Festileaks Draft XIV: Make Pinkpop Great Again

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
11.152
6.620
In 2017 verkocht hun dag niet zo super, net zoals die van KoL, misschien gaat het hen met de recent punk revival beter af. 😄
 

Nikfestilover

Sunset slot
18 okt 2021
3.350
2.716
Nog even die laatste energie krijgen voor het weekend? We zijn blij om vandaag twee nieuwe namen voor Pinkpop bekend te mogen maken!

Sam Smith - zondag headliner
Na zijn vorige iconische show op Pinkpop weten we het zeker. Sam Smith is meer dan klaar om de south stage van Pinkpop af te mogen sluiten!


Na een geweldige headline show op Sziget en Pukkelpop is hij klaar ervoor en hoe!

Laten we de zondag gewoon nog wat meer vullen! Want The Strokes zullen North Stage af gaan sluiten! Wat hebben we hier veel zin in. Terwijl de zon langzaam ondergaat genieten van The Strokes.

 

Nikfestilover

Sunset slot
18 okt 2021
3.350
2.716
Tot nu toe aangekondigd

Dua Lipa - Coldplay - Sam Smith

Sabrina Carpenter - The Strokes

Sugababes
 

Brian

Headliner
Sfeerbeheer
16 jun 2015
5.648
7.353
Everywhere you go
Always take the weather with you
Everywhere you go
Always take the weather
Everywhere you go
You always take the weather with you
Everywhere you go
Always take the weather
The weather with you

Deze band stond in 1994 voor het eerst op Pinkpop en in 2022 stonden ze er voor de 2e keer.
Crowded House
Bekijk bijlage 10252


@Brian @Martijn
Oei, had ik bijna al gepost. Maar Martijn is eerder ;)

Crowded House had ik ook willen hebben, maar was ik nog lang niet aan toe gekomen. Mooie boeking!
 
  • Leuk
Waarderingen: Royke

Martijn

Geliefde act
28 nov 2013
1.638
1.937
Ik kan niet ontkennen dat ik Harry Styles en zijn Love on Tour graag naar Landgraaf had gehaald, maar weten jullie wat nog beter is dan enkel liefde? De Unlimited Love tour van Red Hot Chili Peppers!

cd57eac5-684c-4756-98cc-bda582a6140b-1140x641.jpg


Het mislopen van Harry Styles en de line-up announcements van de Zuid-Amerikaanse festivals hebben ertoe geleid dat Olivia Rodrigo opschuift naar de headliner van de zaterdag. Dat leidt tot de voorlopige affiche:

Olivia Rodrigo - Red Hot Chili Peppers - Tame Impala​

Paolo Nutini - Snow Patrol​

Froukje​

Janet Livv

@Brian -> @Oasiss
 

Koekdoos

Headliner
22 okt 2018
6.492
8.739
Ghost
1x Pinkpop (jaren '10)

I can feel the thunder that's breaking in your heart
I can see through the scars inside you



Next: @Paddy @Tinus101

Bewuste keuze voor mij om Ghost deze draft niet te kiezen (aan t wachten op een passende draft), dus heel fijn dat ie er toch nog uit vliegt.

Stapje dichterbij een ticket in ieder geval!
 

MadMandra27

Support act
23 aug 2022
1.110
1.330
Bewuste keuze voor mij om Ghost deze draft niet te kiezen (aan t wachten op een passende draft), dus heel fijn dat ie er toch nog uit vliegt.

Stapje dichterbij een ticket in ieder geval!
Ik doe mijn best om iets gevarieerder te boeken. Fijn dat het geapprecieerd wordt!
 

Koekdoos

Headliner
22 okt 2018
6.492
8.739
En in denken dat ik Avenged Sevenfold en/of Ghost nog wel in ronde 20 fzo zou kunnen nemen...

Op zich, na een tijdje zijn de meeste grote spots wel gevuld op veel festivals. Zo weet ik nu in ieder geval dat mijn stadion act er niet uit kan vliegen tot mijn eerstvolgende twee namen! Want iedereen tussen nu en dan heeft al een grote stadion act staan :)
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken