Live is Live 2024

MadMandra27

Dagopener
23 aug 2022
744
974
Hier ook al meer dan 100x geprobeerd voor de zondag, maar nog geen succes 🙃
Omg, ik lijk nu mega arrogant maar ben dus super lucky haha. Heb nog 1 iemand die graag meewilde, maar als die niet meewilt, dan drop ik de andere losse code hier wel via een wedstrijdvraag ofzo hihi
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
14.036
8.681
Aan het proberen voor de vrijdag, tot nu toe alleen een ticket voor de zondag gescoord. Iemand heel blij mee gemaakt. :)

Denk dat die van de vrijdag lastiger te winnen zijn?
 

dann

Gouden Tip
3 jan 2018
318
245
Aan het proberen voor de vrijdag, tot nu toe alleen een ticket voor de zondag gescoord. Iemand heel blij mee gemaakt. :)

Denk dat die van de vrijdag lastiger te winnen zijn?
Yep, vrijdag het minste te winnen & zaterdag de meeste
 

fiesta

Gouden Tip
20 jun 2018
280
325
Geloof het zelf ook bijna niet, maar weer tickets gewonnen voor zaterdag, terwijl ik vrijdag had geselecteerd. Omdat parelconfituur inmiddels al voorzien is van zaterdagkaartjes wil ik graag mijn 2 zaterdagkaartjes ruilen voor 2 vrijdagkaartjes, zodat ik mijn lief kan meenemen naar the National. Als iemand 2 vrijdagkaarten heeft maar liever de zaterdag gaat hoor ik het graag 🙂.
 

MadMandra27

Dagopener
23 aug 2022
744
974
Ik heb eens in de vriendengroep gepolst en er willen er wel meer dan 1 mee naar de zondag. Dus als er nog codes over zijn voor die dag, greatly appreciated :ROFLMAO: (blijf ondertussen verder proberen)
 

fiesta

Gouden Tip
20 jun 2018
280
325
Ik had hier beter een pintje gevraagd door de wedstrijd hier te delen en tesamen met Nathan de hype aan te wakkeren😅

Zeer blij dat het jullie ook allemaal lukt. In mijn vriendengroep heeft iedereen tickets voor zaterdag en zondag🙈
Mocht je er op de zaterdag zijn dan komt dat pintje jouw kant op.
 
  • Geweldig
Waarderingen: koekroeck

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.540
6.219
Shirtje aan met Koekroeck erop zodat we je kunnen herkennen en het komt met de biertjes wel goed. ;)
 
  • Haha
Waarderingen: koekroeck

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
14.036
8.681
Ik ben ook al ff'tjes bezig zonder succes, maar we blijven proberen!

Verdeling tickets is als volgt btw:

384x duoticket voor LIVE /s LIVE op vrijdag
864x duoticket voor LIVE /s LIVE op zaterdag
652x duoticket voor LIVE /s LIVE op zondag

Edit: Ticketverdeling was al gedeeld zie ik nu pas
Wel een groot verschil zie ik. Als iemand een vrijdag ticket te veel heeft, houd ik me aanbevolen.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken