Sport algemeen

Special Monkey

Sunset slot
13 apr 2021
2.323
3.270
Concept is goed: in plaats van het in een stadion te doen, uw stad tentoon stellen en de belangrijkste eyecatchers extra in de verf zetten.
Uitvoering kon echt wel beter: flow in het begin was goed, maar het mode-gedeelte, de eurodance en vooral het paard op de Seine waren veel te lang.
 
  • Leuk
Waarderingen: nikita

warriorandweirdo

Geliefde act
8 nov 2017
1.858
2.633
Dit is dan wel weer gigantisch vet! (Boot ook wel weer iets te lang, maar lijkt me lastig als je geen doorloop kan doen.)
 
Laatst bewerkt:

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
13.137
13.177
Zijn er nog mensen die ook naar de Spelen gaan komende weken?
Zat nog te twijfelen het surfen mee te pakken, maar om nou helemaal naar Tahiti te gaan is ook zo wat...

Ik had op zich wel naar het wielrennen, tennis, hockey en volleyballen willen gaan, alleen ik vind het dat dus echt niet waard. Wel zo makkelijk om achter de televisie te koekeloeren. Klein beetje jaloers op jullie, dat dan weer wel.
 
  • Haha
Waarderingen: Thisso

koekroeck

Support act
6 mrt 2018
1.003
980
Remco en Van Aert, waanzin❤️
Mijn planning:
3 augustus op en af naar Montmartre voor wegwielrennen
6/08 hockey halve finale
7/08 2x kwartfinale waterpolo
8/08 finale hockey
9/08 avond atletiek (Nafi Thiam
10/8 marathon 's morgens, 's avonds moderne penthatlon in Versailles
11/08 baanwielrennen 's middags (Lotte Kopecky)

Let's go Belgium!
 

Joris

Subheadliner
7 feb 2016
3.776
3.105
Beetje jaloers wel als Nederlander. Alle hoop op de wegwedstrijd maar 🤞
 

kevinr

Randprogramma
16 dec 2019
148
196
Remco en Van Aert, waanzin❤️
Mijn planning:
3 augustus op en af naar Montmartre voor wegwielrennen
6/08 hockey halve finale
7/08 2x kwartfinale waterpolo
8/08 finale hockey
9/08 avond atletiek (Nafi Thiam
10/8 marathon 's morgens, 's avonds moderne penthatlon in Versailles
11/08 baanwielrennen 's middags (Lotte Kopecky)

Let's go Belgium!
Ik ga 3/08 zelfde doen :) retourtje Parijs en naar de koers zien :)
 
  • Leuk
Waarderingen: koekroeck

koekroeck

Support act
6 mrt 2018
1.003
980
Ik ga 3/08 zelfde doen :) retourtje Parijs en naar de koers zien :)
Als je met auto zou gaan: Treinhalte cergy le haut. Dat is begin van een treinverbinding richting centrum Parijs. Uw parking kan je al reserveren op parking 3 gares. Dan kan je reizen naar centrum Parijs en moet je maar éénmaal overstappen richting metro Anvers (waar Montmartre is, dé plek waar het zal knetteren).
 

warriorandweirdo

Geliefde act
8 nov 2017
1.858
2.633
Aangenaam rustig trouwens in Parijs. Ideaal moment om eens in de lichtstad te komen rondlopen. Dus zou zeggen: Allen naar de koers! ;)
 

kevinr

Randprogramma
16 dec 2019
148
196
Als je met auto zou gaan: Treinhalte cergy le haut. Dat is begin van een treinverbinding richting centrum Parijs. Uw parking kan je al reserveren op parking 3 gares. Dan kan je reizen naar centrum Parijs en moet je maar éénmaal overstappen richting metro Anvers (waar Montmartre is, dé plek waar het zal knetteren).
Thanks, ik heb een parking gereserveerd in charles de gaulle en dan een 25 minuten met de RER naar het noord en proberen nog start te zien ook :)
 
  • Leuk
Waarderingen: koekroeck

nikita

Geliefde act
27 okt 2018
1.855
3.971
Judo is niet echt een sport waar je warm van wordt als je er niks van kent.
Oneens. Ik vind dat super intens elke keer als ze een poging doen tot worp of het grondgevecht starten. Ook al ken ik niks van al die benamingen en te weinig van wat juist wel of niet mag. Een Dirk Van Tichelt als co-commentator helpt ook enorm!
 
  • Leuk
Waarderingen: theblackmadness

Oasiss

Subheadliner
4 okt 2016
4.682
5.173
Moet wel bekennen dat ik Judo ook één van de minst leuke sporten vind om te kijken. Ik weet er ook niks van, maar dat vormt voor veel sporten niet zo'n belemmering bij de OS.

Vanavond wel benieuwd naar 3x3 basketbal!
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken