Pinkpop 2024

RalphiePinkpop

Gouden Tip
25 okt 2015
436
334
ja, ik ga Jan nog steeds meer missen zo.

#teamjan
Ik ook wel, maar ja het is goed zo. Beter voor zijn gezondheid en hij mag na al die jaren ook wel genieten van zijn pensioen. Gelukkig is hij er toch elk jaar bij en verwelkomt hij ons elke dag bij het parkje met reuzenrad 😉

Over een maand zitten we hopelijk in een lekker niet te warm zonnetje aan ‘t ontbijt van onze 1e Pinkpop dag!
 
  • Leuk
Waarderingen: brutus257 en JohndeBever

rednasnamsob

Gouden Tip
25 feb 2020
396
212
Tja, over een maand is het toch al eindelijk zo ver!

De eerste mensen hebben over een maand de tentjes al opgezet om deze tijd (20 juni...)
100% Dat ik dan al voor m'n tentje zit in mijn opblaaszitzak (leuk woord voor Scrabble trouwens) met een goudegele rakker in m'n hand.... Begint nu serieus te kriebelen nu.
 

rednasnamsob

Gouden Tip
25 feb 2020
396
212
Wij gaan voor de eerste keer naar Pinkpop en komen uit België. Ik vroeg me of hoe je eten en drank moet betalen? Kan dit cash? Met bancontact? Of enkel payconicq?
Hier had nog niemand op gereageerd zo te zien... Voor zover we weten betaal je alles met muntjes. deze kun je bij diverse punten kopen bij een automaat of een kassa. deze kun je pinnen of cash betalen. Dat was in de voorgaande jaren in ieder geval het geval. Het zou kunnen dat ze dit jaar iets aanpassen. dus houd de website en het forum goed in de gaten.

enne.... Veel plezier met jullie 1e Pinkpop!
 

JohndeBever

Campingartiest
12 okt 2023
79
65
100% Dat ik dan al voor m'n tentje zit in mijn opblaaszitzak (leuk woord voor Scrabble trouwens) met een goudegele rakker in m'n hand.... Begint nu serieus te kriebelen nu.
Hier ook zeker! Van de week al m'n spullen is doorgekeken of alles nog goed was en of er niks bij besteld hoeft te worden, maar gelukkig was alles nog in orde! Nu afwachten en af en toe de playlist aan zetten tijdens het werk om er goed in te komen. Zin in!
 
  • Leuk
Waarderingen: rednasnamsob

RickHuissen

Sunset slot
24 apr 2018
2.042
1.887
Hier had nog niemand op gereageerd zo te zien... Voor zover we weten betaal je alles met muntjes. deze kun je bij diverse punten kopen bij een automaat of een kassa. deze kun je pinnen of cash betalen. Dat was in de voorgaande jaren in ieder geval het geval. Het zou kunnen dat ze dit jaar iets aanpassen. dus houd de website en het forum goed in de gaten.

enne.... Veel plezier met jullie 1e Pinkpop!
Noem je mij nou niemand? :p
 
  • Leuk
Waarderingen: rednasnamsob

JohndeBever

Campingartiest
12 okt 2023
79
65
Ik zit hier nou ook wat door de website te neuzen. Maar nu zie ik staan dat er alleen eten drinken mee naar binnen genomen mag worden bij de eerste keer naar binnelopen, dus als je een bandje hebt kun je niet meer met eten en drinken opnieuw naar binnen. Weet iemand of deze regel altijd al is geweest en ze dus gewoon niet zo streng zijn, of is dit helemaal nieuw dit jaar?
 

neus

Dagopener
16 mrt 2019
627
349
Ik zit hier nou ook wat door de website te neuzen. Maar nu zie ik staan dat er alleen eten drinken mee naar binnen genomen mag worden bij de eerste keer naar binnelopen, dus als je een bandje hebt kun je niet meer met eten en drinken opnieuw naar binnen. Weet iemand of deze regel altijd al is geweest en ze dus gewoon niet zo streng zijn, of is dit helemaal nieuw dit jaar?

Volgens mij was dat vorig jaar in elk geval ook al zo. We hebben toen al het eten/drinken de eerste keer mee naar binnen genomen voor de zekerheid, dus ik weet niet of ze er streng naar gaan kijken.

Ik snap bij dit soort regels niet zo goed wie er mee geholpen is. Waar zijn ze precies bang voor? Dat iemand daar een illegale broodjes shop begint ofzo?
 
  • Haha
Waarderingen: JohndeBever en Oasiss

Oasiss

Subheadliner
4 okt 2016
4.342
4.683
Volgens mij was dat vorig jaar in elk geval ook al zo. We hebben toen al het eten/drinken de eerste keer mee naar binnen genomen voor de zekerheid, dus ik weet niet of ze er streng naar gaan kijken.

Ik snap bij dit soort regels niet zo goed wie er mee geholpen is. Waar zijn ze precies bang voor? Dat iemand daar een illegale broodjes shop begint ofzo?
Misschien een codewoord bedenken voor een broodje gezond?
 

JohndeBever

Campingartiest
12 okt 2023
79
65
Volgens mij was dat vorig jaar in elk geval ook al zo. We hebben toen al het eten/drinken de eerste keer mee naar binnen genomen voor de zekerheid, dus ik weet niet of ze er streng naar gaan kijken.

Ik snap bij dit soort regels niet zo goed wie er mee geholpen is. Waar zijn ze precies bang voor? Dat iemand daar een illegale broodjes shop begint ofzo?
Nou dan keken ze blijkbaar vorig jaar niet heel erg streng. Wij zijn toen meerdere keren op en neer gelopen om ons bier aan te vullen:ROFLMAO:
 

gerrie

Dagopener
22 jun 2016
608
453
Ik denk dat het vooral is om je meer tijd op het terrein te houden en vooral om meer goed uit te geven op het terrein aan eten en drinken.

Maar het is idd een beetje een onnodige regel.
 

LIBOH

Gouden Tip
26 jan 2023
286
168
Toch nog even over het randprogramma er komt dus eigenlijk alleen naast de silence disco een klein tentje bij waar je karaoke kan zingen?
Dus het is nu niet zo dat ze een heel stuk terrein gaan inrichten voor meer randprogramma. Denk dat dat gewoon in het hoekje bij de silence disco erbij komt, ruimte zat daar? Was vorig jaar het rustigste plekje van het festival terrein, mede doordat die je zo ver moest omlopen om er te komen.
Vrij karig dus. Het wordt tijd voor een Casa Bacardi (of een andere dranksponsor) waar je gewoon de hele dag muziek hebt.
 
  • Leuk
Waarderingen: Davidd

Landgraver

Support act
13 apr 2021
1.060
483
Ik denk dat het vooral is om je meer tijd op het terrein te houden en vooral om meer goed uit te geven op het terrein aan eten en drinken.

Maar het is idd een beetje een onnodige regel.
Denk het ook,ben toch wel nieuwsgierig naar de muntprijs dit jaar benieuwd of ze ook LL en DTRH volgen.Enig idee wat die 3 dagen aan cateringomzet opbrengen?
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken