Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Yes! Gisteren een emailtje ontvangen met de mededeling dat mijn ontwerp voor de vlaggenwedstrijd is geselecteerd voor productie, vet! Dat wordt een foto momentje in het vlaggenwoud in augustus
Ik kom hier alleen om te melden dat ik er belachelijk veel zin in heb. Met het mooie weer krijg ik steeds meer een festivalgevoel, ik kan niet wachten op de timetablepuzzel straks!
Fijn dat die prijzen aan het dalen zijn, ik zet dit jaar in op een eventuele last-minute (goedkope) optie en dat wordt dan steeds realistischer. Dan krijg je zelfs zonder kaartje ook al zin in die timetable-puzzel
Fijn dat die prijzen aan het dalen zijn, ik zet dit jaar in op een eventuele last-minute (goedkope) optie en dat wordt dan steeds realistischer. Dan krijg je zelfs zonder kaartje ook al zin in die timetable-puzzel
Afgelopen weekend Lago Lago een heeeeeeeerlijke set van Amê gezien. Flinke knallers. Zo heel voorzichting hoor ik elektro weer wat meer zijn intrede doen.
Overigens TAKA 5 keer voorbij horen. Die komt mij echt de strot uit.