Sport algemeen

Pommer

Gouden Tip
21 sep 2023
267
325
Ik vind hockey echt een verschrikkelijke sport om naar te kijken, maar de Duitsers verslaan in de finale d.m.v. een shoot out voelt toch lekker.
 
  • Leuk
Waarderingen: Oasiss

Joris

Subheadliner
7 feb 2016
3.794
3.124
Mooie toevoeging op de OS vind ik. Fysiek en mentaal best indrukwekkend.
Ja is wel alleen eenmalig. Maar heb die Australische dingen zien doen waarvan ik alleen maar kan vermoeden dat ze er niet zo'n zin in had. Maar de betere zijn wel echt indrukwekkend.
 

Mark's Kal

Subheadliner
4 jul 2022
3.826
4.776
Ja is wel alleen eenmalig. Maar heb die Australische dingen zien doen waarvan ik alleen maar kan vermoeden dat ze er niet zo'n zin in had. Maar de betere zijn wel echt indrukwekkend.
Mag voor mij standaard op de OS erbij ipv alle paardensport. Verschillen zijn idd wel groot, maar dat heb je ook bij schieten en nog een aantal onderdelen. Lijkt me wel een sport die alleen maar kan groeien.
 

Mark's Kal

Subheadliner
4 jul 2022
3.826
4.776
Miljaar, alweer met een shootout goud! Heerlijke avond met ook nog Lavreysen, Hassan en Van der Duin en Van Belle. Wel jammer dat India geen medaille heeft kunnen pakken, want die stak er eerder vandaag met en kop en schouders boven.
 

Matjes

Campingartiest
20 okt 2015
80
76
Ik vind dat Breaking heel triest en zelfs afbreuk doen aan de spelen. Laag niveau en je kunt 4e worden met 4 keer trainen in de week. Gelukkig eenmalig
 
  • Thinking
Waarderingen: Mark's Kal

Martijn

Geliefde act
28 nov 2013
1.620
1.906
Heerlijk, de eerste hockey dubbel ooit! Ook groots dat Sifan als marathonloper twee medailles pakt op de baan, maakt me ontzettend benieuwd naar zondag.
 
  • Leuk
Waarderingen: Mark's Kal

warriorandweirdo

Geliefde act
8 nov 2017
1.861
2.646
De uitschakeling van de Lions en de Panthers was jammer, maar deze doet echt pijn. Zo dichtbij en toch zo veraf. Doemme toch...
 

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.859
6.081
Leuk dat we dat winnen hoor. Maar dat Hockey, wat een saaie kut sport is me dat zeg. Iedereen speelt gewoon op strafcorners, want in de wedstrijd kunnen ze blijkbaar niet scoren.

Je hoort vaak dat voetbal spelregels naar de hockey moet kijken. Maar de "strafcorner" is toch totaal overrated?
 
Laatst bewerkt:
  • Winning
Waarderingen: Jos

Joe

Sunset slot
22 feb 2016
3.340
2.664
Benieuwd wat de laatste dag ons nog kan brengen, Go Lotte, Go Cats!
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken