Lowlands 2024

nieuwsgierig

Campingartiest
3 feb 2020
65
65
Yes! Gisteren een emailtje ontvangen met de mededeling dat mijn ontwerp voor de vlaggenwedstrijd is geselecteerd voor productie, vet! Dat wordt een foto momentje in het vlaggenwoud in augustus 😎
Ik snap dat je misschien liever anoniem wil blijven, maar in de nwe post op insta staan de winnaars en ik, ik ben nieuwsgierig🤣
 

team-0

Randprogramma
24 jun 2019
227
399
Die was ook erg goed.

Fijn dat die prijzen aan het dalen zijn, ik zet dit jaar in op een eventuele last-minute (goedkope) optie en dat wordt dan steeds realistischer. Dan krijg je zelfs zonder kaartje ook al zin in die timetable-puzzel ;)
 
  • Leuk
Waarderingen: muggenstift

copieright

Playlistbediener
3 feb 2024
13
11
Die was ook erg goed.

Fijn dat die prijzen aan het dalen zijn, ik zet dit jaar in op een eventuele last-minute (goedkope) optie en dat wordt dan steeds realistischer. Dan krijg je zelfs zonder kaartje ook al zin in die timetable-puzzel ;)
Dit gaat makkelijk lukken. Het is dat ik zelf van zekerheid houd ivm vrij vragen werk ook anders had ik hetzelfde gedaan!
 
  • Leuk
Waarderingen: team-0

MarkD

Sunset slot
23 jan 2018
2.405
1.471
Afgelopen weekend Lago Lago een heeeeeeeerlijke set van Amê gezien. Flinke knallers. Zo heel voorzichting hoor ik elektro weer wat meer zijn intrede doen.

Overigens TAKA 5 keer voorbij horen. Die komt mij echt de strot uit.
 
Laatst bewerkt:
  • Leuk
Waarderingen: daily en davadude

Gebruikers die dit onderwerp bekijken

  • Auke