Pinkpop 2024

colette283

Gouden Tip
13 sep 2022
497
249
Ja vond dat vorig jaar echt een gemis t.o.v. de laatste keer dat ik op PP was. Zeker omdat het hoekje bij de silence disco best leuk geworden interesse, texelse skuumkoppe bar, leuke eettentjes en zitplekken etc
Vooral die Texelse skuumkoppe was een stukje lopen waard😅😂
 

colette283

Gouden Tip
13 sep 2022
497
249
Wordt wel tijd op iets van een mogelijke weersverwachting voor pp. Dit is echt knudde. Gaan we het megaland afdrijven doorweekt van de regen of van de warmte🤔.
 

Landgraver

Support act
13 apr 2021
1.040
463
Wordt wel tijd op iets van een mogelijke weersverwachting voor pp. Dit is echt knudde. Gaan we het megaland afdrijven doorweekt van de regen of van de warmte🤔.
Tsja is nog erg vroeg om hier iets zinnigs over te zeggen. Positief is de regen die nu valt hebben we gehad....Open air is altijd een risico.We gaan het zien en voelen☀️💦Liefst een lekker zonnetje.En Jan zei altijd:jongelui goed smeren!!.
 

neus

Dagopener
16 mrt 2019
616
322
Tsja is nog erg vroeg om hier iets zinnigs over te zeggen. Positief is de regen die nu valt hebben we gehad....Open air is altijd een risico.We gaan het zien en voelen☀️💦Liefst een lekker zonnetje.En Jan zei altijd:jongelui goed smeren!!.

Inderdaad. Over een week of 3 kun je misschien iets gaan zeggen over de temperatuur.
Neerslag is over een aantal dagen al erg lastig.

Al die jaren Pinkpop heb ik eigenlijk maar een paar dagen slecht weer gehad, dus ik heb er wel weer vertrouwen in.
 

Nikfestilover

Sunset slot
18 okt 2021
3.200
2.461
Mijn gevoel zegt dat het abnormaal warm gaat worden in juni. We hebben dit jaar amper droge zonnige dagen gehad. In ieder geval begin juni al verwachtingen van (!!) 31 graden.
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.265
6.356
da's eigenlijk nog te vroeg om iets zinnigs over te kunnen zeggen...

Zal nog afwachten zijn op welk weertype we moeten anticiperen?
 

Landgraver

Support act
13 apr 2021
1.040
463
da's eigenlijk nog te vroeg om iets zinnigs over te kunnen zeggen...

Zal nog afwachten zijn op welk weertype we moeten anticiperen?
Inderdaad, kan alle kanten uit toch dezer dagen ? Als ik zie hoe vaak Buienradar / Weeronline er naast zitten de laatste tijd....Hoop op mooi droog weer.
We gaan het zien en voelen.
 

Landgraver

Support act
13 apr 2021
1.040
463
Man, al ik nog terugdenk aan die dag.Verkeerschaos bij het station , bussen bomvol richting Megaland.
Wel een geslaagde editie, en inderdaad kippevel bij O"Connor.
Nu zie je wel hoe het Festival is gegroeid, en toch alles een stuk professioneler is geworden.
Kudos aan bureau PP.
 

JohndeBever

Campingartiest
12 okt 2023
77
65
Ik ben ook wel benieuwd of het megaland terrein veel schade heeft geleden door de vele neerslag van afgelopen maanden. Ook voor de campings etc. Misschien dat @DennisvdBr hier meer van weet?
 

Landgraver

Support act
13 apr 2021
1.040
463
Ik was toen 26, en het was de 1e keer in Landgraaf.was toch een hele belevenis voor de meeste dorpsgenoten.Nu is het business as usual.
 

Bassie78

Dagopener
23 okt 2017
522
298
En dan nu het weer: Ja ik weet Nederland is zo onvoorspelbaar als wat zeker 4 weken van te voren😬
Maar met deze voorlopige temperaturen ziet het prima aangenaam uit ☀IMG_8071.jpeg
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken