Rock Werchter 2024

TheSillyP

Randprogramma
3 mrt 2023
240
370
De kritiek op de matige headliners hier was zeker terecht, maar hey, het is gelukkig geen Calvin Harris.... Hoe dan
 
  • Leuk
Waarderingen: Joslittel

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
11.023
6.423
Qua grootte dan wel redelijk vergelijkbaar met de donderdag uit 2018. Met een Sportpaleis HL en een kleinere.
Ik vind het eerder vergelijkbaar met de donderdag van 2017. Maar dan moet er wel echt nog een pak bij - en ook die dag verkocht in se niet echt super, ondanks hoe stacked het was. QOTSA - Gorillaz is echt wel groter dan Sam Smith en Kravitz of AF en KoL.
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
14.513
9.306
Jane’s Addiction en Greta mogen overkomen.

Maar dat is dan ook het enige.
Jan's Addiction als die laag op de lineup kunnen staan. Greta please god neen. Mogen op een ander doodsaai zitten wezen.
 

warriorandweirdo

Geliefde act
8 nov 2017
1.823
2.550
Alleen staat die kleinere dan als laatste hier. Want Lenny zie ik anno 2024 echt geen Sportpaleis meer vullen.
In '18 op zich ook he? Met Gorillaz die toen Vorst deden en de donderdag afsloten na QOTSA.

Nu los van dat, verwacht ik Sam en Ed eigenlijk gewoon op Boutique.
 

theblackmadness

Subheadliner
9 sep 2019
3.862
5.074
Nee, ik noem namen die veel te hoog staan omdat ze niet aan echte grote namen geraken. Je gaat toch objectief niet lopen zeggen dat Lenny een oké headliner is voor RW op die donderdag? En Sum41 is gewoon een prima middagnaampje die nu ineens belachelijk hoog op de lineup zal komen te staan.
Sum 41 verkocht Vorst uit en het is daarnaast hun laatste tour. Daarnaast kan je nog niet eens zeker zijn over hoe hoog ze staan. Daarnaast veel mensen die vorig jaar niet gingen, die nu weer (willen) gaan voor oa Lenny in mijn omgeving
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
14.513
9.306
Sum 41 verkocht Vorst uit en het is daarnaast hun laatste tour. Daarnaast kan je nog niet eens zeker zijn over hoe hoog ze staan. Daarnaast veel mensen die vorig jaar niet gingen, die nu weer (willen) gaan voor oa Lenny in mijn omgeving
Ok, benieuwd welke subs en co-heads daar nog allemaal bij komen dan.
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
14.513
9.306
Mattman begrijpt ‘programmeren voor de modale Festival-Vlaming’ niet zo goed precies.
Nee, heb het vooral over het feit dat RW onder hun gewicht aan het boksen is. Maar goed, ik wacht gewoon de rest van de headliners af.
 

jimmywe

Headliner
21 feb 2014
5.274
5.766
Opvallendste is toch de spot die Greta Van Fleet en Sam Smith op Pinkpop krijgen, vragen met andere woorden niet teveel. Avril precies wel.
 
  • Leuk
Waarderingen: theblackmadness

Bwoite

Randprogramma
8 jun 2022
148
120
Nee, heb het vooral over het feit dat RW onder hun gewicht aan het boksen is. Maar goed, ik wacht gewoon de rest van de headliners af.
En toch zie ik in Europa geen enkel festival in de buurt komen qua grote namen. Dus wat is dan 'onder hun gewicht boksen'? Als het aanbod laag is...
 

theblackmadness

Subheadliner
9 sep 2019
3.862
5.074
Nee, heb het vooral over het feit dat RW onder hun gewicht aan het boksen is. Maar goed, ik wacht gewoon de rest van de headliners af.
Ze hebben Dua Lipa en Foo Fighters de twee grootste tourende namen, daarnaast opkomende band Maneskin, die blijkbaar ook goed verkoopt, enkel Lenny is discutabel, maar zo heb je er elk jaar wel 1tje
Daarnaast eronder gwn populaire namen, die veel mensen willen zien.
Daarnaast komen de interessantste namen er nog aan in die 85! namen die nog gaan komen. Niet jouw smaak oke, maar onder gewicht boksen kan je eig nog maar weinig rond zeggen
 

TheGloaming

Gouden Tip
9 apr 2022
484
371
Nee, heb het vooral over het feit dat RW onder hun gewicht aan het boksen is. Maar goed, ik wacht gewoon de rest van de headliners af.
Tgohja. Als er niks beschikbaar is. Noem me 1 festival met de grootte van Werchter die mikt op populaire namen die beter doet?
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken