UK Glastonbury 2020 - Nieuws en geruchten

Dat is zeker waar! We hebben vorig jaar 5 acts genomen die we sowieso wilden zien in het weekend en verder gewoon er (terecht) van uit gaan dat er toch altijd wel iets goeds te zien is

Dat is zeker waar! We hebben vorig jaar 5 acts genomen die we sowieso wilden zien in het weekend en verder gewoon er (terecht) van uit gaan dat er toch altijd wel iets goeds te zien is
En wat waren voor jullie die 5 acts vorig jaar?

Oasiss wrote:

The Killers, Tame Impala, Liam Gallagher, Billie Eilish en Kylie (want Legends slot)
Maar dus ook gewoon echt wel favoriete bands als Vampire Weekend gemist.

metallica wrote:

Oasiss wrote:

The Killers, Tame Impala, Liam Gallagher, Billie Eilish en Kylie (want Legends slot)

Ja waren voor ons beetje zelfde acts. Lizzo & Miley ook nog bij dit rijtje. Vond Miley de surprise van het weekend (heel goed)
We hebben voor komend jaar weer kaarten kunnen regelen. (redelijk uniek volgens mij.. 2x geprobeerd en 2x succes)

Voor volgend jaar wordt het denk ik moeilijker om een paar acts te kiezen....

De line-up wordt steeds en steeds beter. Hoop dat het in april alsnog gaat lukken....

De line-up wordt steeds en steeds beter. Hoop dat het in april alsnog gaat lukken….
Haha welke line-up vind je niet goed :D? Ik zie je overal opduiken (alleen maar positief hoor, no offence ;)).

Oasiss wrote:

metallica wrote:

Oasiss wrote:

Ja waren voor ons beetje zelfde acts. Lizzo & Miley ook nog bij dit rijtje. Vond Miley de surprise van het weekend (heel goed)
We hebben voor komend jaar weer kaarten kunnen regelen. (redelijk uniek volgens mij.. 2x geprobeerd en 2x succes)

Voor volgend jaar wordt het denk ik moeilijker om een paar acts te kiezen….

Miley vond ik inderdaad ook sterk! Erg leuk optreden, ook leuk dat lil Nas nog kwam.
Lizzo was volgens mij een clash ergens mee, zou ook een artiest zijn die ik normaal gesproken altijd zou gaan zien.

En je bent echt een lucky bastard haha, nu ook weer Lana del Rey erbij.

Timmetje wrote:
De line-up wordt steeds en steeds beter. Hoop dat het in april alsnog gaat lukken….

Haha welke line-up vind je niet goed :D? Ik zie je overal opduiken (alleen maar positief hoor, no offence ;)).

Die van Pinkpop. :wink:

Ja, festivalseizoen wordt gezellig druk dit jaar. Hoop op Glastonbury, en anders wordt het een dag BKS, weekend Werchter en een dag Graspop. Helaas Lowlands niet maar had wel graag gewild. En als DTRH nou dagtickets had....
Wordt leuk dit jaar.

metallica wrote:

Oasiss wrote:

metallica wrote:

Oasiss wrote:

Voor volgend jaar wordt het denk ik moeilijker om een paar acts te kiezen….

Miley vond ik inderdaad ook sterk! Erg leuk optreden, ook leuk dat lil Nas nog kwam.
Lizzo was volgens mij een clash ergens mee, zou ook een artiest zijn die ik normaal gesproken altijd zou gaan zien.

En je bent echt een lucky bastard haha, nu ook weer Lana del Rey erbij.

Ze clachte met Janet Jackson weet ik nog.
Ja heel veel geluk... hoor vab britten die het al meer dan 10 jaar proberen en dat het nooit lukt.

Ja line-up dit jaar wordt ook weer top.
Het is wel een beetje een best of line up van alle festivals gemixt.

Paul McCaartney
Lana del Rey
Taylor Swift
Kendrick
Aerosmith

En als je iets niet leuk vindt genoeg op de andere podia wat wel interessant is.
Ook benieuwd naar de surprise gigs.

Zal me niets verbazen als ze ivm die spoed COBRA meeting straks er toch maar even mee wachten.

Users who are viewing this thread