van “Iron Maiden” tot “Fear Of The Dark”, met hun meest spectaculaire nummers en hun meest uitgebreide podiumshow ooit! De enige Italiaanse datum vindt plaats op zondag 13 juli 2025 in het Stadio Euganeo in Padua. Zanger Bruce Dickinson zegt: “Volgend jaar wordt heel speciaal voor IRON MAIDEN en we zullen onze fans een once-in-a-lifetime live-ervaring bezorgen. Dit is een tour die een grote glimlach op je gezicht tovert en ook een groot gejuich in je keel achterlaat! Als je ons al eerder hebt gezien, bereid je dan voor om deze ervaring naar een heel nieuw niveau te tillen. Als je ons nog nooit eerder hebt gezien, waar wacht je dan nog op? Dit is je kans om te ontdekken wat je hebt gemist! IRON MAIDEN zal je zeker krijgen!” Manager Rod Smallwood voegt toe: “50 jaar Maiden en ik heb er 46 meegemaakt! Met meer dan 100 miljoen verkochte albums, bijna 2500 shows in 64 landen en ontelbare miljoenen fans, zien we elke tour als een nieuwe uitdaging om de fans iets anders en spannends te bieden. En voor deze heel speciale tour gaan we een aantal ongelooflijke dingen doen! We spelen klassiekers en favorieten van de fans van de eerste negen albums, van “IRON MAIDEN” tot “FEAR OF THE DARK”, veel nummers die al jaren niet meer zijn gespeeld en nog veel meer die waarschijnlijk nooit meer in de toekomst zullen worden gespeeld. We hebben maandenlang hard gewerkt om een nog spannender en uitgebreider nieuwe show samen te stellen die de nummers nieuw leven inblaast dan ooit tevoren. Het worden twee enorme jaren voor IRON MAIDEN en Eddie natuurlijk, we zijn erg enthousiast over wat we in petto hebben voor jullie, de fans, tijdens onze 50e verjaardagsviering. Ik beloof jullie dat jullie allemaal heel erg blij zullen zijn!”
 

Loek123

Headliner
7 nov 2019
5.752
8.689
Tour duurt dus in ieder geval van eind mei tot juli en ze doen ook festivals. Eerste naam is hiermee dan wel bekend lijkt me, kan niet missen.
 
  • Leuk
Waarderingen: sven.cr

Joe

Sunset slot
22 feb 2016
3.354
2.689
Lijkt me ondenkbaar dat ze België zouden overslaan dus die donderdag staan ze zeer waarschijnlijk op Graspop inderdaad.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken