Ik!!!!
Hopen dat het dit jaar lukt. Zou met het jubileum fantastisch zijn!
Tips qua verkoop en accommodatie?
Heb je jezelf al geregistreerd? Dat is de eerste vereiste, zou dit nu al z.s.m regelen.
Ik denk dat een dezer dagen wel meer bekend wordt over wanneer de kaartverkoop zal starten. Als je je registratie geregeld hebt, kun je wel nog wat aan voorbereiding doen.
Randvoorwaarden, zorg dat je/een creditcard klaarligt en je registratienummer genoteerd staat. Als je doorkomt, is het zaak je vreugdedans niet te lang te laten duren en dan gewoon alles klaar hebt liggen om in te vullen.
Wat doorkomen betreft. zo veel mogelijk apparaten gebruiken, met en zonder wi-fi, meerdere browsers, een schaap offeren aan de Glastonbury goden en hopen!
Ook gaan eerst coach packages in de verkoop en een aantal dagen later reguliere tickets waarbij je zelf je vervoer naar het terrein moet regelen. In het kader van spreid je winkansen gewoon beide proberen. Ik heb het idee dat de coach packages onder Britten net iets minder gewild zijn. In NL zou ik het ook chiller vinden om zelf te rijden naar een festival. Helaas zijn de coach packages maar beperkt.
Qua accomodaties ben je wel echt gebonden aan kamperen en back to basic wat hygiëne betreft. Volgens mij is er in de buurt simpelweg geen gelegenheid om elders te overnachten. Er is wel meer dan genoeg gelegenheid om te kamperen. Misschien zijn er nog wat caravans of grotere tenten te huur, dat weet ik eigenlijk niet,