Rock Werchter 2015 - Geruchten

@deus, eens! Maar ik verwacht verder vooral veel "vulling" met hopelijk nog een leuk pareltje er tussen. En hopelijk nog iets hards.

Verder mogen we ook nog enkele Belgische namen verwachten, want tot nog toe slechts 2 dacht ik? Dan denk ik aan Selah Sue, The Van Jets, Intergalactic Lovers en misschien Tout Va Bien vroeg in een tent

<div class="d4p-bbt-quote-title">Paddy wrote:</div>
Mwa, ik weet niet hoe de verkoop gaat, maar dit zal de laatste ‘grote’ naam zijn, gok ik. Dus niet onlogisch om nu de kleine namen te noemen met de aankondiging dat er nog een headliner aankomt.

hoop dat die headliner dan echt de moeite is, want de kleine namen van vandaag zijn niet echt om te juichen vind ik
ik mis toch nog wat rockgehalte op de affiche, de singer songwriters enzo hebben we nu hopelijk al gehad

ik hoop toch op groepen genre incubus/eagles of death metal/stereophonics of dergelijke om de rest van de affiche ook nog aantrekkelijk te maken
maar ik moet me geen illusies maken, vrees dat de trend zoals vandaag wordt verder gezet in de rest van de affiche dus relatief ongekende namen

Je zou zeggen dat EODM nog wel een optie is. Zijn in de buurt (Zweden / Denemarken) en hebben nog ruimte op de zondag (of evt de zaterdag).

Grote kans dat de headliner mumford and sons is, maar misschien verrassen ze ons nog. Ik zou m & sons niet erg vinden in ieder geval.

Mumford & Sons? Meh. Liever niet, maar oke. Vind het alleen niet echt een headlinerwaardige naam als je het naast Metallica of Pearl Jam houdt, maar dat kan aan mij liggen.

Mumford & Sons? Meh. Liever niet, maar oke. Vind het alleen niet echt een headlinerwaardige naam als je het naast Metallica of Pearl Jam houdt, maar dat kan aan mij liggen.

Hoeveel edities zijn er geweest dat er alle vier de dagen headliners stonden die gelijkwaardig of beter zijn dan Pearl Jam en Metallica?
Maar ik heb liever M&S als headliner dan KOL om maar iets te noemen.

In een uur tijd weekend kaarten en zaterdagkaarten (de Robbie Williams dag) van Pinkpop uitverkocht. Wat zijn wij Nederlanders toch een vreemd volkje...

Ik denk dat Robbie Williams een breed publiek aanspreekt. Weet niet hoe de verkoop van TW classic verloopt?

In een uur tijd weekend kaarten en zaterdagkaarten (de Robbie Williams dag) van Pinkpop uitverkocht. Wat zijn wij Nederlanders toch een vreemd volkje…

onderschat Avicii niet, die zal ook een verdomd grote rol hebben in die snelle verkoop

Avicii trekt alle 15 tot 20-jarigen (ik hoop maar dat ze rond die leeftijd verstandig worden) en voor Robbie trekt iedereen tussen de 30 en 60 erop uit. Tel daar The Script bij op die voor beide doelgroepen aantrekkelijk is.

Denk dat we Mumford & Sons toch wel als een zekerheidje kunnen beschouwen. De toevoeging van Edward Sharpe and the Magnetic Zeros zou in dat geval mooi meegenomen zijn.

Verder verwacht ik nog Sue The Night als Belgische toevoeging. Gengahr en Wolf Alice mogen wat mij betreft met Alt-J meekomen. Mini Mansions tourt met Royal Blood, zou ik ook absoluut niet verkeerd vinden. Van Pinkpop mogen dan The Wombats en Nick Mulvey nog wel overkomen opzich. Misschien dat de organisatie ook SBTRKT, George Ezra en Sam Smith nog op herhaling laat komen?

Denk dat we Mumford & Sons toch wel als een zekerheidje kunnen beschouwen.

Vrees ik ook. SBTRKT zijn ze overigens verplicht om dit jaar in elk geval te proberen te boeken, dat kon echt niet vorig jaar.

Zou het schandelijke vind als Werchter Mumford & Sons überhaupt “headliner” durft te noemn, maar ik vrees er nu ook voor dat ze aangekondigd gaan worden.

Kom eens met wat beters dan wat "beschikbaar" is.......

Vraagje. Ik heb 2 Werchter kaarten. Maar met wie ik zou gaan kan toch niet. Is de kaarten doorverkopen strafbaar of mag dit gewoon, en kan ik hiermee beter wachten tot het uitverkocht is of nu al doen?

Hoop op wat nuttige input.

Vraagje. Ik heb 2 Werchter kaarten. Maar met wie ik zou gaan kan toch niet. Is de kaarten doorverkopen strafbaar of mag dit gewoon, en kan ik hiermee beter wachten tot het uitverkocht is of nu al doen?

ik dacht zolang het face value of lager is mag het, maar dat weet ik niet zeker. Zou gewoon ff tweetje sturen naar RW ofzo

Denk dat we Mumford & Sons toch wel als een zekerheidje kunnen beschouwen. De toevoeging van Edward Sharpe and the Magnetic Zeros zou in dat geval mooi meegenomen zijn.

Verder verwacht ik nog Sue The Night als Belgische toevoeging. Gengahr en Wolf Alice mogen wat mij betreft met Alt-J meekomen. Mini Mansions tourt met Royal Blood, zou ik ook absoluut niet verkeerd vinden. Van Pinkpop mogen dan The Wombats en Nick Mulvey nog wel overkomen opzich. Misschien dat de organisatie ook SBTRKT, George Ezra en Sam Smith nog op herhaling laat komen?

Sue The Night is Nederlands. Denk dus dat die niet zal komen. Overige namen zouden zomaar kunnen.

Ticketswap?

Sue The Night is Nederlands. Denk dus dat die niet zal komen. Overige namen zouden zomaar kunnen.

Ik wist voor ongeveer 100% zeker dat ze Belgisch was, zie nu dat ze uit Haarlem komt, haha. Excuus. Kensington heeft trouwens een lijst geplaatst met alle zomerfestivals die ze doen. Denk dat we die dus ook kunnen afschrijven. Mist Werchter niet veel tot niets aan.

<div class="d4p-bbt-quote-title">Black Lies wrote:</div>

Hoeveel edities zijn er geweest dat er alle vier de dagen headliners stonden die gelijkwaardig of beter zijn dan Pearl Jam en Metallica?
Maar ik heb liever M&S als headliner dan KOL om maar iets te noemen.

Liever Kings of Leon voor de achtendertigste keer dan nog eens Mumford & Sons moeten doorstaan. De vorige keer op Werchter waren die zo middelmatig dat ik bijna zat af te tellen tot wanneer ze gedaan waren. Letterlijk bijna 10 keer hetzelfde nummertje achter elkaar. Da's nu echt een act waarvan ik he-le-maal niet begrijp hoe die zo populair zijn.

Deze blijft heerlijk :):
http://www.musicomh.com/reviews/albums/mumford-and-sons-babel

Verder mogen we ook nog enkele Belgische namen verwachten, want tot nog toe slechts 2 dacht ik? Dan denk ik aan Selah Sue, The Van Jets, Intergalactic Lovers en misschien Tout Va Bien vroeg in een tent

Selah Sue denk ik wel dat een zekerheid is, al mag ze van mij thuisblijven
de andere drie zouden niet slecht zijn, de hickey underworld zou ook zeer mooi zijn

Vanwaar die afkeer voor Mumford & Sons die ik hier toch best veel voorbij zie komen? Snap dat het geen enorme headliner is, maar vind het persoonlijk geweldig als ze komen.

Users who are viewing this thread