Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Nog even die laatste energie krijgen voor het weekend? We zijn blij om vandaag twee nieuwe namen voor Pinkpop bekend te mogen maken!
Sam Smith - zondag headliner
Na zijn vorige iconische show op Pinkpop weten we het zeker. Sam Smith is meer dan klaar om de south stage van Pinkpop af te mogen sluiten!
Na een geweldige headline show op Sziget en Pukkelpop is hij klaar ervoor en hoe!
Laten we de zondag gewoon nog wat meer vullen! Want The Strokes zullen North Stage af gaan sluiten! Wat hebben we hier veel zin in. Terwijl de zon langzaam ondergaat genieten van The Strokes.
Everywhere you go Always take the weather with you
Everywhere you go
Always take the weather
Everywhere you go
You always take the weather with you
Everywhere you go
Always take the weather
The weather with you
Deze band stond in 1994 voor het eerst op Pinkpop en in 2022 stonden ze er voor de 2e keer. Crowded House
Everywhere you go Always take the weather with you
Everywhere you go
Always take the weather
Everywhere you go
You always take the weather with you
Everywhere you go
Always take the weather
The weather with you
Deze band stond in 1994 voor het eerst op Pinkpop en in 2022 stonden ze er voor de 2e keer. Crowded House Bekijk bijlage 10252
Ik kan niet ontkennen dat ik Harry Styles en zijn Love on Tour graag naar Landgraaf had gehaald, maar weten jullie wat nog beter is dan enkel liefde? De Unlimited Love tour van Red Hot Chili Peppers!
Het mislopen van Harry Styles en de line-up announcements van de Zuid-Amerikaanse festivals hebben ertoe geleid dat Olivia Rodrigo opschuift naar de headliner van de zaterdag. Dat leidt tot de voorlopige affiche:
Olivia Rodrigo - Red Hot Chili Peppers - Tame Impala
Op zich, na een tijdje zijn de meeste grote spots wel gevuld op veel festivals. Zo weet ik nu in ieder geval dat mijn stadion act er niet uit kan vliegen tot mijn eerstvolgende twee namen! Want iedereen tussen nu en dan heeft al een grote stadion act staan