Rock Werchter 2015 - Geruchten

Ik verwacht toch wel dat Goat komt hoor. Heb even naar het tourschema gekeken maar ze hebben nog nauwelijks data staan rondom DTRH. Roskilde doen ze ook, dus waarschijnlijk doen ze gewoon een festivaltour in die maand. Dan zie ik ze ook best hier staan.

<div class="d4p-bbt-quote-title">roluf wrote:</div>
Vraagje. Ik heb 2 Werchter kaarten. Maar met wie ik zou gaan kan toch niet. Is de kaarten doorverkopen strafbaar of mag dit gewoon, en kan ik hiermee beter wachten tot het uitverkocht is of nu al doen?

Hoop op wat nuttige input.

ik dacht zolang het face value of lager is mag het, maar dat weet ik niet zeker. Zou gewoon ff tweetje sturen naar RW ofzo

Die info kun je vinden op de website (bij FAQ) Je mag de kaartjes niet met winst verkopen, maar wel voor dezelfde prijs of lager.
En zorg dat de uitdraai van goede kwaliteit is. Bij twijfel kan degene van wie het ticket is, wel binnen komen. Maar niet als je id niet matcht met de naam op het ticket.

Ik ben zelf ook niet ongeloofelijk blij met Mumford & Sons als laatste Headliner maar kom op. Niet headliner waardig... Die verkochten hun Ziggo Dome show binnen no-time uit en ook hun show in Belgie was gelijk weg. Ze hebben een tweede album afgeleverd waar ook weer meerdere hitjes vanaf kwamen. En ze hebben op Glastonbury met succes één avond de lampjes mogen uitdoen. Daarbij is het toch weer 3 jaar gleden dat ze Werchter aandeden.

Maar ik snap niet dat men zichzelf serieus neemt om Mumford & Sons niet headliner waardig te noemen. We moeten wel een beetje objectief blijven. Het gaat erom dat ze zoveel mogelijk kaarten verkopen en dan is Mumford & Sons de beste zet.

Vrijdag heeft nog een headliner nodig, dat is zeker.

En zaterdag...? Kan Noel Gallagher echt sub zijn? En Lenny Kravitz echt headliner? Eigenlijk is het logischer dat beiden één plaats zakken.

Vrijdag heeft nog een headliner nodig, dat is zeker.

En zaterdag…? Kan Noel Gallagher echt sub zijn? En Lenny Kravitz echt headliner? Eigenlijk is het logischer dat beiden één plaats zakken.

Had je me het een paar maanden geleden gevraagd, dan had ik gezegd zeker te weten van niet. Maar ik ben nu mijn verwachtingen aan het bij stellen. Er komt nog 1 headliner. Die verwacht ik voor de vrijdag. Overige namen is klein grut (en daar kan nog best iets leuks tussen zitten, begrijp me niet verkeerd).

Hoe schatten jullie de kans dat Meshuggah komt? Nog geen belgische data, qua tourschema past het, en wat hardere muziek zou ik niet erg vinden. Ze zijn live trouwens geweldig goed.

Hoe schatten jullie de kans dat Meshuggah komt? Nog geen belgische data, qua tourschema past het, en wat hardere muziek zou ik niet erg vinden. Ze zijn live trouwens geweldig goed.

Zo'n naam mist eigenlijk nog wel. :D Maar denk ik dat je op Werchter het toch met metal namen moet doen als Enter Shikari.

Bij Festileaks is het bericht binnengekomen dat Boutique dit jaar niet doorgaat vanwege problemen met de gemeente Aarschot. In eerste instantie was het de bedoeling dat AC/DC er op zou treden, maar die moesten toen dus uitwijken naar een alternatieve locatie.

We kunnen niet garanderen dat dit gerucht klopt, maar willen het jullie toch niet onthouden.

Dan mogen alle Coldplay geruchten de vuilbak in!
Voor RW hoop ik nog steeds op een avondje Deadmau5!

Zou bastille naar RW komen? Heb net gezien dat ze een week later in Luxemburg staan. Ik hoop op zondag maar ik vrees ervoor door the script :(

Zou bastille naar RW komen? Heb net gezien dat ze een week later in Luxemburg staan. Ik hoop op zondag maar ik vrees ervoor door the script
icon_sad.gif

Zou wel triest zijn, is dan het derde jaar op een rij

Wanneer je inderdaad niet echt fan bent begrijp ik het volledig.. Maar ik zou er alles aandoen om ze nog één keertje te mogen zien

Dan mogen alle Coldplay geruchten de vuilbak in!
Voor RW hoop ik nog steeds op een avondje Deadmau5!

Deadmau5 vorig jaar op Pukkelpop gezien, vond het echt een teleurstelling. Van mij mag hij weg blijven!

Wanneer je inderdaad niet echt fan bent begrijp ik het volledig.. Maar ik zou er alles aandoen om ze nog één keertje te mogen zien

haha, van mij kunnen ze toch hun optreden van 2014 niet meer overtreffen.

Deadmau5 vorig jaar op Pukkelpop gezien, vond het echt een teleurstelling. Van mij mag hij weg blijven!

Deadmau5 mag van mij elk jaar komen. Luister je ooit deadmau5? Anders snap ik wel dat het tegenvalt.

Overigens hoop ik echt dat M&S maandag wordt aangekondigd. Nog nooit live gezien, lijkt me echt heerlijk!

Ik mag toch hopen dat Bastille niet nog een keer komt. Eerst album was wel oke, maar wat is dat een commerciële meisjesband geworden zeg.

Er was al geen hoop op Coldplay. Die hebben echt 0 shows aangekondigd tot nu toe.

Ik denk ook dat de combitickets nu snel zullen gaan. Zag op Facebook al een aantal mensen voor Werchter kiezen na ofwel de teleurstellende ofwel de uitverkochte PP-lineup.

Weet niet of er nog veel dance in de categorie deadmau5 bijkomt. Van mij hoeft dat sowieso niet. Met the Prodigy en THE chemical Brothers heb je de bekende namen al gehad denk ik. Soms doen ze na de headliner op zondag nog een afsluiter, soms niet. Muse sluit denk ik af.

Een beetje metal of stevige rock zou niet verkeerd zijn. Bijv, meshuggah. Of wat punk, zoals NOFX. Al is het maar om een beetje wakker te worden.

Bastille hoeft niet op herhaling. Vond ik toch niet zo'n sterk optreden de afgelopen keer (maar hè, daar zijn heel veel 15jarige meisjes het mee oneens).

Over die metalnamen... er zijn inderdaad wat hardere namen die normaal gezien op Graspop zouden moeten staan, die daar niet staan. Meshuggah inderdaad, maar ook Mastodon, Dream Theater, Limp Bizkit, Ace Frehley, Kreator, Anthrax, Red Fang... Allemaal namen die touren, maar niet op Graspop of Alcatraz staan. In België is het dan logisch dat die op Lokerse Feesten staan, doen elk jaar één of twee metaldagen. Ik zie er graag wat van op Rock Werchter, maar ik vrees er voor... Mastodon en Limp Bizkit maken nog meeste kans denk ik.

Een beetje metal of stevige rock zou niet verkeerd zijn. Bijv, meshuggah. Of wat punk, zoals NOFX. Al is het maar om een beetje wakker te worden.

Ik vrees dat we als liefhebber van harder materiaal genoegen moeten nemen met Enter Shikari en Rise Against. Ik wordt alleen van Enter Shikari een beetje warm, Rise Against laat me redelijk koud. Ik denk niet dat we iets beters krijgen.

Users who are viewing this thread