Rock Werchter 2015 - Geruchten

<div class="d4p-bbt-quote-title">mattman wrote:</div>

<div class=”d4p-bbt-quote-title”>EddieVerder wrote:</div>
Grappig hoe nu line-ups uit het recente verleden als geniaal worden beschouwd, maar in de tijd dat toen de namen naar buiten kwamen als tegenvallend werden gezien.

Ja maar leg die lineup van dit jaar eens naast die van 2012… Kasabian en die Mumfords op één dag, beide nog voor(!) de sub.

Over 3-4 jaar wordt er waarschijnlijk gezegd, wow Mumford & Sons, Ben Howard, Alt-J, Of Monsters And Men, Lonely the Brave op één dag
icon_eek.gif

Eer dat ik dat zeg zal Mumford & Sons wel al hun bestaande songs moeten buiten kieperen en vervangen door goede songs. En een andere zanger aannemen. :-P

<div class="d4p-bbt-quote-title">EddieVerder wrote:</div>
Haha, wie weet gebeurt dat wel
icon_wink.gif

Hi, We are Mumford & Sons Without Mumford

Die band bestaat al :D
Vandaag laatste naampjes, zou leuk zijn als we ook iets van een podiumindeling krijgen

[video]https://www.youtube.com/watch?v=eY2GGZW_jug[/video]

<div class="d4p-bbt-quote-title">EddieVerder wrote:</div>

<div class=”d4p-bbt-quote-title”>mattman wrote:</div>

<div class=”d4p-bbt-quote-title”>EddieVerder wrote:</div>
Grappig hoe nu line-ups uit het recente verleden als geniaal worden beschouwd, maar in de tijd dat toen de namen naar buiten kwamen als tegenvallend werden gezien.

Ja maar leg die lineup van dit jaar eens naast die van 2012… Kasabian en die Mumfords op één dag, beide nog voor(!) de sub.

Over 3-4 jaar wordt er waarschijnlijk gezegd, wow Mumford & Sons, Ben Howard, Alt-J, Of Monsters And Men, Lonely the Brave op één dag
icon_eek.gif

Eer dat ik dat zeg zal Mumford & Sons wel al hun bestaande songs moeten buiten kieperen en vervangen door goede songs. En een andere zanger aannemen.
icon_razz.gif

2012 de zaterdag mainstage: Kasabian - Mumford & Sons - The xx - Editors ...

Rock Werchter is happy to present four more beautiful new names today. The bill for Saturday 27 June is joined by CC Smugglers, who are bringing their up-beat country blues to the festival. Also on Sunday 28 June we notice three newcomers, with Blaudzun, up-and-coming soul prodigy Leon Bridges and British revelation Catfish and The Bottlemen. This adds up to 79 confirmed names, thereby completing the Rock Werchter 2015 programme. Let the countdown to the summer begin!

Catfish is fucking tof. Blaudzun heb ik weinig mee, en die andere twee ken ik niet. Geen podiumindeling helaasch...

catfisch and the bottlemen en blaudzun voor op zondag is nog leuke opvulling

jammer van death from above 1979, maar al bij al kan ik mijn dagen nog deftig vullen
als de indeling wat meevalt, al vrees ik er soms voor dat mijn 'to do's' vaak gaan samenvallen

Wat is die nu weer voor crap. Ach ja, had ook geen Modest Mouse of Stereophonics meer verwacht eigenlijk...

Wat een schijtaankondiging. Had gehoopt dat ze na weken met fillers nog eens iets middelgroot zouden brengen.

Zoveel package deal-achtige namen, terwijl St Vincent, DFA1979, Modest Mouse, Disclosure, Incubus, Stereophonics, ... allemaal in de buurt zijn en (een deel ervan) onwaarschijnlijk lijken voor andere Belgische festivals.

Catfish is fucking tof. Blaudzun heb ik weinig mee, en die andere twee ken ik niet. Geen podiumindeling helaasch…

Dit gaat dus ook precies door mijn gedachte heen. Al heb ik iet smeer met Blaudzun

Blaudzun geweldig. Had ik altijd al eens willen zien. Al 3 Nederlandse Namen, volgende week Kensington :-)

één probleem met de aankondiging Catfish. Ik heb nog een kaartje over voor het concert in Doornroosje, die kan ik nu moeilijker verslijten aan mijn vrienden ^^

Wat een schijtaankondiging. Had gehoopt dat ze na weken met fillers nog eens iets middelgroot zouden brengen.

Zoveel package deal-achtige namen, terwijl St Vincent, DFA1979, Modest Mouse, Disclosure, Incubus, Stereophonics, … allemaal in de buurt zijn en (een deel ervan) onwaarschijnlijk lijken voor andere Belgische festivals.

Dacht ik ook. En hoe ze sommige van die kleine packagenamen worden omschreven in hun promotekstjes...

Leon Bridges. Een Amerikaanse soulzanger in de grote sixties-traditie van Otis Redding en Smokey Robinson. Leon Bridges ziet er ook uit als zijn voorbeelden. Hij draagt altijd vintage spullen.

Leon Bridges. Een Amerikaanse soulzanger in de grote sixties-traditie van Otis Redding en Smokey Robinson. Leon Bridges ziet er ook uit als zijn voorbeelden. Hij draagt altijd vintage spullen.

Dit is gewoon een fijne naam, misschien niet van de grote die je misschien zou willen. Maar dit was ook het laatste pakketje namen he. Die omschrijvingen krijg je altijd. Dat is puur zodat je weet wat voor sound die band/artiest heeft. Dat betekend niet dat dit een kansloze naam is...

Users who are viewing this thread