Sport algemeen

Royke

Support act
Sfeerbeheer
2 jul 2018
856
1.404
Lasha Talakhadze, beste weightlifter ooit en veel spannendere finale dan 3 jaar geleden in Tokio. Mooi om te zien hoeveel respect het publiek voor de sport heeft. Helpen ophypen en zodra de lift begint doodse stilte. Prachtig om te zien. Nu de laatste weightlifting sessie, women 81kg+
 

warriorandweirdo

Geliefde act
8 nov 2017
1.861
2.646
De medaille jammer genoeg zelf weggesmeten tegen Frankrijk in de halve finale. Vandaag niet genoeg energie meer over. Eeuwig zonde.
 

Oasiss

Subheadliner
4 okt 2016
4.703
5.210
Sportvrouw en man van het jaar zijn (in NL) wel bekend!

En 3x3 basketbal wat mij betreft team, maar weet niet hoe objectief ik daarin ben.
 
  • Geweldig
Waarderingen: Rick1617899545

Joe

Sunset slot
22 feb 2016
3.340
2.666
Sportvrouw en man in België kan geen discussie over zijn neem ik aan.
 

Joris

Subheadliner
7 feb 2016
3.802
3.124
Als liefhebber van Indie heb ik wel het idee dat er naar mij wordt gecatered deze ceremonie
 

warriorandweirdo

Geliefde act
8 nov 2017
1.861
2.646
Als liefhebber van Indie heb ik wel het idee dat er naar mij wordt gecatered deze ceremonie
Vind het eigenlijk oprecht goede muzikale keuzes tijdens de ceremonies: Air, Phoenix, Angèle, Ezra Koenig, Lady Gaga, Gojira, Céline Dion, Zaho de Sagazan, Billie..

Mooi begin en einde van de Olympische Spelen op die manier. :)
 
Laatst bewerkt:
  • Leuk
Waarderingen: @Marc

Matjes

Campingartiest
20 okt 2015
80
76
Ik vond de muzikale inbreng leuk, maar vonden er meer dat de mix bij de nummers van Snoop dog rommelig door elkaar liep
 

@Marc

Sunset slot
13 dec 2016
2.511
1.317
Ik vond de muzikale inbreng leuk, maar vonden er meer dat de mix bij de nummers van Snoop dog rommelig door elkaar liep
Was verschrikkelijk qua geluid. Die 2 gasten van de NOS hadden gewoon de volumeschuif naar beneden moeten doen. Had het idee dat dat resoneerde en je daarom het “stadiongeluid” met een vertraging er doorheen hoorde. Zwaar irritant.
 
  • Leuk
Waarderingen: Matjes en Tinus101

MarkvD

Dagopener
24 apr 2023
566
580
Was verschrikkelijk qua geluid. Die 2 gasten van de NOS hadden gewoon de volumeschuif naar beneden moeten doen. Had het idee dat dat resoneerde en je daarom het “stadiongeluid” met een vertraging er doorheen hoorde. Zwaar irritant.
Vond het idd raar dat het zelfs bij Billie Eilish zo resoneerde, want dat is gewoon een ingestuurd filmpje. Maar dit verklaart het wel. Amateuristisch zeg...
 
  • Leuk
Waarderingen: @Marc

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.861
6.081
Ik had me nog niet verdiept in de nieuwe Champions League. Maar ik moet zeggen dat ik het best wel vermakelijk vindt. Je komt echt tegen mooie ploegen te spelen. Feyenoord krijgt als Manchester City, Bayern München en Bayer Leverkussen en Benfica.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken