Pinkpop 2024

brutus257

Gouden Tip
20 nov 2013
468
172
Nu zit ik even in de pinkpop shop te sneupen en zoek om de ansichtkaarten van 22 en 23 heb van alle jaren dat ik ben geweest de kaarten 2007 t/m 2019.
Worden er nog wel posters gemaakt?
 

Nikfestilover

Sunset slot
18 okt 2021
3.230
2.521
Wat zijn zoal de stevigste discussies?
Een iemand is zwaar pop georiënteerd en de ander zwaar rock georiënteerd. Ik zit er tussenin.

Maar bijv. Sam Smith x Jane’s Addiction
Henry Moodie x Limp Bizkit
Laurence Spencer Smith x Pendulum
Calvin Harris x John Coffey
 

Brian

Headliner
Sfeerbeheer
16 jun 2015
5.434
6.813
Een iemand is zwaar pop georiënteerd en de ander zwaar rock georiënteerd. Ik zit er tussenin.

Maar bijv. Sam Smith x Jane’s Addiction
Henry Moodie x Limp Bizkit
Laurence Spencer Smith x Pendulum
Calvin Harris x John Coffey
Die eerste hoef ik gelukkig niet te maken, had ik een vervelende clash gevonden. Die tweede alles is beter dan Limp. Die derde pendelum! Vierde Calvin, John coffey kun je overal zien
 
  • Leuk
Waarderingen: mattman

Nikfestilover

Sunset slot
18 okt 2021
3.230
2.521
Ik zou dan weer voor Jane's Addiction, Pendulum, Henry Moody en John Coffey gaan.

Dan gewoon op het moment zelf de keuze maken en zien waar je meer zin in hebt.
Ik heb zo’n gevoel dat dit wel het meest verrassende rijtje van live optredens gaat zijn. Bij Calvin en Sam weet je nu al wat je kan verwachten.
 

elo

Headliner
3 dec 2013
5.352
4.289
Die eerste hoef ik gelukkig niet te maken, had ik een vervelende clash gevonden. Die tweede alles is beter dan Limp. Die derde pendelum! Vierde Calvin, John coffey kun je overal zien
Eens. Zou zelf voor Sam Smith gaan trouwens. Jane's Addiction is cool, maar die show van Smith gaat wel wat doen denk ik.
 

JohndeBever

Campingartiest
12 okt 2023
79
65
Heeft iemand trouwens een idee of Jane's Addiction met Dave Navarro is of met Josh Klinghoffer? Ik dacht een paar maanden geleden hier te lezen dat daar iets over te doen was?
 

MarkvD

Gouden Tip
24 apr 2023
448
397
Heeft iemand trouwens een idee of Jane's Addiction met Dave Navarro is of met Josh Klinghoffer? Ik dacht een paar maanden geleden hier te lezen dat daar iets over te doen was?
Op de Pinkpop website staat originele bezetting inclusief Dave Navarro, maar dit werd in twijfel gebracht. Van wat ik begrijp is dit nog niet 100% zeker, maar nu wel 90%. Josh Klinghoffer zou zijn bevestigd als touring member van Pearl Jam en Troy van Leeuwen heeft een druk QOTSA jaar voor de boeg.
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.314
6.487
Valt me idd op dat Pinkpop nog niet met een opbouw is begonnen...
Dat terwijl de Landgraafse Tentfeesten gehouden worden op het Noord gedeelte. Daar staat de tent op het asfalt gedeelte dat tijdens Pinkpop de doorgang is van veld naar Noord gedeelte en een podium op de plek waar die toiletgroep is langs de tent.
Het geasfalteerd gedeelte waar de grote Pinkpop tent staat is in principe leeg, volgens mij wel een soort parkeer/backstage deel.
imo had Pinkpop al kunnen beginnen met de opbouw van de tent, de opbouw van het Skydeck of de opbouw van de mainstage... ze gaan er zo te zien een krappe paar weken voor nemen, strakke planning dan?
 

Landgraver

Support act
13 apr 2021
1.060
483
Valt me idd op dat Pinkpop nog niet met een opbouw is begonnen...
Dat terwijl de Landgraafse Tentfeesten gehouden worden op het Noord gedeelte. Daar staat de tent op het asfalt gedeelte dat tijdens Pinkpop de doorgang is van veld naar Noord gedeelte en een podium op de plek waar die toiletgroep is langs de tent.
Het geasfalteerd gedeelte waar de grote Pinkpop tent staat is in principe leeg, volgens mij wel een soort parkeer/backstage deel.
imo had Pinkpop al kunnen beginnen met de opbouw van de tent, de opbouw van het Skydeck of de opbouw van de mainstage... ze gaan er zo te zien een krappe paar weken voor nemen, strakke planning dan?
Misschien gebrek aan handjes,zal wel goed gepland zijn ,hoop ik.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken