Roadburn 2025

Merch is ook bekend gemaakt
487812755_1210420590453323_7444185229636046337_n.jpg

Dit was nog niet bekend, toch? Het zijprogramma voor dit jaar.

DONDERDAG 21.00-22.00: Broeder Dieleman will host a special evening of folk tales reimagined; join him for an unforgettable trip through Zeelandic Flanders.

VRIJDAG 12.00-12.40: Steve Von Till and Thomas Hooper will add further context to their collaborative exhibition at the NS16, featuring improvised music and a poetry reading, Resonant Horizons will come alive.
VRIJDAG 13.00-14.00: Cave In - Jupiter and Beyond.

ZATERDAG 13.30-14.30: We’ll also host a panel discussion that tackles navigating the ever-changing online environment whilst keeping creativity and authenticity at the heart of all things. Hosted by Shannon Void, the discussion will feature Denisa, Michael Berdan (Uniform), Marika Zorzi (The Flenser) and Melanie Schmidt (Century Media).
ZATERDAG 15.00-16.00: Thou - In Conversation.

ZONDAG 12.30-13.30: And of course, Sunday at Roadburn wouldn’t be complete with a Q&A with artistic director Walter Hoeijmakers - join him to ask all your Roadburn-related questions and find out what goes on behind the scenes to bring Roadburn to life.
ZONDAG 14.00-15.00: Steve Von Till - In Conversation.

• Leuk
Waarderingen: teunajax
Wilde de afbeeldingen al posten, maar die waren te groot voor de site... :D

Ben wel benieuwd naar Cave In. Dus moet even kijken of ik daar zijn in heb of throwing bricks en ontaard

De weersvoorspelling is dat er nu ietwat regen kan komen, maar het lijkt niet gek veel te zijn. Het wordt in ieder geval geen hete Roadburn, maar vriezen gaat het ook niet :)

Even de onbekende bands voor mij nog doorgegaan. Violent Magic Orchestra is nu ook wel een must see geworden. Op plaat is wel wel geinig, maar de livebeelden op YouTube maken mij wel meer nieuwsgierig naar de de hele act erbij. Ook fijn dat ze in de Terminal staan, daar is altijd wel wat makkelijker in te komen.

Las dit nog bij de LOC Brewery;
Ter ere van OFFROAD presenteert LOC Brewery de Heaviness Milkshake IPA – een krachtig, tropisch bier. Deze IPA combineert ananas, passievrucht en mango met een subtiele hint van vanilline en lactose, wat zorgt voor een perfect gebalanceerde zoet-fruitige beleving.

Even de onbekende bands voor mij nog doorgegaan. Violent Magic Orchestra is nu ook wel een must see geworden. Op plaat is wel wel geinig, maar de livebeelden op YouTube maken mij wel meer nieuwsgierig naar de de hele act erbij. Ook fijn dat ze in de Terminal staan, daar is altijd wel wat makkelijker in te komen.
Nog eens op de (volgens mij) de laatste Incubate gezien in de Little Devil. Compleet andere omgeving natuurlijk maar die show was ontzettend vol energie, hard en gewoon erg vermakelijk. Het zal nu wel wat meer gestroomlijnd zijn maar interessante band zeker live.

Ik heb de knoop toch maar doorgehakt en besloten dit jaar Roadburn over te slaan, ondanks al dat moois. Beetje balen, maar daar komen we wel weer overheen.

Even een aanrader voor iedere dag. Best lastig kiezen...
17: FIRE!
18: Buffalo Nichols
19: Kaukolampi
20: Bacht'n de Vulle Moane

En hierbij nog een interview met Walter in de OOR.

Roadburn a tot z ook online

Ophaal tijden wristbands
The ticket exchange is halfway between the 013 and The Junction area (where you’ll find the Terminal and Engine Room) – it will be signposted and you can’t miss it! Wristband exchange will be open at the following times and we encourage you to collect your wristband on Wednesday night if you’re already in town so don’t have to wait around on Thursday afternoon!

Wednesday – 15.00 – 21.00
Thursday 11:00 – 21.00
Friday 12:00 – 20:00
Saturday 12:00 – 19:00
Sunday 12:00 – 18:00

The spark tijden
8PM- 9PM – Temple Fang
9.30PM-10.10PM – Rattenburcht
10.40PM – 11.30PM – Thou

Koepel hal
Due to some construction work there’s a few changes to bear in mind in terms of the Roadburn layout. The entrances to the Engine Room and The Terminal are no longer as they have been in previous years. Follow signage to ensure you’re heading in the right direction!

The Junction will be home to the band and festival merchandise this year – you’ll quickly find your way around though, never fear! Of course, if it’s your first time with us, everywhere will be new to you – but we have a handy map, friendly volunteers and info points to help you get where you want to go.

• Leuk
Waarderingen: ThomasHC
Dus dan moet je omlopen links om de hall of fame heen dus nu? Dat maakt de loop afstanden van 013 naar spoorzone nog verder dan.

Ik twijfel nog over die donderdag, de vrijdag is hier al afgevallen omdat ik savonds een (voor het team) belangrijke sport wedstrijd heb.

Donderdag zijn er voor mij te veel clashes en dingen die ik wil zien die afwisselen in de 013/spoorzone.

Ik zou dit willen zien:
Xiu Xiu (The Terminal)
Oranssi Pazuzu (Main)
Kylessa (Main)
The Body & Dis Fig (Main) vs. Faetooth (The Terminal) vs. Great Falls (Hall Of Fame) zou ik alle 3 willen zien eigenlijk.
The Ex (Next Stage) die ook weer overlapt met
Fire! (Hall Of Fame) vs. envy (Main stage) vs. Gilla Band (The Terminal)
The Bug (Main stage)

En een beetje lopen is prima, maar krijg hier iets teveel keuze stress van, die dag is te goed. En dan mis ik die dag Steve Von Till nog op de timetable, die staat wel op de website die dag?

Twijfel twijfel twijfel...

Laatst bewerkt:
  • Leuk
Waarderingen: wenteldave
Dus dan moet je omlopen links om de hall of fame heen dus nu? Dat maakt de loop afstanden van 013 naar spoorzone nog verder dan.
Volgens mij kun je wel rechts om de Koepelhal heen. Dus de ene ingang (Engine) is ongeveer waar het altijd was en de andere is rechtsom bij het NS Plein (daar bij Kok Verhoeven etc. waar de Koestraat begint).

Zie ook:

Nog wel een ander interessant nieuwtje: de Koepelhal wordt momenteel verbouwd en is bij lange na niet op tijd klaar voor Roadburn. De hal waar normaliter de merch is is daardoor niet beschikbaar. De Engine Room is tijdens het festival vanaf de voorkant (waar je normaliter ook naar binnen ging) toegankelijk. De Terminal is alleen vanaf buiten te benaderen vanaf de zijkant aan de kant van het NS-plein.

Om de merch te herbergen komt er een grote tent in het Spoorzone gebied. Hier zit vermoed ik ook de speciaalbierbar, die daar vorig ook ergens stond.

Bekijk bijlage 13551

Ik zou dit willen zien:
Xiu Xiu (The Terminal)
Oranssi Pazuzu (Main)
Kylessa (Main)
The Body & Dis Fig (Main) vs. Faetooth (The Terminal) vs. Great Falls (Hall Of Fame) zou ik alle 3 willen zien eigenlijk.
The Ex (Next Stage) die ook weer overlapt met
Fire! (Hall Of Fame) vs. envy (Main stage) vs. Gilla Band (The Terminal)
The Bug (Main stage)

Ik heb vrijwel helemaal dezelfde route, dus dat wordt rennen.

En een beetje lopen is prima, maar krijg hier iets teveel keuze stress van, die dag is te goed. En dan mis ik die dag Steve Von Till nog op de timetable, die staat wel op de website die dag?

Twijfel twijfel twijfel...
Die staat volgens mij elke dag op de website door zijn kunst tentoonstelling. Maar hij speelt niet elke dag.

• Leuk
Waarderingen: Indiaantje89

Users who are viewing this thread