Graspop Metal Meeting 2025

Loek123

Headliner
7 nov 2019
5.743
8.664
Parkway Drive zou best weer eens een jaartje overslaan, die touren sinds corona nonstop.
Heb het voor de aardigheid eens opgezocht
De band heeft in 2006 voor het eerst in Europa gespeeld, en sindsdien hebben ze letterlijk ieder jaar 1 tot 3 shows per jaar gespeeld in België.
Met uitzondering van 2020 en 2021 dan natuurlijk
Je kunt je dus afvragen of ooit een jaar gaat komen dat die Europa niet aandoen :)

Snap verder je opmerking wel hoor, zeker aangezien je ze net op Werchter hebt gezien en vorig jaar op Graspop.
Vind zelf sowieso een headliner die na 2 jaar terug komt al vrij snel, maar dit is toch een band die ik ieder jaar wel kan zien. zeker met zo'n speciale setlist van mijn favoriete album.
 
  • Leuk
Waarderingen: scheep en PreFXDesigns

kaiser

Dagopener
11 jan 2019
600
343
Nothing to see here for metalheads with one exception: Electric Callboy. Unlikely that they'll return to Graspop in 2025 though.
Ik verwacht ze ook eerder op werchter, maar omdat ze normaal gezien met een nieuw album gaan touren volgend jaar en extreem populair waren dit jaar zou ik ze toch nog niet helemaal afschrijven voor graspop 2025
 
  • Leuk
Waarderingen: festivalryo

xydroh

Headliner
22 okt 2018
5.889
5.293
ben ik gek om te denken dat green day een mogelijkheid is voor graspop? gezien de problemen met de eisen van green day op werchter en het feit dat graspop wel wat breder aan het gaan is de laatste jaren.
 

kaiser

Dagopener
11 jan 2019
600
343
ben ik gek om te denken dat green day een mogelijkheid is voor graspop? gezien de problemen met de eisen van green day op werchter en het feit dat graspop wel wat breder aan het gaan is de laatste jaren.
Het is niet onmogelijk, maar denk dat het toch wel werchter zal worden. Want ze gaan op graspop een headliner positie vragen en geen idee of graspop zo breed durft gaan :-D
 

kaiser

Dagopener
11 jan 2019
600
343
Wat zijn eigenlijk die problemen bij Green Day, als even zo vrij mag zijn van dit te vragen?
een citaat uit het werchter topic:

"Problem with Green Day in the recent past is that they wanted to decide who can play the main stage before them. And not only 1 band, but all of the bands.
This was a no go for Werchter the last times they were offered. No idea how the situation is this time." ~Ken19
 

Jimmeh07

Gouden Tip
3 jun 2023
345
505
Zet green day maar binnen een paar jaar op graspop, als ze terug met hun voetjes op de grond staan.. Zo speciaal zijn die toch echt niet.
 

Piebe71

Geliefde act
15 dec 2022
1.676
3.501
En toch zouden we daar allemaal american idiot zitten meebrullen vanop een bol plein moest het er van komen.
Dat sowieso, maar ik ken maar één band die destijds zo groot was dat ze het programma van een festival mochten bepalen en dat was Metallica op Donington in 1995.
En dat dan los van een Ozzfest of Knotfest
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken