Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Last minute ben ik er toch bij, en ligt eraan hoe laat ik terug ben van mijn cursus van werk of ik de Irish ook nog haal
Over Walkways, ik heb die in het voorprogramma van In Flames in 2018, toevallig ook in de Effenaar, gezien. Van wat ik me kan herinneren waren ze best goed, maar het had niet zo'n indruk op me achtergelaten dat ik er nog naar heb geluisterd ofzo. Freedom of Fear ben ik niet bekend mee
Beiden een paar nummers van geluisterd. Freedom of Fear klonk goed en Walkways een stuk minder. Dus van mij hadden ze die twee best om mogen draaien...
Iemand al tickets kunnen kopen voor Ayreon? Bij ons iedereen direct door de wachtrij heen maar vervolgens alleen maar foutmeldingen. Is het systeem kapot of toch gewoon al uitverkocht nu?
Iemand al tickets kunnen kopen voor Ayreon? Bij ons iedereen direct door de wachtrij heen maar vervolgens alleen maar foutmeldingen. Is het systeem kapot of toch gewoon al uitverkocht nu?
Nou inderdaad, ik dacht op een gegeven moment: ofwel het is al lang en breed uitverkocht inmiddels, ofwel er is nu zoveel storing dat niemand erdoor komt en er komt een nieuw verkoop moment. Had in ieder geval ook niet meer verwacht vandaag met tickets te eindigen. Maar de aanhouder wint!