Sport algemeen

Martijn

Geliefde act
28 nov 2013
1.616
1.905
Spannende sport, dat roeien. Gaaf dat het dubbeltje deze keer voor ons de goede kant opvalt.
 
  • Leuk
Waarderingen: Oasiss

Martijn

Geliefde act
28 nov 2013
1.616
1.905
Tussen de gillende Fransen mis je bijna dat Amerika een waanzinnig wereldrecord loopt op de mixed 4x400, belooft nog wat voor de finale.
 
  • Leuk
Waarderingen: theblackmadness

Thisso

Sunset slot
Sfeerbeheer
6 mrt 2016
2.336
3.360
Wij zijn sinds 4u vertrokken richting Parijs maar zitten momenteel in een takelwagen de andere kant uit. Platte band, hopelijk valt deze dag niet volledig in het water...
 
  • Wow
Waarderingen: Brian, nikita en Oasiss

Oasiss

Subheadliner
4 okt 2016
4.692
5.187
Wij zijn sinds 4u vertrokken richting Parijs maar zitten momenteel in een takelwagen de andere kant uit. Platte band, hopelijk valt deze dag niet volledig in het water...
Succes! Hopelijk gaat het goed zo!
 

gerrie

Dagopener
22 jun 2016
639
491
Succes met de platte band!

Nu hopen dat Matthieu geen platte band krijgt vandaag.

Al gun ik het van Aert misschien nog wel meer.

Maar eigenlijk zijn er volgens mij 40 mensen die kunnen winnen met zo'n parcours en zulke kleine teams. Kan echt chaos worden!
 

Joris

Subheadliner
7 feb 2016
3.779
3.107
Succes met de platte band!

Nu hopen dat Matthieu geen platte band krijgt vandaag.

Al gun ik het van Aert misschien nog wel meer.

Maar eigenlijk zijn er volgens mij 40 mensen die kunnen winnen met zo'n parcours en zulke kleine teams. Kan echt chaos worden!
Afgelopen paar spelen toch wel onverwachte winnaars, dus ik sluit niets uit inderdaad
 

Joris

Subheadliner
7 feb 2016
3.779
3.107
Het roei toernooi van Nederland is toch ook wel hard gegaan met de medailles, mooie prestatie wel.

Nu hopen dat de atleten en baanwielrenners net zo'n toernooi neer kunnen zetten. Nu eerst de finale van van Opzeeland
 

Jamel

Sunset slot
26 jun 2019
2.949
8.837
Ik zit gewoon nog na te trillen. Dit was bizar. Ook voor mij één van de mooiste sportmomenten die ik ooit heb gezien.
 
  • Leuk
Waarderingen: Mark's Kal

EdsjeFCB

Sunset slot
24 jan 2016
2.982
4.053
Dé ultieme race en wat een fenomeen die Bol. Zo'n eind achter en dan die ontspanning houden in die laatste meters... leek alsof ze nog wel 400 kon. Wat een prestatie 👏
 

theblackmadness

Subheadliner
9 sep 2019
4.014
5.319
Dé ultieme race en wat een fenomeen die Bol. Zo'n eind achter en dan die ontspanning houden in die laatste meters... leek alsof ze nog wel 400 kon. Wat een prestatie 👏
Ja bijna oneerlijk voor de tegenstand hoe ze die allemaal zonder problemen leek op te rollen
Spijtig voor onze waffles (wat een kutnaam ook) dat ze wederom 4e worden
 
  • Leuk
Waarderingen: Jamel

Gebruikers die dit onderwerp bekijken