Rock Werchter 2024

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
14.513
9.306
Ze hebben Dua Lipa en Foo Fighters de twee grootste tourende namen, daarnaast opkomende band Maneskin, die blijkbaar ook goed verkoopt, enkel Lenny is discutabel, maar zo heb je er elk jaar wel 1tje
Daarnaast eronder gwn populaire namen, die veel mensen willen zien.
Daarnaast komen de interessantste namen er nog aan in die 85! namen die nog gaan komen. Niet jouw smaak oke, maar onder gewicht boksen kan je eig nog maar weinig rond zeggen
Nee precies, eens zien hoe het uitdraait. Ik verwacht sowieso nog een co-head voor Lenny en Maneskin en (ik mag het hopen) subs onder Dua Lipa en Foos.
 
  • Leuk
Waarderingen: theblackmadness

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
14.513
9.306
Tgohja. Als er niks beschikbaar is. Noem me 1 festival met de grootte van Werchter die mikt op populaire namen die beter doet?
Ja, veel valt er nog niet te zeggen over festivals als NOS Alive, Mad Cool, Glasto, Opener enzovoort. Dat het een mager jaar wordt, is nu wel duidelijk ja.
 

TheGloaming

Gouden Tip
9 apr 2022
484
371
Ja, veel valt er nog niet te zeggen over festivals als NOS Alive, Mad Cool, Glasto, Opener enzovoort. Dat het een mager jaar wordt, is nu wel duidelijk ja.
NOS heeft Smashing Pumpkins als headliner aangekondigd.

Nou, ik vind dat een fantastische band, maar je zou ze hier horen als Werchter ze als headliner of sub zou bombarderen.
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
14.513
9.306
NOS heeft Smashing Pumpkins als headliner aangekondigd.

Nou, ik vind dat een fantastische band, maar je zou ze hier horen als Werchter ze als headliner of sub zou bombarderen.
Nee, als dat uiteindelijk de grootste naam van die dag bijkt te zijn, dan is dat heel matig ja. Al verwacht ik nog altijd dat Pearl Jam op hun laatste dag komt te staan.
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
14.513
9.306
Zoals het er nu naar uit ziet heeft RW wel een Benelux exclusiefje voor zowel Foos als Dua Lipa.
 
  • Leuk
Waarderingen: TheSillyP

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
11.023
6.423
Na het zien van de Pinkpop line up mogen we hier niet meer klagen vind ik. RW heeft met de eerste worpen al een betere line up staan
Als we Pinkpop al als referentie gaan gebruiken, die line-up valt ieder jaar tegen daar. Even serieus blijven. 😅
 

parelconfituur

Geliefde act
7 dec 2019
1.284
1.942
Limp Bizkit zie ik dus echt wel nog een spot in de vooravond krijgen bij ons. Ook geen probleem mee om rond 17u40 een uur rond te springen op die hun oude schtick.

Loreen lijkt ook wel een kanshebber voor een hoge spot in Klub C en ook Ratelif en Greta lijken weer onvermijdelijk.

...son of a bitch, ik hoop dat die geen al te hoge spots krijgen en er in de tenten wat te beleven valt tijdens die twee laatste dan.
 

Raoul

Dagopener
17 jun 2015
718
881
Nathaniel Rateliff in The Barn in 2016 (vroeg op de dag) was wel geweldig. Eerste Werchter concert dat ik ooit heb gezien.
 
  • Leuk
Waarderingen: Paddy

TheSillyP

Randprogramma
3 mrt 2023
240
370
Wie verwachten/hopen jullie dat er nog bij komt? Ik verwacht/hoop nog op deze namen: IDLES, Fontaines DC, PJ Harvey, Jungle, Heilung, Romy, King Gizzard, High Vis, DEADLETTER, Tramhaus (Gun ik ze en gaan sowieso de Slope kapot spelen), Arlo Parks, King Krule, Damien Rice, Foals
 

parelconfituur

Geliefde act
7 dec 2019
1.284
1.942
Wie verwachten/hopen jullie dat er nog bij komt? Ik verwacht/hoop nog op deze namen: IDLES, Fontaines DC, PJ Harvey, Jungle, Heilung, Romy, King Gizzard, High Vis, DEADLETTER, Tramhaus (Gun ik ze en gaan sowieso de Slope kapot spelen), Arlo Parks, King Krule, Damien Rice, Foals

Glen Hansard in de Barn.
 
  • Leuk
Waarderingen: Paddy

Nelios

Dagopener
16 aug 2022
680
550
Wie verwachten/hopen jullie dat er nog bij komt? Ik verwacht/hoop nog op deze namen: IDLES, Fontaines DC, PJ Harvey, Jungle, Heilung, Romy, King Gizzard, High Vis, DEADLETTER, Tramhaus (Gun ik ze en gaan sowieso de Slope kapot spelen), Arlo Parks, King Krule, Damien Rice, Foals
Ja eens, DEADLETTER zou ook erg goed op de Slope passen. Hoop dat Fontaines op RW terechtkomt, maar begreep dat het PKP leek te worden.
IDLES kan werkelijk beide kanten (wel of geen RW) opvallen met de grote tour die gepland staat, ze doen wel wat festivals. High Vis mogen we stilletjes aan toch ook wel verwachten.

Amyl and the sniffers lijken me nog een goede mogelijkheid, nog niet in BE opgedoken.

The Hives lijken me ongeveer vast staan.

The Gaslight Anthem zou de lineup wat meer Spice geven en is ook nog niet uitgesloten.

Catfish and the Bottlemen hebben verder nog geen data bekendgemaakt dus of ze in 2024 al meer spelen is onduidelijk, maar die zouden niet misstaan.

Yard Act duikt hier en daar op, mogen ook doorkomen.

Daarnaast hoop ik dat namen als Crows, Sports team, Hallan, The Clockworks, Enola Gay, Gurriers, Heavy Lungs, Opus Kink, Do Nothing vooral lekker langskomen.
 
Laatst bewerkt:
  • Geweldig
Waarderingen: fiesta

TheSillyP

Randprogramma
3 mrt 2023
240
370
Ja eens, DEADLETTER zou ook erg goed op de Slope passen. Hoop dat Fontaines op RW terechtkomt, maar begreep dat het PKP leek te worden.
IDLES kan werkelijk beide kanten opvallen met de grote tour die gepland staat, ze doen wel wat festivals. High Vis mogen we stilletjes aan toch ook wel verwachten.

Amyl and the sniffers lijken me nog een goede mogelijkheid, nog niet in BE opgedoken.

The Hives lijken me ongeveer vast staan.

The Gaslight Anthem zou de lineup wat meer Spice geven en is ook nog niet uitgesloten.

Catfish and the Bottlemen hebben verder nog geen data bekendgemaakt dus of ze in 2024 al meer spelen is onduidelijk, maar die zouden niet misstaan.

Yard Act duikt hier en daar op, mogen ook doorkomen.

Daarnaast hoop ik dat namen als Crows, Sports team, Hallan, The Clockworks, Enola Gay, Gurriers, Heavy Lunges, Opus Kink, Do Nothing vooral lekker langskomen.
Zou ook heel blij worden van Amyl, Hives, Crows, Sports Team, Opus Kink, Do Nothing en Yard Act. Amyl en Crows beide dit jaar nog gezien, beide fantastisch
 
  • Leuk
Waarderingen: theblackmadness

Nelios

Dagopener
16 aug 2022
680
550
Zou ook heel blij worden van Amyl, Hives, Crows, Sports Team, Opus Kink, Do Nothing en Yard Act. Amyl en Crows beide vorig jaar nog gezien, beide fantastisch
Dan zijn we elkaar vorig jaar ongetwijfeld tegengekomen. Krijg er geen genoeg van idd 👌
 

TheSillyP

Randprogramma
3 mrt 2023
240
370
Dan zijn we elkaar vorig jaar ongetwijfeld tegengekomen. Krijg er geen genoeg van idd 👌
Haha merk aan jouw lijstje dat we idd wel beetje zelfde muzieksmaak hebben. Had jij ook het genre "crank wave" hoog in je spotify wrapped?
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken