Dauwpop 2024

piep

Gouden Tip
1 feb 2022
372
453
Opbouw: halve ✅

Voor de echte liefhebber:

De directeur aan het woord (vanaf 3min20): camping groter met een beetje theater; meer combi’s verkocht; zelfde bekers als vorig jaar (muntprijs 3.50?)

Edit:
 
  • Leuk
Waarderingen: gy0n

piep

Gouden Tip
1 feb 2022
372
453
Dauwpop zelf is erg enthousiast over het weer (zie de socials). Lijkt erop dat ze dezelfde weerapp gebruik als Vestrock ;).

Ik heb de poncho's alvast klaargelegd...
 

Hammersmith

Campingartiest
6 jan 2017
72
1
Goedemiddag! Ik ga sinds 10 jaar weer eens naar Dauwpop. Eerste keer camping dus. Even praktische vraag: Is de camping ver van het festivalterrein? En is er nog iets op de camping te beleven? Ik hoor graag tips en tops!
 

piep

Gouden Tip
1 feb 2022
372
453
Goedemiddag! Ik ga sinds 10 jaar weer eens naar Dauwpop. Eerste keer camping dus. Even praktische vraag: Is de camping ver van het festivalterrein? En is er nog iets op de camping te beleven? Ik hoor graag tips en tops!
Ten opzicht van de 10 jaar geleden is de gehele ingang verplaatst. De ingang van het festivalterrein en camping is dezelfde, met een extra controle richting camping. Dus qua extra lopen valt het mee. T.o.v. 10 jaar geleden moet je wel verder lopen.

Er is op de camping een barretje, een paar activiteiten, allemaal prima. Dit jaar een supermarkt zag ik en wat extra sportfaciliteiten (zie socials). Verder geen muziek of iets dergelijks.
 
  • Leuk
Waarderingen: Hammersmith

piep

Gouden Tip
1 feb 2022
372
453
Hij ziet er nog steeds uit alsof ie dit jaar door de stagiar van dienst is gemaakt
De hele communicatie lijkt door een stagiair te zijn gedaan, maar ik zal niet meer zeuren, we mogen bijna.

Ik heb de laarzen ook klaargezet. Het terrein gaat denk ik wel goed. Twijfel over de parking en camping. Volgens mij heb ik daar weleens lopen soppen…
 

Brian

Headliner
Sfeerbeheer
16 jun 2015
5.423
6.748
De hele communicatie lijkt door een stagiair te zijn gedaan, maar ik zal niet meer zeuren, we mogen bijna.

Ik heb de laarzen ook klaargezet. Het terrein gaat denk ik wel goed. Twijfel over de parking en camping. Volgens mij heb ik daar weleens lopen soppen…
Vooralsnog vrijdag enkele kleinere buitjes, zaterdag droog. Ik teken ervoor.
 

piep

Gouden Tip
1 feb 2022
372
453
Vooralsnog vrijdag enkele kleinere buitjes, zaterdag droog. Ik teken ervoor.
Dat lijkt inderdaad wel goed te komen, echter de regen die de afgelopen weken is gevallen gaat het probleem worden. Hier zak je toch echt het weiland in.
 

Heemstock1

Randprogramma
17 jun 2021
166
105
De hele communicatie lijkt door een stagiair te zijn gedaan, maar ik zal niet meer zeuren, we mogen bijna.
Mee eens hoor. Een tijd terug stond line-up van 2023 i.p.v. 2024 op de website. Heb de organisatie een mailtje daarover gestuurd, om hen daarop te attenderen. Ze hadden net op social media een post gezet dat je de line-up van 2024 in z'n geheel kon bekijken. Niet dus... Het is na een week aangepast op de website. Verder geen mailtje of bedankje terug. Natuurlijk hoef ik geen klopje op de schouder, maar het was wel een dikke flater op hun site. Aardig zijn kost niks...
Verder zie ik ze ook niet reageren op vragen onder Facebookberichten, terwijl mensen daar wel vragen stellen. Zo blijkt de link naar kluisjes reserveren niet te werken, terwijl ze zelf die link in een social media post zetten... Aan dat soort dingen irriteer ik mij ook hoor 😇
 
  • Leuk
Waarderingen: piep

Brian

Headliner
Sfeerbeheer
16 jun 2015
5.423
6.748
Geen The Dean meer, FeestDJRuud in de plaats.

Mij om het even
 

piep

Gouden Tip
1 feb 2022
372
453
Geen The Dean meer, FeestDJRuud in de plaats.

Mij om het even
In 2022 was Dauwpop voor het eerst 2 dagen en was het op de 2e dag rustig. Ik was nog niet in de Party Pit geweest en zo bij The Dean terecht gekomen. Wat een herrie, merk je direct dat je oud wordt, de andere 100man vond het wel leuk.

On-topic:
Zaterdag 11:30 FIEP akoestisch op de camping
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken