Rock Werchter 2015 - Geruchten

Laat ons hopen dat Mumford straks enkel een nieuwe single aankondigd. En het bijbehorende album. En geen tour.

En dat die headliner toch een goede headliner is met een beetje meer ballen om Pharrel die erna staat wat tegegngewicht te geven. Ik begin erin te geloven dat dit wel mogelijk is nu. Komaan Werchter!

Ik blijf hopen op Mumford & Sons!
Waarschijnlijk een aankondiging om 4 uur?
Niet per se om 16:00 lijkt me. Als ik het bericht van vorige week lees, komt de act zelf met festivalnieuws, dus niet RW. Dan zullen ze mijns inziens ook geen invloed hebben in het tijdstip van bekendmaking.

Wat heel komisch zou zijn, is wanneer één van de reeds bekend gemaakte headliners met festivalnieuws komt (bv. een door de bezoekers gekozen setlist voor de Foo Fighters). En we dus vandaag helemaal geen nieuwe headliner krijgen... :-)

Als het gerucht over het niet doorgaan van Boutique klopt, zouden er dan wellicht nog benaderde of reeds vastgelegde acts doorgeschoven kunnen worden naar RW?

Nog eens twee namen opwerpen die tegelijk ‘onverwacht’ zouden zijn en toch aannemelijk: The National en QOTSA. Beide headlinerpotentieel, hebben beide ook al eens een gunst verleend aan de organisatie van RW (QOTSA in 2011, The National in 2013).[/q

die mogen direct komen! maar daar ga ik niet op hopen

Het gaat duidelijk om een act die vrijdag nog niet mocht bekend gemaakt worden. M.a.w. mag maar vanaf maart bekend gemaakt worden. Dan lijkt Mumford & Sons uitgesloten, want die hebben al heel wat festivals bekend gemaakt. Bovendien zou Rock Werchter dan hun eerste festival in Europa zijn na hun VS-tour. Misschien beginnen ze nog niet in Europa te touren in het Werchterweekend en staan ze gewoon op Pukkelpop.

Mijn gok voor straks: Blur of Editors

Kan het ook niet Beck worden???

Ik wordt wel heel neruveus eigenlijk. Ondanks ik Mumford and SOns eens wil zien, betrap ik mij erop dat ik toch hoop op iets meer als Blur of Beck

Van al degene die hier opgenoemd worden als kanshebbers...zou'k toch liefst Blur hebben. Mumford, daar heb ik niet zoveel mee, mag komen maar dat vind ik geen headliner. Editors en the National...al teveel live gezien. Mumford, Editors of The National,...zou persoonlijk n enorme ontgoocheling zijn. Maarja, misschien verwachten we weer teveel. Als ik echt luidop mag dromen: Arcade Fire (geen datums bekend, maar al te lang geleden dat ze nog ns op n Belgisch festival stonden!) of QOTSA (vond ik subliem op Pukkelpop 2014, mogen gerust op RW staan!). Even benieuwd op welke dag er n headliner bijkomt, op vrijdag of zaterdag?

Het headliner nieuws laat nog even op zich wachten. Een naam die ook op Hyde Park staat en op 26 juni in Oslo te vinden is: Temples. Zou ik zeer graag op RW verwelkomen...

We wachten en we wachten... Het onderdeel van de site van Mumford & Sons met de live data is overigens onbereikbaar, opvallend.. (via merchandise en dan tickets)

Beck was sub op zijn hoogtepunt en kon vorig jaar Vorst alles behalve uitverkopen. Ik verwacht hem sowieso niet op Werchter, Pukkelpop zit al niet dik in grote namen dus laat Beck maar aan hen.

Even benieuwd op welke dag er n headliner bijkomt, op vrijdag of zaterdag?

Ik verwacht geen headliner meer op zaterdag. De poster maakt in ieder geval duidelijk dat ze Lenny Kravitz van dezelfde orde als Muse en FF beschouwen.

<div class="d4p-bbt-quote-title">Thomus wrote:</div>

Beck was sub op zijn hoogtepunt en kon vorig jaar Vorst alles behalve uitverkopen. Ik verwacht hem sowieso niet op Werchter, Pukkelpop zit al niet dik in grote namen dus laat Beck maar aan hen.

<div class="d4p-bbt-quote-title">Dave wrote:</div>
Even benieuwd op welke dag er n headliner bijkomt, op vrijdag of zaterdag?

Ik verwacht geen headliner meer op zaterdag. De poster maakt in ieder geval duidelijk dat ze Lenny Kravitz van dezelfde orde als Muse en FF beschouwen.

Oké, eigenlijk heb je daar gelijk. Het zal eerder wishfull thinking zijn geweest.

Tussen al het headlinergeweld door trouwens nog een kleiner naampje droppen. Van mij mag skip the use ook doorgestuurd worden (staan oa op Main Square en Rock-a-Field)

Het schijnt dat het 'grote nieuws' van mumford & sons is dat op 4 mei hun nieuwe album uitkomt genaamd 'Wilder Minds'.

Het schijnt dat het ‘grote nieuws’ van mumford & sons is dat op 4 mei hun nieuwe album uitkomt genaamd ‘Wilder Minds’.

Met daaraan gekoppeld nieuwe tourdata. Dat lijkt me niet zo vreemd. We zullen zien......

Moet aan toegevoegd worden dat er vandaag ook een persconferentie plaatsvindt in Waverley, USA waarbij naar alle waarschijnlijkheid een muziekfestival rond Mumford & Sons wordt bevestigd... Dus dat zou kunnen betekenen dat ze inderdaad met meer tourdata komen.

Ik verwacht nu toch stilaan dat het nieuws zal vallen rond hun heilige 4 uur tijdstip.

Spannend.

Moet aan toegevoegd worden dat er vandaag ook een persconferentie plaatsvindt in Waverley, USA waarbij naar alle waarschijnlijkheid een muziekfestival rond Mumford & Sons wordt bevestigd… Dus dat zou kunnen betekenen dat ze inderdaad met meer tourdata komen.

En hoe laat is die persconferentie? Want dan zou dat betekenen dat die aankondiging pas vanavond laat Belgische tijd bekend wordt, wat ook wel gek is toch.

Het schijnt dat het ‘grote nieuws’ van mumford & sons is dat op 4 mei hun nieuwe album uitkomt genaamd ‘Wilder Minds’.

Dit nieuws wordt ondertussen al gemeld op meerdere sites waaronder nu.nl dus dat klopt. Nog geen nieuws over nieuwe tourdata....

Users who are viewing this thread