Sam Fender

Op zijn Facebook schrijft hij: "Looks like we’re going to need a bigger boat for next year".

Zou hij volgend jaar opnieuw een tournee plannen?

Aangezien ik (nog) geen tickets heb, hoop ik van wel.

Laatst bewerkt:
Op zijn Facebook schrijft hij: "Looks like we’re going to need a bigger boat for next year".

Zou hij volgend jaar opnieuw een tournee plannen?

Aangezien ik (nog) geen tickets heb, hoop ik van wel.
Jawel…
Ik vermoed zaalshows van beperkte grootte, festivals en dan trapje hoger van grootte zaalshows.

• Geweldig
Waarderingen: Sanatax
Rock Werchter kun je wel noteren gezien zn Insta story. Welke zal volgen? Pinkpop? Dtrh? Had hij niet ooit een show geannuleerd op dtrh? Heeft er ook nog nooit gestaan geloof ik...

Rock Werchter kun je wel noteren gezien zn Insta story. Welke zal volgen? Pinkpop? Dtrh? Had hij niet ooit een show geannuleerd op dtrh? Heeft er ook nog nooit gestaan geloof ik...
Pinkpop zou die eigenlijk ook in 2019 staan alleen toen ook afgezegd. DTRH weet ik zo niet

Dat godvergeten ticketsysteem. En ja leuk joh. Onaangekondigde pre sale code voor 013 in mijn Spambox laten belanden. Dat schiet op. Anyway. Mocht iemand 2 kaarten kwijt willen. Zou er een moord voor doen. Laat het even weten op 0634139902. Niet geschoten is altijd mis en dat soort.

Dat godvergeten ticketsysteem. En ja leuk joh. Onaangekondigde pre sale code voor 013 in mijn Spambox laten belanden. Dat schiet op. Anyway. Mocht iemand 2 kaarten kwijt willen. Zou er een moord voor doen. Laat het even weten op 0634139902. Niet geschoten is altijd mis en dat soort.
Zou gewoon even ticketmaster resale in de gaten houden, naarmate de shows dichterbij komen wil er vast wel iemand van hun kaartjes af.

Waarschijnlijk niet het meest objectieve forum om het op te vragen maar is Sam Fender niet een te lichte headliner? Ik ben heel erg fan en ga hem ook zien in 013 alleen meestal staat een headliner van werchter niet in 013 in hetzelfde jaar.

Hij staat op de zaterdag, die doorgaans het makkelijkst verkoopt. Maar ik verwacht wel nog zeker een naam uit dezelfde grootte om erbij te staan, plus wat deftigs in de tent(en)

Waarschijnlijk niet het meest objectieve forum om het op te vragen maar is Sam Fender niet een te lichte headliner? Ik ben heel erg fan en ga hem ook zien in 013 alleen meestal staat een headliner van werchter niet in 013 in hetzelfde jaar.
Denk dat de kleine zalen een bewuste keuze is geweest aangezien majors hem nu promoveren naar headliner. Zo houd je interesse in hem en het staat altijd goed wanneer je kan zeggen dat je Europese tour binnen een paar minuten volledig uitverkocht was. Het is een gok van Werchter om hem nu al als headliner neer te zetten maar alles aan hem schreeuwt dat hij DE nieuwe grote britse ster is. Juist door hem nu te promoveren kan je later wanneer hij te groot is hem misschien nog een keer krijgen. Een goed dagprogramma erbij en ik zie dit wel goedkomen.

Nee denk het niet, in engeland is hij natuurlijk al een headliner.
En hier wordt steeds geroepen ‘de vijver van headliners is zo klein’
Dan is dit de enige oplossing, nieuwe vissen in die vijver gooien.
Dit vind ik overigens ook van nbt, volbeat of bmth

Nee denk het niet, in engeland is hij natuurlijk al een headliner.
En hier wordt steeds geroepen ‘de vijver van headliners is zo klein’
Dan is dit de enige oplossing, nieuwe vissen in die vijver gooien.
Dit vind ik overigens ook van nbt, volbeat of bmth
Volbeat een nieuwe vis? Die vis is onderhand bedorven zou ik zeggen

• Leuk
Waarderingen: Timmetje

Users who are viewing this thread