Sport algemeen

MarkvD

Dagopener
24 apr 2023
565
579
Als we het over gekke sporten hebben staat het snelwandelen toch wel op 1 bij mij hahaha
Bij mij dan toch de Pentathlon.

Okay, dus je bent klaar met schermen en zwemmen. Hier, een random paard die je nog nooit hebt gezien. Over 20 minuten moet je een springparcours doen, succes. Mag het paard je niet, pech gehad.

Mocht je miraculeus niet van het paard zijn afgedonderd, dan aub even nog even rennen en op wat dingen schieten.
 
  • Haha
  • Leuk
Waarderingen: zero, Tinus101 en Joris

Oasiss

Subheadliner
4 okt 2016
4.699
5.193
Bij mij dan toch de Pentathlon.

Okay, dus je bent klaar met schermen en zwemmen. Hier, een random paard die je nog nooit hebt gezien. Over 20 minuten moet je een springparcours doen, succes. Mag het paard je niet, pech gehad.

Mocht je miraculeus niet van het paard zijn afgedonderd, dan aub even nog even rennen en op wat dingen schieten.
Ik ga deze toch eens even opzoeken.
 

Joris

Subheadliner
7 feb 2016
3.794
3.124
De waterpolodames zijn intussen ook wel een thriller aan het spelen.
 

Martijn

Geliefde act
28 nov 2013
1.620
1.906
New Phone, who dis? Ik zag het eerlijk gezegd al misgaan, maar die oude Blaak was ineens schier onpasseerbaar.
 
  • Leuk
Waarderingen: Tinus101

Martijn

Geliefde act
28 nov 2013
1.620
1.906
Zonde dat Femke hier haar slechtste race in jaren loopt, maar McLaughlin is de allergrootste op dit onderdeel.
 

warriorandweirdo

Geliefde act
8 nov 2017
1.861
2.646
Mja.
2 keer ondermaats op die shoot outs he.

Moeten ze aan werken als dat al mogelijk is.
Vandaag zeker idd. Is al lange tijd hun probleem. Samen met de strafcorners, al waren die wel oké vandaag.

Zelfde als penalty's he. Kan je op trainen (wat ze ook hebben gedaan), maar nooit nabootsen zoals in een wedstrijd.
 
Laatst bewerkt:
  • Leuk
Waarderingen: Joe

Gebruikers die dit onderwerp bekijken