Rock Werchter 2024

DanielNedelko

Randprogramma
4 jul 2022
156
352
Opvallend dat Roisin Murphy zo laag staat, terwijl ze toch een mooie spot op de zaterdag heeft gekregen en live volgens mij zelden teleurstelt. Zijn we geen fan hier?

Oh, en mag ik nog wat reclame maken voor HotWax? Ik weet niet wie er tegelijk speelt, maar vorige maand op London Calling was dat live echt een heel groot feest.
 
  • Leuk
Waarderingen: fatefearfighter

Paddy

Headliner
16 dec 2014
6.285
4.453
Zon onder
2019 was ook too Hot…vooral de zaterdag tegen de 38 graden…
Hele weekend was bloedheet trouwens maar dat 10x liever dan regen
Hangt een beetje af wanneer de bui valt. En dat bloedhete hoeft voor mij toch ook niet. Dat je pas na 20 uur naar een optreden kunt gaan kijken , zonder een zonnesteek op te lopen.
 

Chiel

Support act
18 jul 2014
937
350
Opvallend dat Roisin Murphy zo laag staat, terwijl ze toch een mooie spot op de zaterdag heeft gekregen en live volgens mij zelden teleurstelt. Zijn we geen fan hier?

Oh, en mag ik nog wat reclame maken voor HotWax? Ik weet niet wie er tegelijk speelt, maar vorige maand op London Calling was dat live echt een heel groot feest.
Ik heb geen top 10 ingevuld, maar Roisin Murphy is voor mij met Michael Kiwanuka en PJ Harvey de top 3 van dit weekend.
 

JP5

Randprogramma
30 mei 2023
198
154
Opvallend dat Roisin Murphy zo laag staat, terwijl ze toch een mooie spot op de zaterdag heeft gekregen en live volgens mij zelden teleurstelt. Zijn we geen fan hier?

Oh, en mag ik nog wat reclame maken voor HotWax? Ik weet niet wie er tegelijk speelt, maar vorige maand op London Calling was dat live echt een heel groot feest.

Veel mensen die haar waarschijnlijk skippen ten faveure van Dua Lipa.
 

Chiel

Support act
18 jul 2014
937
350
Vooruit, toch een top10

1. Roisin Murphy
2. PJ Harvey
3. Michael Kiwanuka
4. Whispering Sons
5. dEUS
6. Idles
7. J. Bernardt
8. Lenny Kravitz
9. Snow Patrol
10. Loverman
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
14.316
9.040
Stormzy in de regen was echt wel een vibe. Dat was heerlijk springen in de regen in het voorvak. Die gig was sowieso een van de strafste van vorig jaar voor mij.
Stormzy was echt een geweldige show, maar vooral ondanks en niet omwille van de regen. Vooral die eerste helft had er tijdens een zwoele avond nog beter ingegaan.

Zwoele avonden, daar teken ik voor. ❤️
 

Islaaa

Randprogramma
20 jan 2015
248
134
Stormzy was echt een geweldige show, maar vooral ondanks en niet omwille van de regen. Vooral die eerste helft had er tijdens een zwoele avond nog beter ingegaan.

Zwoele avonden, daar teken ik voor. ❤️
Ik ook! Ben klaar met de kou
 
  • Leuk
Waarderingen: jarne

Islaaa

Randprogramma
20 jan 2015
248
134
Zon onder

Hangt een beetje af wanneer de bui valt. En dat bloedhete hoeft voor mij toch ook niet. Dat je pas na 20 uur naar een optreden kunt gaan kijken , zonder een zonnesteek op te lopen.
Ik heb 2019 verassend goed doorstaan toen, gekoelde tenten, rustig aan overdag, de avonden echt heerlijk, wel schaduw plek op de camping ivm tent uitbranden in de ochend😅
 

inasw

Playlistbediener
11 jun 2023
5
4
Valt Noname live tegen? Ik vind ze enorm tof om naar te luisteren, maar nog geen enkele vote
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
14.316
9.040
Valt Noname live tegen? Ik vind ze enorm tof om naar te luisteren, maar nog geen enkele vote
Heel bijzonder ja. Kan het iedereen, muzikaal gezien dan, warm aanbevelen. Denk dat het wel een van de verrassingen van het weekend kan worden, als ik er livebeelden van zie. Voor fans van Little Simz.
 
  • Geweldig
Waarderingen: TheSillyP en inasw

inasw

Playlistbediener
11 jun 2023
5
4
Voor de statistieken ook mijn lijstje :
1. The Streets
2. Archive
3. PJ Harvey
4. Johnny Marr
5. Whispering Songs
6. Dua Lipa
7. The Clockworks
8. Froukje
9. Slowdive
10. Loyle Carner
Top 10 grondig door elkaar gegooid na meer grondige luistersessie en finale beslissingen:
1. dEUS
2. The Streets
3. Bombay Bicycle Club
4. PJ Harvey
5. Michael Kiwanuka
6. Eefje de Visser
7. Foo Fighters
8. Noname
9. Johnny Marr
10. Loyle Carner
 

Kharmas_kiss

Playlistbediener
31 jan 2022
32
32
Ik denk dat het bij veel bands die onderaan bungelen gewoon is omdat de lijstjes slechts 10 namen lang zijn. Zelf kijk ik er wel naar uit om Brihang en Glints eens te zien en Equal idiots is altijd weer feest, maar tussen namen als Foo fighters en Michael Kiwanuka is het lastig deze in je top 10 op te nemen
 
  • Leuk
Waarderingen: redle

Raoul

Dagopener
17 jun 2015
657
736
Ik denk dat het bij veel bands die onderaan bungelen gewoon is omdat de lijstjes slechts 10 namen lang zijn. Zelf kijk ik er wel naar uit om Brihang en Glints eens te zien en Equal idiots is altijd weer feest, maar tussen namen als Foo fighters en Michael Kiwanuka is het lastig deze in je top 10 op te nemen
Dit dus. Ik heb persoonlijk nog een tal acts die ik wil zien maar ik ga niet eenieders persoonlijke top 100 bijhouden (of top 102 als je apero meerekent). Dat gaat denk ik ook ver zijn doel voorbij.
 

Kharmas_kiss

Playlistbediener
31 jan 2022
32
32
Dit dus. Ik heb persoonlijk nog een tal acts die ik wil zien maar ik ga niet eenieders persoonlijke top 100 bijhouden (of top 102 als je apero meerekent). Dat gaat denk ik ook ver zijn doel voorbij.
Wat zeker te begrijpen is. Ik wil gewoon even nuanceren dat de artiesten niet onderaan staan omdat ze ongewenst zijn, mocht iemand de verkeerde conclusies willen trekken. Je weet maar nooit welke bronnen de media of van die businesstypes willen aanhalen in de toekomst.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken