Pinkpop 2024

Vusjke88

Playlistbediener
31 jan 2024
18
10
In 2006 was mijn eerste jaar, de dag van de peppers. Vervolgens elk jaar wel geweest, weekend of dagen. Dit jaar heb ik nog geen ticket, maar vrijdag is de planning als er nog een goedkope voorbij komt šŸ˜ƒ
 
  • Leuk
Waarderingen: hersenscheetje

Mark's Kal

Subheadliner
4 jul 2022
3.572
4.315
Festivalterrein valt mee. Gistermiddag nog even geweest. Zou wel geen lage All Stars of vergelijkbaar kiezen als schoeisel. Camping B en C hebben meerdere moerassen. Dat proberen ze met houtsnippers op te drogen, maar ik vrees dat dit weinig nut heeft met de gemelde hoeveelheid regen de komende dagen.
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.335
6.524
hadden we het Pinkpop 2024 hoedje al gezien?

amnesty.nl/steun-ons/webshop/pinkpop-hoedje

1.jpg

4.jpg
 

elo

Headliner
3 dec 2013
5.370
4.335
Festivalterrein valt mee. Gistermiddag nog even geweest. Zou wel geen lage All Stars of vergelijkbaar kiezen als schoeisel. Camping B en C hebben meerdere moerassen. Dat proberen ze met houtsnippers op te drogen, maar ik vrees dat dit weinig nut heeft met de gemelde hoeveelheid regen de komende dagen.
Niet best dus. Het terrein heeft prima afwatering meen ik?
 

Raoul

Dagopener
17 jun 2015
656
731
Festivalterrein valt mee. Gistermiddag nog even geweest. Zou wel geen lage All Stars of vergelijkbaar kiezen als schoeisel. Camping B en C hebben meerdere moerassen. Dat proberen ze met houtsnippers op te drogen, maar ik vrees dat dit weinig nut heeft met de gemelde hoeveelheid regen de komende dagen.
Laarzen of heel goede kisten. Dat was mijn redding op Werchter 2016. Anders had ik het nooit volgehouden. Gewone sneakers zijn met de nattigheid van afgelopen periode echt een no go.
 

PJ

Headliner
4 nov 2014
7.803
1.936
Nu alleen bevestigd door hun,al vanaf begin vvk waren de geluiden niet positief,waar zou dat aan liggen???Benieuwd of ze er nog een bescheiden winst eraan over houden of toch rode cijfers...in ieder geval genoeg om te evalueren.
Alles valt of staat met het programma wat ze samenstellen. Natuurlijk kun je nooit voor iedereen goed doen en smaken verschillen maar een groot gedeelte van je bezoekers komt toch vanwege de headliners en hetgeen er net onder valt. Zoveel valt er wat mij betreft niet te evalueren. Het programma is gewoon vele malen minder ten op zicht van andere jaren.
 

PP1980

Gouden Tip
2 feb 2017
387
240
Ik ga voor de 32ste keer en 1980 was mijn eerste, speciaal voor Van Halen. Je kon toen nog met de trein terug naar Haarlem.

Dit jaar sluit ik in stijl het af want we hebben kaarten voor het VIP-dek en uiteraard een goed hotel.

Pinkpop verandert en wordt in mijn beleving steeds minder. Maneskin en Calvin Harris vind ik drie keer niks. Een heel weekend ga we niet meer wellicht ooit nog een keer een dag als bijvoorbeeld de Rolling Stones of Metallica zouden komen.

Randprogramma wel meer dan redelijk.

We gaan zelfs een dagje extra voor en na dus een mini vakantie.

Hopen op redelijk weer en het lijkt de goede kant op te gaan. Die extreme hitte hoeft nu ook niet want vorige keer gingen we pas 19 uur naar het terrein.
 

Landgraver

Support act
13 apr 2021
1.077
494
Alles valt of staat met het programma wat ze samenstellen. Natuurlijk kun je nooit voor iedereen goed doen en smaken verschillen maar een groot gedeelte van je bezoekers komt toch vanwege de headliners en hetgeen er net onder valt. Zoveel valt er wat mij betreft niet te evalueren. Het programma is gewoon vele malen minder ten op zicht van andere jaren.
Klopt helemaal, en dat weten ze zelf ook.Hopelijk volgend jaar beter.Dus moeten ze niet jammeren waarom de verkoop voor de vrijdag/zaterdag achterblijft.
 
  • Leuk
Waarderingen: PJ

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.335
6.524
er staat een nieuwe sponsor bij...

1718610476097.png

moest ook meteen denken aan dat gezelschap dat ik regelmatig zag lopen afgelopen editie compleet gehuld in Lidl outfit :ROFLMAO: (prachtig fyi..)
 
  • Leuk
Waarderingen: Minie

CapJoene

Nieuw lid
12 jun 2024
2
1
Weet iemand of je nog iets kan regelen met een campingticket wanneer je een dagkaart hebt? Ik heb een dagkaart voor zondag, dus ik heb stiekem de hoop dat er mensen zijn die op zondagmiddag/avond al vertrekken en ik misschien een ticket of bandje kan overnemen?
 

RalphiePinkpop

Gouden Tip
25 okt 2015
436
334
Weet iemand of je nog iets kan regelen met een campingticket wanneer je een dagkaart hebt? Ik heb een dagkaart voor zondag, dus ik heb stiekem de hoop dat er mensen zijn die op zondagmiddag/avond al vertrekken en ik misschien een ticket of bandje kan overnemen?
Dat gaat ā€˜m niet worden, denk ik, je hebt geen apart bandje voor camping.

Je zou wel naar camping Limburgerhof voor 1 nachtje kunnen gaan.
ā‚¬22,50 per nacht en ā‚¬8,50 voor bus naar festival terrein.

Ik sta hele weekend vanaf donderdag op de Limburgerhof. Na afgelopen jaren op C gestaan te hebben, gaan we nu voor iets meer luxe en minder gedoe met controle bij ingang. Ook ā€˜t gesjouw gaat me steeds meer tegen staan
 
Laatst bewerkt:

CapJoene

Nieuw lid
12 jun 2024
2
1
Dat gaat ā€˜m niet worden, denk ik, je hebt geen apart bandje voor camping.

Je zou wel naar camping Limburgerhof kunnen voor 1 nachtje kunnen gaan.
ā‚¬22,50 per nacht en ā‚¬8,50 voor bus naar festival terrein.

Ik sta hele weekend vanaf donderdag op de Limburgerhof. Na afgelopen jaren op C gestaan te hebben, gaan we nu voor iets meer luxe en minder gedoe met controle bij ingang. Ook ā€˜t gesjouw gaat me steeds meer tegen staan
Ja, dat is ook zo. Dan moet je het hebben van mensen die bereid zijn op het festival van bandje te ruilen tegen een biertje of treetje bijvoorbeeld. Ja, daar durf ik het ook niet op te gokken. Bedankt voor de tip voor de camping, denk dat dit een goede optie is.

Vrienden staan alleen wel het weekend op de 'echte' camping, dus vandaar.
 
  • Leuk
Waarderingen: RalphiePinkpop

EastRocks

Campingartiest
3 nov 2015
62
50
heel artikel over festivals in het algemeen, kleine quote over Pinkpop: "Bijna alle meerdaagse Nederlandse festivals hebben de ticketprijs voor dit jaar verhoogd. Pinkpop kruipt richting de 300 euro voor een heel weekend en merkt dat meteen. Op vrijdag en zaterdag worden 'slechtsā€™ 40.000 bezoekers verwacht, terwijl er plek is voor circa 75.000."
 
  • Leuk
Waarderingen: hersenscheetje

Gebruikers die dit onderwerp bekijken