Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Wat een heerlijke wedstrijd zeg! Ik zag deze niet aankomen van te voren. Een paar maanden geleden zat ik nog te mopperen in de Kuip en nu dit. Mooie teamprestatie en hooplijk zetten ze deze lijn door.
prima europacup midweekje ot nu toe
psv pakt met wat geluk een punt in parijs
en fey knalt benfica weg , zeer goed voor de europacupcoefficient
nu hopen dat ajax, twente en az niet achterblijven
prima europacup midweekje ot nu toe
psv pakt met wat geluk een punt in parijs
en fey knalt benfica weg , zeer goed voor de europacupcoefficient
nu hopen dat ajax, twente en az niet achterblijven
Az moet hopen op een wedstrijd als wij tukkers hadden in Manchester, maximaal profiteren van een totale offday van de tegenstander. Lazio gaat een hele pittige pot worden, puntje zou al top zijn, 3 punten tegen 2 tegenstanders uit pot 1 en 1 uit pot 2. Ik hoorde van de Belgen onder ons dat Union geen goed seizoen draait dus dat is dan een must win, net als Malmö uit.
Kun je even zeggen dat Twente weer een keer een wedstrijd wint? Wat een rotwedstrijd gister, terechte rode kaart maar voor de rest was die scheidsrechter echt verschrikkelijk.
Haha, dan zou ik mijn Nostradamus skills overschatten. Dat Ajax wint in Azerbeidzjan en Twente en AZ het lastig zouden krijgen tegen Lazio en Spurs was ook geen enorme scoop. Zondag Heracles maar pakken dan?
Haha, dan zou ik mijn Nostradamus skills overschatten. Dat Ajax wint in Azerbeidzjan en Twente en AZ het lastig zouden krijgen tegen Lazio en Spurs was ook geen enorme scoop. Zondag Heracles maar pakken dan?
Misschien dat ze in de derby een beetje de europese spirit erin krijgen, als we het op onze heupen hebben mag dit geen lastige pot worden. Probleem is dat dat ook niet mocht tegen PEC, NAC en RKC
Misschien dat ze in de derby een beetje de europese spirit erin krijgen, als we het op onze heupen hebben mag dit geen lastige pot worden. Probleem is dat dat ook niet mocht tegen PEC, NAC en RKC
Je komt nu wel met een stuk meer revanche gevoelens uit de Europese wedstrijd. Dat plus thuis, ik ga zondag weer met een goed gevoel richting het stadion.
Die eerste zou ik heel fijn vinden, maar het zou toch ook wel lekker zijn als ze wat puntjes af kunnen pakken van PSV. Maar goed, voor ons wordt Utrecht aanstaande zondag al lastig zat.
Die eerste zou ik heel fijn vinden, maar het zou toch ook wel lekker zijn als ze wat puntjes af kunnen pakken van PSV. Maar goed, voor ons wordt Utrecht aanstaande zondag al lastig zat.
Maakt me allemaal niet uit, maar ik heb een intrinsieke hekel aan de meeloper club van NL (en ja, ze hebben ook echte fans en ook criminelen/tuig aanhang, net als andere clubs).
Maakt me allemaal niet uit, maar ik heb een intrinsieke hekel aan de meeloper club van NL (en ja, ze hebben ook echte fans en ook criminelen/tuig aanhang, net als andere clubs).
Als we dan toch generaliseren; ik ga niet zo goed op de per definitie verongelijkte calimeroboeren uit Brabant .
Normaal gesproken zijn we overigens kansloos tegen Feyenoord en PSV op dit moment. Vind het eigenlijk ook belangrijker die andere potten te winnen. Hoe moeizaam soms ook, maar als je de potjes tegen de nrs 6 - 18 vrij consequent wint, gaat die 3e plek wel lukken.
Na nog een zomer denk ik dat Ajax wel weer wat serieuzer mee kan gaan doen. Niet op de laatste plaats omdat de eredivisie ook wel echt van bedenkelijk niveau is.