Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Gezien de pinkpop dropping lijkt het een middelmatig festivaljaar te worden ja. Laat er dan aub veel bands van het kaliber Lenny-Snowpatrol-PJHarvey- dEUS enz. bij komen ipv de hele grote kleppers. Dan wordt de hele line-up misschien nog een beetje sexy. De hele dag wat gevestigde namen en toekomstige headliners, onbekende parels bezoeken is ook niet erg als de mega-bands toch niet afkomen.
Zondag kan trouwens ook nog in het water vallen want daar staat ook nog amper iets geboekt (qua aantal he, weinig headliners beter dan de Foo's om te boeken dit jaar)
Ik heb in ieder geval geen ticketstress. Ik zie het wel gebeuren of ik nog tickets ga kopen. Misschien trakteer ik mezelf op een paar concerten meer.
Errrrrrrg benieuwd naar de volgende namen. Dat zal veel bepalen voor het beeld, het liefst weer een naam of 11, dan zien we welke kant we op gaan
Kaartverkoop begon toen op 29 oktober, dus da’s al een verschil. Nieuwe namen zou leuk zijn, maar mij zou het niet verbazen als pas eind januari weer wat komt.
Kaartverkoop begon toen op 29 oktober, dus da’s al een verschil. Nieuwe namen zou leuk zijn, maar mij zou het niet verbazen als pas eind januari weer wat komt.
Hoe lopen de combi's/ duurt het normaal lang voor dat de combi's zijn uitverkocht ?
Zit zelf te twijfelen maar heb eigenlijk nog een paar namen nodig om overtuigd te worden