Rock Werchter 2024

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
11.010
6.406
Ze mogen zeker die donderdag wel proberen wat body te geven voor de 'winterstop'.
Dat lijkt me, gezien de headliner, zeker belangrijk ja. Daarom niet meteen de tweede co-head, maar toch iets van een sub of Barn-head ofzo idk..
 

TheSillyP

Randprogramma
3 mrt 2023
207
258
Nadeliger ding, vorig jaar kwamen er pas weer namen een maand na de start van de kaartverkoop
 

ChrisV

Gouden Tip
21 jan 2017
332
260
Macklemore ook gevaarlijk dichtbij, maar dat mag wel eens Les Ardentes worden
aub ver weg laten.


Gezien de pinkpop dropping lijkt het een middelmatig festivaljaar te worden ja. Laat er dan aub veel bands van het kaliber Lenny-Snowpatrol-PJHarvey- dEUS enz. bij komen ipv de hele grote kleppers. Dan wordt de hele line-up misschien nog een beetje sexy. De hele dag wat gevestigde namen en toekomstige headliners, onbekende parels bezoeken is ook niet erg als de mega-bands toch niet afkomen.

Zondag kan trouwens ook nog in het water vallen want daar staat ook nog amper iets geboekt (qua aantal he, weinig headliners beter dan de Foo's om te boeken dit jaar)

Ik heb in ieder geval geen ticketstress. Ik zie het wel gebeuren of ik nog tickets ga kopen. Misschien trakteer ik mezelf op een paar concerten meer.

Errrrrrrg benieuwd naar de volgende namen. Dat zal veel bepalen voor het beeld, het liefst weer een naam of 11, dan zien we welke kant we op gaan ;)
 
  • Leuk
Waarderingen: Stoogie

TheGloaming

Gouden Tip
9 apr 2022
469
352
Jane’s Addiction in de barn is te mooi om waar te zijn zeker?

Zullen wel weer random op Graspop neergedropt worden.
 

warriorandweirdo

Geliefde act
8 nov 2017
1.740
2.420
Kaartverkoop begon toen op 29 oktober, dus da’s al een verschil. Nieuwe namen zou leuk zijn, maar mij zou het niet verbazen als pas eind januari weer wat komt.
Denk dat er (minstens) voor die donderdag nog wel wat namen bijkomen. De feestdagen komen eraan he = cadeautjestijd!
 

jimmywe

Headliner
21 feb 2014
5.240
5.608
Ja die intentie lijkt me van wel. Maar zou niet eerste keer dat het toch nog niet lukte.
 

D02

Dagopener
2 jan 2019
531
244
Is zo’n programma nog altijd niet rond dan? Of heeft het ermee te maken wanneer de artiest wil dat het aangekondigd gaat worden?
 

mart1234

Support act
27 nov 2019
875
353
Hoe lopen de combi's/ duurt het normaal lang voor dat de combi's zijn uitverkocht ?
Zit zelf te twijfelen maar heb eigenlijk nog een paar namen nodig om overtuigd te worden
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken