<div class="d4p-bbt-quote-title">
Kereltje wrote:</div>
<div class=”d4p-bbt-quote-title”>
Loveless wrote:</div>
duyck wrote:</div>
Tijnelia wrote:</div>
‘Stay tuned. Nog een headliner maakt zich klaar namelijk om maandag festivalnieuws te delen!’
Mumford and Sons dus…
Of juist niet? M&S kondigen maandag een nieuwe single aan, en waarom zouden die niet gewoon vandaag bij het pakketje hebben kunnen zitten?
Net omdat ze maandag hun hele festivaltour zullen aankondigen?
Open’er, NOS Alive, … moesten daar blijkbaar niet op wachten. Ik zeg: ofwel Blur die moesten wachten na vvk Hyde Park (begon vandaag), ofwel eerste tourdata Editors.
Editors als headliner ja? Nah, ik denk toch ook Mumford & Sons. Misschien willen ze die gewoon ff zelf in de spotlight zetten of de single extra exposure geven in Benelux. Blur alweer na 2013?
We weten ondertussen dat Werchter geen probleem heeft met herhaling als ze krap zitten qua mogelijkheden. En een herhaling van Blur zou door vele mensen net op positief gejuich onthaald worden, zeker als slechts een handvol festivals in die periode Blur kan voorleggen.
Is ook zo, ik denk persoonlijk M&S, maar Blur kan net zo goed, Editors ook, en zo zijn er nog wat acts die de revue gepasseerd hebben. Vergeet ook iets als Underworld niet, en onze kleine IJslandse vriendin…