Rock Werchter 2015 - Geruchten

The National gaat het natuurlijk niet worden, weet ik ook wel. Dat zou gewoon nog een extra (co-)headliner zijn.

Maar een tandje kleiner: Stereophonicsachtig, daar reken ik toch nog wel op. Stiekem.

Ik hoop op George Ezra! 2x gezien en 2x fantastisch! Daarnaast zou Disclosure lekker zijn. Gesaffelstein mag ook komen. Bandjes als Kodaline of Imagine Dragons kan ik ook wel waarderen zo op een middag.

Ik hoop op nog wat harder werk voor de zondag, dat zou dan een mooie rock/metal dag zijn. Daarnaast mag er op zaterdag nog wel iets moois komen á la stereophonics of imagine dragons. Persoonlijk zou ik modestep ook nog heel graag een keer zien. Dat was echt geweldig in 2013:D

Om maar even richting de hardere bands te gaan, Parkway Drive? qua tourschema zit het krap maar zou het kunnen, zijn giganten in de metalcore-scene.

Nog een kansje op de Libertines? Ze staan overal behalve op werchter
icon_sad.gif

gaan wsl PKP doen, dan zijn ze ook in de buurt(week later op Reading/Leeds)

Straks nog een headliner voor Les Ardentes, op wat eruit ziet als een rock/indie dag, dus waarschijnlijk nog een kanshebber voor Werchter weg.

Fidlar, Red Fang, Tout Va Bien, Maxi Jazz & the EType Boys, JD MCPherson, Lonely the Brave, John Newman.

John Newman op die vrijdag... Waarom? Kan die gast nog maar een keer zijn ene hitje komen kwelen.

Fijne naam erbij op de vrijdag, dat was nodig. Zaterdag krijgt zo ook een iets leukere invulling.

Van RedFang word ik zelf niet wild, maar goed dat er nog even wat extra gitaren bijkomen.

Users who are viewing this thread