Rock Werchter 2024

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
14.229
8.915
Hoe lopen de combi's/ duurt het normaal lang voor dat de combi's zijn uitverkocht ?
Zit zelf te twijfelen maar heb eigenlijk nog een paar namen nodig om overtuigd te worden
Combi’s? Vorig jaar was dat in april.
 

boterhammetkaas

Nieuw lid
5 dec 2023
1
3
Is misschien een wat rare denkpiste maar lijkt me toch zeker niet uit te sluiten ...

QOTSA stond afgelopen jaar op Werchter, komende zomer geven ze de zaterdag een concert in Italië. 2x raden wie het voorprogramma doet ... Royal Blood, 1 van de namen die op de affiche staat voor zondag, samen met de Foo's. Aangezien Josh en Dave elkaar bovendien ook goed kennen en Josh graag in België optreedt, lijkt volgende opstelling vrij realistisch.

Royal Blood

QOTSA

Foo Fighters

Dat voor de zondag en ik ben blij!
 

jimmywe

Headliner
21 feb 2014
5.228
5.591
Is misschien een wat rare denkpiste maar lijkt me toch zeker niet uit te sluiten ...

QOTSA stond afgelopen jaar op Werchter, komende zomer geven ze de zaterdag een concert in Italië. 2x raden wie het voorprogramma doet ... Royal Blood, 1 van de namen die op de affiche staat voor zondag, samen met de Foo's. Aangezien Josh en Dave elkaar bovendien ook goed kennen en Josh graag in België optreedt, lijkt volgende opstelling vrij realistisch.

Royal Blood

QOTSA

Foo Fighters

Dat voor de zondag en ik ben blij!
Qotsa ging normaal 2020(of 21, ben niet meer zeker) Pkp spelen en zijn dan in de buurt. Gaat gewoon dat worden volgens mij. Bovendien heeft die zondag zulke grote naam daar niet nodig. Zou relevanter zijn die nog op een andere dag erbij te plakken.
 

mhm

Playlistbediener
30 nov 2023
24
15
Kunnen we ook dance-namen verwachten dit jaar? Ik denk dan aan namen als Fred Again, Charlotte De Witte,..?
Bijvoorbeeld een Paul Kalkbrenner?

Zou een leuke afwisseling zijn. Wat denken jullie?
 
  • Leuk
Waarderingen: stijndej

dann

Gouden Tip
3 jan 2018
324
250
Kunnen we ook dance-namen verwachten dit jaar? Ik denk dan aan namen als Fred Again, Charlotte De Witte,..?
Bijvoorbeeld een Paul Kalkbrenner?

Zou een leuke afwisseling zijn. Wat denken jullie?
Overmono en Romy lijken me sowieso al reële kanshebbers.
 

Joss

Gouden Tip
29 mrt 2023
442
584
Kunnen we ook dance-namen verwachten dit jaar? Ik denk dan aan namen als Fred Again, Charlotte De Witte,..?
Bijvoorbeeld een Paul Kalkbrenner?

Zou een leuke afwisseling zijn. Wat denken jullie?
Fred en Charlotte stonden er dit jaar al. Met succes, dus een of meer (andere) dance-namen zijn heel waarschijnlijk.
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
14.229
8.915
Bovendien heeft die zondag zulke grote naam daar niet nodig. Zou relevanter zijn die nog op een andere dag erbij te plakken.
Op Hellfest speelt QOTSA na FF (met RB na QOTSA). En dat festival heeft dat al helemaal niet nodig… Royal Blood nog bumpen tot subheadliner zou toch best magertjes zijn.
 

WesleyNoH

Support act
28 nov 2015
1.091
2.314
Pinkpop heeft nog Cian Ducrot en Nathaniel Rateliff, stonden beiden vorig jaar in België en de laatste zelfs op Werchter. Toch maar verwachten dat ze beiden doorkomen?
 

pigital

Dagopener
15 okt 2018
721
651
Overmono lijkt zicht dit jaar te gaan opwerpen richting de Fred Again van vorig jaar/2 jaar geleden. Meer en meer airtime, meer en meer passeren op socials. Die laatste Boiler Room van hun is ook vet. Zie ze wel KluB C afsluiten als het geen hoge spot in de Barn gaat zijn!
 
  • Leuk
Waarderingen: mattman

Joss

Gouden Tip
29 mrt 2023
442
584
Pinkpop heeft nog Cian Ducrot en Nathaniel Rateliff, stonden beiden vorig jaar in België en de laatste zelfs op Werchter. Toch maar verwachten dat ze beiden doorkomen?
Nathaniel Rateliff is dit jaar niet doorgegaan op RW, dus lijkt me een zekerheid nu ze weer festivals in Europa doen.
 

timv

Gouden Tip
22 jan 2021
310
243
Paramore (4/5/6 juli in de Johan Cruyff Arena met Taylor Swift) zal er zondag wel niet meer bijkunnen zeker? Zou wel zalig zijn anders.
 
Laatst bewerkt:
  • Geweldig
Waarderingen: JelleCa

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
12.760
11.934
Paramore (4/5/6 juli in de Johan Cruyff Arena) zal er zondag wel niet meer bijkunnen zeker? Zou wel zalig zijn anders.
En als we dan toch bezig zijn, waarom ook niet gewoon Taylor Swift? Die speelt dan toch niet.
 
  • Winning
Waarderingen: timv

swissepfan

Dagopener
7 dec 2022
737
530
Robbie Williams staat 6 juli op BST Hyde Park. Zou dat niet een ideale naam voor een Boutique zijn?
 

triarc

Playlistbediener
13 dec 2017
25
26
The Smashing Pumpkins & Interpol op 29 juni in Ahoy...
Zouden die nog een weekje in de buurt blijven rondhangen voor RW?
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken