Sport algemeen

Davidd

Support act
7 jul 2021
935
1.699
Ik had me nog niet verdiept in de nieuwe Champions League. Maar ik moet zeggen dat ik het best wel vermakelijk vindt. Je komt echt tegen mooie ploegen te spelen. Feyenoord krijgt als Manchester City, Bayern München en Bayer Leverkussen en Benfica.
En dan ook nog Sparta Praag, Lille, Salzburg, Girona. Opzich zijn die 4 nog misschien wel te doen..

Denk wel dat het voor beide Nederlandse clubs een lastig verhaal gaat worden om de eerste fase door te komen en rechtstreeks de 8ste finale te halen.
 

Koekdoos

Headliner
22 okt 2018
6.489
8.732
En dan ook nog Sparta Praag, Lille, Salzburg, Girona. Opzich zijn die 4 nog misschien wel te doen..

Denk wel dat het voor beide Nederlandse clubs een lastig verhaal gaat worden om de eerste fase door te komen en rechtstreeks de 8ste finale te halen.

PSV moet wel bij de beste 24 kunnen eindigen met deze loting
 

Davidd

Support act
7 jul 2021
935
1.699
PSV moet wel bij de beste 24 kunnen eindigen met deze loting
Ja dat zou nog te doen moeten zijn.

Voor beide ploegen in ieder geval mooie affiches en door deze opzet toch minstens 2 extra champions league wedstrijden
 
Laatst bewerkt:

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.873
6.112
En dan ook nog Sparta Praag, Lille, Salzburg, Girona. Opzich zijn die 4 nog misschien wel te doen..

Denk wel dat het voor beide Nederlandse clubs een lastig verhaal gaat worden om de eerste fase door te komen en rechtstreeks de 8ste finale te halen.
En geen Rome.

Nee het is echt een prachtig rooster hoor. Het enige nadeel wat ik zie is dat de grote ploegen halverwege met de pet er naar gaan gooien omdat ze er toch al zijn waardoor je rare uitslagen kan krijgen op het einde.
 
  • Leuk
Waarderingen: zero en Davidd

Martijn

Geliefde act
28 nov 2013
1.635
1.933
En geen Rome.

Nee het is echt een prachtig rooster hoor. Het enige nadeel wat ik zie is dat de grote ploegen halverwege met de pet er naar gaan gooien omdat ze er toch al zijn waardoor je rare uitslagen kan krijgen op het einde.
Je vergooit dan wel je ranking waardoor je in de tussenronde of achtste finale een lastigere tegenstander krijgt, dus ik verwacht dat dat meevalt.
 

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.873
6.112
Je vergooit dan wel je ranking waardoor je in de tussenronde of achtste finale een lastigere tegenstander krijgt, dus ik verwacht dat dat meevalt.
Ik denk dat de grote ploegen niet zo veel uit maakt. Als er een derby in de competitie klaar staat dan zou het me niet verbazen dat er op het einde B-opstellingen gaan komen.
 

luluasas

Randprogramma
9 mei 2023
149
140
Ik denk dat de grote ploegen niet zo veel uit maakt. Als er een derby in de competitie klaar staat dan zou het me niet verbazen dat er op het einde B-opstellingen gaan komen.
Dit zal voor enkeling maar gelden in misschien de laatste wedstrijd. Slechts de eerste 8 teams uit mijn hoofd gaan direct door. Veel teams zullen ook in de laatste wedstrijden nog strijden voor deze plek. Verder zullen er ook niet veel teams zijn die alles gaan winnen door hoe deze opzet ervoor zorgt dat elk team wel minimaal 2 topteams loot.
 

Oasiss

Subheadliner
4 okt 2016
4.743
5.251
Dit is natuurlijk fantastisch voor de grote clubs en voor de televisiegelden. Gaat al heel lang om commercie en niet meer om het mooie spelletje zelf.
 

luluasas

Randprogramma
9 mei 2023
149
140
Weet hier toevallig iemand meer over wanneer de speeldata voor de Europa League bekend wordt gemaakt. Ben Twente supporter en wil zodra het bekend is onmiddellijk vliegtickets naar Manchester boeken.
 
  • Leuk
Waarderingen: Brian

Joe

Sunset slot
22 feb 2016
3.352
2.689
Ik zit daar ook op te wachten en hoop dat een van de twee Tsjechische clubs na nieuwjaar op ons bord komen want mijn verlofdagen zijn op.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken