Festileaks Draft XIV: Make Pinkpop Great Again

MadMandra27

Support act
23 aug 2022
1.114
1.333
Oké, dan heb ik het juist ingeschat; een polyvalente naam qua positionering, afhankelijk van waar ik naartoe wil met Pinkpop 👍
 

Martijn

Geliefde act
28 nov 2013
1.640
1.940
Iggy Pop

Iggy-Pop-Image.jpg


@Royke -> @Nikfestilover
 

Nikfestilover

Sunset slot
18 okt 2021
3.350
2.716
We zijn blij om vandaag twee nieuwe acts aan te mogen kondigen voor Pinkpop!

The Last Dinner Party

Maak je klaar voor een onvergetelijke ervaring op Pinkpop, want de sensatie uit Londen, The Last Dinner Party
, komt naar ons festival! Deze opkomende band blaast iedereen omver met hun unieke mix van glamrock, poëtische teksten en een vleugje mystiek. Ze zijn dé belofte van de Britse muziekscene en staan klaar om met hun krachtige optredens en meeslepende melodieën het publiek in te pakken. Bereid je voor op een show vol energie, emotie en verrassingen. Mis ze niet, want The Last Dinner Party gaat je betoveren!


Skunk Anansie
Pinkpop, maak je klaar voor een iconisch optreden, want Skunk Anansie komt terug naar het festival! Met de ongeëvenaarde kracht en charisma van frontvrouw Skin brengt deze legendarische band hun explosieve mix van alternatieve rock en rauwe energie naar het podium. Al meer dan twee decennia domineren ze de scene, met hits als "Weak" en “Hedonism", en ze bewijzen keer op keer waarom ze tot de grootste live-acts behoren. Dit wordt een show vol passie en kracht waar je bij móét zijn. Pinkpop, Skunk Anansie staat klaar om het dak eraf te blazen!

 

Oasiss

Subheadliner
4 okt 2016
4.753
5.263
We zijn blij om vandaag twee nieuwe acts aan te mogen kondigen voor Pinkpop!

The Last Dinner Party

Maak je klaar voor een onvergetelijke ervaring op Pinkpop, want de sensatie uit Londen, The Last Dinner Party
, komt naar ons festival! Deze opkomende band blaast iedereen omver met hun unieke mix van glamrock, poëtische teksten en een vleugje mystiek. Ze zijn dé belofte van de Britse muziekscene en staan klaar om met hun krachtige optredens en meeslepende melodieën het publiek in te pakken. Bereid je voor op een show vol energie, emotie en verrassingen. Mis ze niet, want The Last Dinner Party gaat je betoveren!


Skunk Anansie
Pinkpop, maak je klaar voor een iconisch optreden, want Skunk Anansie komt terug naar het festival! Met de ongeëvenaarde kracht en charisma van frontvrouw Skin brengt deze legendarische band hun explosieve mix van alternatieve rock en rauwe energie naar het podium. Al meer dan twee decennia domineren ze de scene, met hits als "Weak" en “Hedonism", en ze bewijzen keer op keer waarom ze tot de grootste live-acts behoren. Dit wordt een show vol passie en kracht waar je bij móét zijn. Pinkpop, Skunk Anansie staat klaar om het dak eraf te blazen!

TLDP was mijn volgende uiteraard !
 

Oasiss

Subheadliner
4 okt 2016
4.753
5.263
Goede timing, iets later en ik had de boel opgehouden.

We blijven even de bovenkant van de zondag vullen. @Koekdoos heeft hem op zijn festival tezamen met zijn gekrulde, hoed dragende, gitaarlegende-mattie. Bij ons komt hij met "zijn eigen" band.

Alter Bridge


Drie keer eerder op Pinkpop, waaronder in de 00's

@MadMandra27

@Paddy

Ps: de eerste reactie onder het youtube filmpje wil ik jullie niet onthouden: "Aragorn is such a good singer"
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken