Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Deze zomer toverden ze de Grote Kaai in Lokeren om tot een zwarte massa. Ze brengen een verbluffende show en live-reputatie mee.
3 keer eerder op Pinkpop, waarvan de eerste keer in de 90's. Korn!
Deze zomer toverden ze de Grote Kaai in Lokeren om tot een zwarte massa. Ze brengen een verbluffende show en live-reputatie mee.
3 keer eerder op Pinkpop, waarvan de eerste keer in de 90's. Korn!
When the mouth of infinity buries its teeth in me, I’ll smile through the agony for you.
And I know you still bear the weight of your own existence, And you’ll never bear the weight of two.
Van dag 1 en 2 is al het nodige gedeeld. Het wordt tijd dag 3 wat glans te geven. De absolute afsluiter van het weekend houden we nog even achter de hand, maar wat een feest gaat dit net daarvoor worden:
When the mouth of infinity buries its teeth in me, I’ll smile through the agony for you.
And I know you still bear the weight of your own existence, And you’ll never bear the weight of two.
Klinkt best lekker, maar moet ook bekennen dat ik het niet kende. Iets lager zou misschien ook gerechtvaardigd zijn. Maar leuke hieraan is natuurlijk dat je eigen voorkeur doorslaggevend is.
Tijd voor onze tweede headliner! Op vrijdag: Depeche Mode!
Op Lollapalooza verbrak ze dit jaar het record voor meeste aanwezigen bij een concert aan de Main Stage. Maar ondertussen kent ze ook de keerzijde van de roem nadat ze enkele dagen geleden haar fel gehypete concert in de Melkweg annuleerde. Maar niet getreurd, want ze zal te zien zijn voor Taylor Swift op Pinkpop: Chappell Roan!
Van dag 1 en 2 is al het nodige gedeeld. Het wordt tijd dag 3 wat glans te geven. De absolute afsluiter van het weekend houden we nog even achter de hand, maar wat een feest gaat dit net daarvoor worden:
Ik denk dat die op de metalfestivals hoger zullen staan, maar op de mainstream festivals als Pinkpop eerder nog lager dan dat, dus je kan zelf wat beslissen daarin