Sport algemeen

koekroeck

Support act
6 mrt 2018
1.007
987
Gisteren naar Montmartre, wat een zottekot was dat. Nu al redelijk wat wk's en bk's meegemaakt, maar dit was next level. Invasie van Belgen en Nederlanders. Na afloop meerdere Nederlanders die ons kwamen feliciteren (blijf ik raar vinden, tis niet dat ik heb gekoerst😅, maar wel vriendelijk hehe). Remcoooooooo
 

gerrie

Dagopener
22 jun 2016
639
491
Hoe vet was die estafette gisteren! Ik kijk nu al uit naar de finale 400 horden.

En jammer dat de verkeerde Belg won😜 maar het is wel een baasje die evenepoel
 
  • Leuk
Waarderingen: Joris

Mark's Kal

Subheadliner
4 jul 2022
3.824
4.775
Toch wel een mooie overwinning van Djokovic vanmiddag. Speelde zijn beste tennis sinds jaren tegen de beste tennisser van dit moment.
 

Mark's Kal

Subheadliner
4 jul 2022
3.824
4.775
Doen ze eindelijk eens iets goeds zeg.
Veel Walen zijn zo'n fijner volk dan de meeste Vlamingen vind ik.

Zo'n Anderlecht blijft toch een Temu/Aliexpress versie van Ajax. Net zoveel meelopers, die totaal geen binding hebben met de club en omgeving.
Daarom wel zeer veel respect voor de echte supporters daar.
 
Laatst bewerkt:

Joe

Sunset slot
22 feb 2016
3.335
2.661
Veel Walen zijn zo'n fijner volk dan de meeste Vlamingen vind ik.

Zo'n Anderlecht blijft toch een Temu/Aliexpress versie van Ajax. Net zoveel meelopers, die totaal geen binding hebben met de club en omgeving.
Daarom wel zeer veel respect voor de echte supporters daar.
Van Walen geen slecht woord hoor, wel integendeel.

Omgeving van ons stadion trouwens zeer leuk op match dagen. Zie je minder en minder met die nieuwe stadions buiten de stad.
 
  • Leuk
Waarderingen: Mark's Kal

Joe

Sunset slot
22 feb 2016
3.335
2.661
Protesten tegen Riemer al begonnen.

Als die niet attractiever gaat spelen haalt die november niet.
 

Pommer

Gouden Tip
21 sep 2023
266
323
Toch wel een mooie overwinning van Djokovic vanmiddag. Speelde zijn beste tennis sinds jaren tegen de beste tennisser van dit moment.

Vond dit wel één van de hoogtepunten van de Spelen tot nu toe, wat een baas en wat een wedstrijd.

Samen met de 4 x 400m natuurlijk.
 
  • Leuk
Waarderingen: Joris

fred alweer..

Dagopener
27 jan 2023
739
569
Moest heel hard lachen gister dat bij de 100 meter sprint Justice even helemaal afgedraaid moest worden voordat ze mochten gaan rennen.

Wat aan waanzinnige race was het trouwens!
 
  • Leuk
Waarderingen: Joris

koekroeck

Support act
6 mrt 2018
1.007
987
Moest heel hard lachen gister dat bij de 100 meter sprint Justice even helemaal afgedraaid moest worden voordat ze mochten gaan rennen.

Wat aan waanzinnige race was het trouwens!
Twas vooral zeer storend, zo lang wachten. Van mij mag er zeker zo spektakel zijn, maar doe het dan tenminste goed.
 

Special Monkey

Sunset slot
13 apr 2021
2.323
3.272
Moest heel hard lachen gister dat bij de 100 meter sprint Justice even helemaal afgedraaid moest worden voordat ze mochten gaan rennen.

Wat aan waanzinnige race was het trouwens!

Twas vooral zeer storend, zo lang wachten. Van mij mag er zeker zo spektakel zijn, maar doe het dan tenminste goed.

Er was een pitch invader op de piste, vandaar dat het zo lang duurde ;)
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken