Hardrock & Metal Chat

• Onderwerp starter Onderwerp starter Royke
  • Startdatum Startdatum
Tis vanuit de Download family mail.... zal vanmiddag kijken of ik hem opnieuw kan sturen of kijken waarom hij het niet doet.

Thanks!
Ik krijg in ieder geval de volgende melding:

This Sale Requires A Unique Link​

This ticket sale is for invited fans only and eligibility is determined by the Event Organizer or sponsor. Please refer to your announcement to find the correct link to join this sale. Learn More

If you don't have a link, you can join the General Sale listed below.

Onsale to General Public

Starts: Fri • 14 Feb • 11:00 am

Thanks!
Ik krijg in ieder geval de volgende melding:

This Sale Requires A Unique Link​

This ticket sale is for invited fans only and eligibility is determined by the Event Organizer or sponsor. Please refer to your announcement to find the correct link to join this sale. Learn More

If you don't have a link, you can join the General Sale listed below.

Onsale to General Public

Starts: Fri • 14 Feb • 11:00 am
Ik krijg hem nu ook. Zal even mailen met de vraag waarom hij niet werkt...

Ik heb de bewuste video zelf niet aangeklikt eigenlijk, dus geen idee 😅
Video en kanaal zijn inmiddels geheel verwijderd.
Titel van de video was 'Why Not', en in de video zag je alleen een tekening van een rockende opa met eronder 'Rock'on'.
Voor de rest geen enkel bijschrift of aanknopingspunt, en het nummer zelf was ook onbekend voor zover ik weet.

• Thinking
Waarderingen: Dr. Hannibal
Dat leek me inderdaad wel het geval. Anders is het moeilijk om te beweren met welke intentie die vlag er werd opgezet.
Maar ook dan moet je wel kunnen begrijpen dat er vraagtekens geplaatst worden wanneer zo'n symbool intussen een nieuwere betekenis heeft gekregen. Daarvoor meteen de handdoek in de ring gooien is wat jammer.
Inderdaad heel jammer, dat was zeker niet de bedoeling.

Ik denk niet dat de meeste mensen die vlag of soortgelijke symbolen gebruiken om kwalijke redenen.
Velen zullen zich wellicht niet eens bewust zijn van de negatieve aspecten die eraan kleven, en hebben zo'n vlag/symbool alleen maar overgenomen van bepaalde sites, forums of blogs/vlogs, waar enkel de 'positieve' aspecten worden benoemd (uiteraard vanuit een bepaald, veelal historisch, nationalistisch oogpunt).

Zonder er een politieke discussie van te willen maken (misschien al te laat..), is dat wel een nogal tegenstrijdige eigenschap van veel rechts georiënteerde mensen.
Ze zijn het wel grotendeels eens met bepaalde standpunten van (populistisch-/extreem-)rechtse partijen als PVV, FvD, JA21, LPF, etc., met name op het gebied van migratie, maar ze willen absoluut niet als racistisch bestempeld of met het nazisme geassocieerd worden, wat vanzelfsprekend niemand wil.

Maar tegelijkertijd gebruiken ze graag (bewust of onbewust) oude vlaggen en symbolen die wel degelijk zulke lelijke zaken vertegenwoordigen, zoals de 'relatief onschuldige' prinsenvlag of confederate flag (een hakenkruis gaat de meesten te ver).
Waarom dan niet gewoon nieuwe, eigen symbolen en vlaggen gebruiken, dat scheelt toch een hoop gezeik, zou je denken?

• Leuk
Waarderingen: Piebe71
Voor de geïnteresseerden
Hier ook de Download family pre-sale link (voor Black Sabbath)
Dinsdag komt download ook met nieuwe namen.
Ik heb nu een ander scherm met de plattegrond en verschillende timers. Over 18,5u gaat de Download Family pre sale actief. Is deze link om daar toegang tot te krijgen?

Ik heb nu een ander scherm met de plattegrond en verschillende timers. Over 18,5u gaat de Download Family pre sale actief. Is deze link om daar toegang tot te krijgen?
Yep. Maar open jij hem via je laptop/pc of telefoon? Want op telefoon doet hij het wel (Tenminste geeft ie t overzicht van alle pre-sales die nog komen), maar op mijn laptop deed hij het vanmiddag nog niet.

Yep. Maar open jij hem via je laptop/pc of telefoon? Want op telefoon doet hij het wel (Tenminste geeft ie t overzicht van alle pre-sales die nog komen), maar op mijn laptop deed hij het vanmiddag nog niet.
Ja ik heb het via beide gedaan, en daar kreeg ik ook via beide de foutmelding.
Nu krijg ik via beide dus dat overzicht. Heb je volgens de mail nog iets anders nodig, of enkel die link?

Ja ik heb het via beide gedaan, en daar kreeg ik ook via beide de foutmelding.
Nu krijg ik via beide dus dat overzicht. Heb je volgens de mail nog iets anders nodig, of enkel die link?
Enkel de link. Zal even kijken of ik een screenshot kan bijvoegen van de mail die ik binnen heb gekregen. Het zal misschien te maken hebben gehad denk ik met de O2 pre-sale.
Edit: hier de screenshot uit de download mail (btw dinsdag komen er nieuwe namen voor Download bij)

Bijlagen

• Screenshot_20250212_174335_Gmail.jpg
    Screenshot_20250212_174335_Gmail.jpg
    177,9 KB · Weergaven: 16
Bij mij werkt de link nu ook, maar zegt volgens mij niet zoveel? De live nation presale staat daar ook gewoon bij, lijkt me de standaard pagina van ticketmaster? Lijkt me dat je er nog een code of zo voor nodig hebt, zo kan iedereen er gewoon bij.

NB was nog even teruggegaan naar de artist presale pagina, vervolgens kreeg ik bijna een hartwip omdat er nog 1 plek vrij was 😱. Aanklikken en door dacht ik, om vervolgens de melding te krijgen dat die plaatsen alleen per 2 gekocht mochten worden. Dat valt dan niet mee als er nog maar 1 stoeltje vrij is…

Bij mij werkt de link nu ook, maar zegt volgens mij niet zoveel? De live nation presale staat daar ook gewoon bij, lijkt me de standaard pagina van ticketmaster? Lijkt me dat je er nog een code of zo voor nodig hebt, zo kan iedereen er gewoon bij.
klopt. pagina ziet er hetzelfde uit. had ik toen ook met de artist pre-sale, maar als je in de URL van de link kijkt zie je bij de Download pre-sale het volgende staan: did=dlfam&j. dit staat niet bij de "normale" sale. De dlfam houd denk ik in dat het de DownLoadFAMilie pre-sale link is, en zodra de pre-sale start je op een knop moet klikken om naar de pre-sale te gaan. Dit was ook bij mij het geval bij de artist pre-sale. Ook ff gekeken bij het linkje voor de artist pre-sale, daar staat in de URL did=artpre tussen. Aka: ARTistPREsale.

klopt. pagina ziet er hetzelfde uit. had ik toen ook met de artist pre-sale, maar als je in de URL van de link kijkt zie je bij de Download pre-sale het volgende staan: did=dlfam&j. dit staat niet bij de "normale" sale. De dlfam houd denk ik in dat het de DownLoadFAMilie pre-sale link is, en zodra de pre-sale start je op een knop moet klikken om naar de pre-sale te gaan. Dit was ook bij mij het geval bij de artist pre-sale. Ook ff gekeken bij het linkje voor de artist pre-sale, daar staat in de URL did=artpre tussen. Aka: ARTistPREsale.

Scherp! Was me niet opgevallen. En bij die knop zou je dan moeten komen door simpelweg die link te volgen?

Scherp! Was me niet opgevallen. En bij die knop zou je dan moeten komen door simpelweg die link te volgen?
Klopt. En dan ong. 10 minuten (of 20 weet niet meer precies) voordat de pre-sale echt begint, kan je op die knop klikken om naar de wachtrij te gaan. Dezelfde type wachtrij als bij de artist pre-sale

• Winning
Waarderingen: @3*#
De The Last Will And Testament tour van Opeth is nu een tweetal concerten onderweg. Kijk enorm uit naar de show volgende week in Afas Live! Valt de Opeth show op Graspop eigenlijk ook onder diezelfde tour, of kunnen we dan misschien een andere show / setlist verwachten?

• Leuk
Waarderingen: Joslittel
Gaan jullie voor zowel livenation presale, als download presale? Meerdere browsers? Of wat is jullie plan?

Gaan jullie voor zowel livenation presale, als download presale? Meerdere browsers? Of wat is jullie plan?
Meerdere browsers heb ik dinsdag al geprobeerd, maar er werden meteen bij aanvang 3 (van de 4) dichtgegooid door ticketmaster. En ik gebruikte nog wel 2 verschillende ip adressen

Users who are viewing this thread