Pinkpop 2024

koekroeck

Support act
6 mrt 2018
865
780
En een 'randprogramma' ... Toe maar zeg 😅🤣
naast de Silent Disco nu ook een Apfelkorn Clubhuis met Karaoke 🙈 hoe verzin je het

alsof ze luisteren naar mensen hier die om rand programma vragen? Is er 'altijd' iets te doen op het festivalterrein... Wel benieuwd welk stuk terrein er nu "opgeofferd" gaat worden om een Apfelkorn Clubhuis te plaatsen?
Beter het terrein volzetten, dan dat het leeg aanvoelt.
 

colette283

Dagopener
13 sep 2022
531
270
Ik ga met drie andere mensen ( met z’n vieren dus) . Ondertussen zijn de onderhandelingen over het spoorboekje van Pinkpop bijna net zo moeilijk geworden als de afgelopen onderhandelingen voor een nieuw kabinet.
😂 Kijk daarom doe ik het in luisteren en de planning maken natuurlijk in mijn achterhoofd wat mijn vriend ook kan waarderen tot nu toe lukt dat prima😁.
 

colette283

Dagopener
13 sep 2022
531
270
Een iemand is zwaar pop georiënteerd en de ander zwaar rock georiënteerd. Ik zit er tussenin.

Maar bijv. Sam Smith x Jane’s Addiction
Henry Moodie x Limp Bizkit
Laurence Spencer Smith x Pendulum
Calvin Harris x John Coffey
Jane's, Limp, pendulum, John. Zou ik voor gaan mijn vriend dan weer ipv John voor Calvin. Maar goed je kan uiteraard altijd nog verhuizen naar de andere als het tegen valt
 
  • Leuk
Waarderingen: Nikfestilover

Landgraver

Support act
13 apr 2021
1.060
483
Beter het terrein volzetten, dan dat het leeg aanvoelt.
Dat kan een reden zijn omdat de kaartverkoop deze editie tegenvalt.dan vallen die lege ruimtes niet op.Maar geen idee of dit de reden is.Iemand iets gehoord inzake ticketverkoop?Of vraag ik naar de bekende weg??.
 

Davidd

Dagopener
7 jul 2021
598
1.021
Toch nog even over het randprogramma er komt dus eigenlijk alleen naast de silence disco een klein tentje bij waar je karaoke kan zingen?
Dus het is nu niet zo dat ze een heel stuk terrein gaan inrichten voor meer randprogramma. Denk dat dat gewoon in het hoekje bij de silence disco erbij komt, ruimte zat daar? Was vorig jaar het rustigste plekje van het festival terrein, mede doordat die je zo ver moest omlopen om er te komen.
 

Davidd

Dagopener
7 jul 2021
598
1.021
Dat kan een reden zijn omdat de kaartverkoop deze editie tegenvalt.dan vallen die lege ruimtes niet op.Maar geen idee of dit de reden is.Iemand iets gehoord inzake ticketverkoop?Of vraag ik naar de bekende weg??.
Het enige wat mij opviel is dat er wel wat kaartjes op ticktswap staan (50) en er steeds meer bij ticketmaster resale bij komen, maar daar zetten ze geen aantallen neer.
Weet niet of dat iets zegt over de kaartverkoop.
 

mickeyfcb

Playlistbediener
14 okt 2022
46
16
Wij gaan voor de eerste keer naar Pinkpop en komen uit België. Ik vroeg me of hoe je eten en drank moet betalen? Kan dit cash? Met bancontact? Of enkel payconicq?
 

RickHuissen

Sunset slot
24 apr 2018
2.042
1.887
Wij gaan voor de eerste keer naar Pinkpop en komen uit België. Ik vroeg me of hoe je eten en drank moet betalen? Kan dit cash? Met bancontact? Of enkel payconicq?
Nope. Pinkpop werkt met munten. En er is geen voorverkoop, dus je moet naar de muntenautomaten op het festivalterrein of op de camping. Ik geloof dat er nog altijd enkele cash automaten zijn, maar veruit de meeste zijn pin only. Neem dus je bankpas mee, ofwel fysiek, ofwel in de wallet op je telefoon.

Je koopt ze per 5 stuks. Het zijn breekmunten en ze komen als groot vel uit de automaten. Ze kunnen ook doormidden, dus de prijzen van alle horeca op festivalterrein en camping is geprijsd in hele en/of halve munten.
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.314
6.487
....
Dus het is nu niet zo dat ze een heel stuk terrein gaan inrichten voor meer randprogramma. Denk dat dat gewoon in het hoekje bij de silence disco erbij komt, ruimte zat daar? Was vorig jaar het rustigste plekje van het festival terrein, mede doordat die je zo ver moest omlopen om er te komen.
zei er iemand : de doorgang aan 2 kanten van Noord mag terug ?
 
  • Leuk
Waarderingen: BeWario

Davidd

Dagopener
7 jul 2021
598
1.021
zei er iemand : de doorgang aan 2 kanten van Noord mag terug ?
Ja vond dat vorig jaar echt een gemis t.o.v. de laatste keer dat ik op PP was. Zeker omdat het hoekje bij de silence disco best leuk geworden interesse, texelse skuumkoppe bar, leuke eettentjes en zitplekken etc
 

Nikfestilover

Sunset slot
18 okt 2021
3.230
2.521
Je merkt dat Jan toch weg is…

* Dit jaar een andere act gedurende headliner.
* Meer focus op silent disco ( met leuke special guests) en meer aandacht voor campingtainment
* VIP deck
* Garden VIP
* Kleding kraampjes met merken komen dit jaar ik het terrekn
* Karaoke tent op het terrein
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.314
6.487
Je merkt dat Jan toch weg is…

* Dit jaar een andere act gedurende headliner.
* Meer focus op silent disco ( met leuke special guests) en meer aandacht voor campingtainment
* VIP deck
* Garden VIP
* Kleding kraampjes met merken komen dit jaar ik het terrekn
* Karaoke tent op het terrein
ja, ik ga Jan nog steeds meer missen zo.

#teamjan
 
  • Leuk
Waarderingen: brutus257

neus

Dagopener
16 mrt 2019
627
349
Ja vond dat vorig jaar echt een gemis t.o.v. de laatste keer dat ik op PP was. Zeker omdat het hoekje bij de silence disco best leuk geworden interesse, texelse skuumkoppe bar, leuke eettentjes en zitplekken etc

Aan de ene kant ben ik het wel eens. Maar aan de andere kant, was het door de slechte bereikbaarheid wel redelijk rustig, en dat vond ik ook wel lekker.
 
  • Leuk
Waarderingen: Davidd

MarkvD

Gouden Tip
24 apr 2023
448
397
Ben nu ook wel benieuwd geworden waar alles wordt geplaatst. Gaat dat Futuresinq ook weer terugkomen, of komt daar dan een van de nieuwe dingen voor in de plaats?
 

Davidd

Dagopener
7 jul 2021
598
1.021
Ben nu ook wel benieuwd geworden waar alles wordt geplaatst. Gaat dat Futuresinq ook weer terugkomen, of komt daar dan een van de nieuwe dingen voor in de plaats?
Wat was ook alweer het Futuresing? Kan me niet herinneren dat ik er vorig jaar ben geweest
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.314
6.487
Ben nu ook wel benieuwd geworden waar alles wordt geplaatst. Gaat dat Futuresinq ook weer terugkomen, of komt daar dan een van de nieuwe dingen voor in de plaats?
dat "Futursinq" was toch iets van Oxfam Novib?
ik zie Oxfam Novib nu (nog) niet op de PP'24 poster OF bij de partners van Pinkpop op de site staan... dus wellicht geen Oxfam Novib stand op het terrein in 2024?
 

JohndeBever

Campingartiest
12 okt 2023
79
65
Op de website is het programma van de donderdagavond wel zichtbaar. Ook de DJ op Camping A stopt op donderdag avond om 01:00, mogen naar mijn mening ook wel iets langer doordraaien. Ook op andere dagen, zoals al gezegd werd moet je goed doorlopen na de headliner wil je nog een 'afterparty' meepakken op camping A. Vrijdags toch even naar camping B zwalken om het feestje van Kees van Hondt te zien
 
  • Leuk
Waarderingen: Landgraver

Gebruikers die dit onderwerp bekijken