Hardrock & Metal Chat

• Onderwerp starter Onderwerp starter Royke
  • Startdatum Startdatum
Last minute ben ik er toch bij, en ligt eraan hoe laat ik terug ben van mijn cursus van werk of ik de Irish ook nog haal
Over Walkways, ik heb die in het voorprogramma van In Flames in 2018, toevallig ook in de Effenaar, gezien. Van wat ik me kan herinneren waren ze best goed, maar het had niet zo'n indruk op me achtergelaten dat ik er nog naar heb geluisterd ofzo. Freedom of Fear ben ik niet bekend mee

• Leuk
Waarderingen: MarcoReusel en Jamel
Iemand al tickets kunnen kopen voor Ayreon? Bij ons iedereen direct door de wachtrij heen maar vervolgens alleen maar foutmeldingen. Is het systeem kapot of toch gewoon al uitverkocht nu?

Was d'r doorheen, kreeg een error, was d'r 15 minuten later weer doorheen toen tickets weten te halen.
Yes, na een kwartier ofzo hadden ze opeens de wachtrij op orde en zijn we er na een refresh uiteindelijk ook allemaal doorheen gekomen.

Ticketmaster heeft het weer nodeloos spannend gemaakt allemaal, maar we zijn erbij! 🥳

Yes, na een kwartier ofzo hadden ze opeens de wachtrij op orde en zijn we er na een refresh uiteindelijk ook allemaal doorheen gekomen.

Ticketmaster heeft het weer nodeloos spannend gemaakt allemaal, maar we zijn erbij! 🥳
Dat werd voor mij een vreemde vergadering, waarin ik constant afgeleid was door het gestress met het systeem waar jullie mee te maken hadden. 😅

Dacht op een gegeven moment dat het niet meer ging lukken, maar we hebben er uiteindelijk toch 11 kunnen scoren. Heel tof!

Dacht op een gegeven moment dat het niet meer ging lukken, maar we hebben er uiteindelijk toch 11 kunnen scoren. Heel tof!
Nou inderdaad, ik dacht op een gegeven moment: ofwel het is al lang en breed uitverkocht inmiddels, ofwel er is nu zoveel storing dat niemand erdoor komt en er komt een nieuw verkoop moment. Had in ieder geval ook niet meer verwacht vandaag met tickets te eindigen. Maar de aanhouder wint!

• Winning
  • Leuk
Waarderingen: MarcoReusel en Jamel

Users who are viewing this thread