Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Ik zie het niet voor de zondag. The Prodigy voor Slipknot zou me jammer lijken dus vermoed dat daar de onaangekondigde headliner de aangekondigde FIR is. Zondag ofwel een stoot zoals Machine Head 2 jaar geleden (maar wie dan) of de 'safe bet' Judas Priest?
Ik denk dat de reden dat FiR geen headliner is omdat hun set 65 minuten is. De huidige set van Slipknot overigens ook, maar die zullen toch wel wat langer spelen? Dat heeft FiR volgens mij nooit gedaan.
Ik denk dat de reden dat FiR geen headliner is omdat hun set 65 minuten is. De huidige set van Slipknot overigens ook, maar die zullen toch wel wat langer spelen?
FiR staat op Hellfest ook als headliner. Headliners krijgen vaker minder dan 90 minuten speeltijd, dus dat kan prima aangepast worden aan de band. Denk niet dat dat de doorslaggevende factor zal zijn.
FiR staat op Hellfest ook als headliner. Headliners krijgen vaker minder dan 90 minuten speeltijd, dus dat kan prima aangepast worden aan de band. Denk niet dat dat de doorslaggevende factor zal zijn.
zou de mogelijke controverse dan echt de reden zijn om ze niet apart aan te kondigen?
Kan me niet voorstellen dat ze controversiëler zijn dan Till (voor alle duidelijkheid maakt met bij beiden niet veel uit)
wat ik er van gehoord heb is dat er zo'n tour in de maak was maar dat die weggevallen is omdat David Lee Roth geen memoriam momentje wilde in lassen tijdens elke show .. snap de man niet echt maar denk dat we die piste helemaal mogen vergeten
zou de mogelijke controverse dan echt de reden zijn om ze niet apart aan te kondigen?
Kan me niet voorstellen dat ze controversiëler zijn dan Till (voor alle duidelijkheid maakt met bij beiden niet veel uit)
ja goede vraag
het kan wel een factor zijn dat de controversie van FiR gaande was rond de aankondiging, en de controversie van Till al een aardig tijdje terug is. Veel mensen zullen dat al weer vergeten zijn.
GMM denkt dat Slipknot groot genoeg is om de dag alleen te dragen en daarom krijgt FiR geen aparte aankondiging, want ze beseffen dat de band eigenlijk niet zo héél groot is.
Lamb of God kreeg ook geen aparte aankondiging denk ik.
ik denk dat het antwoord veel gemakkelijker is. the prodigy moest normaal main 2 headliner worden en FIR sub. the prodigy is weggevallen maar de aankondiging is niet mee aangepast door ofwel niet genoeg tijd ofwel omdat dit de aankondiging van andere bands ging in de weg staan omdat iedere wijziging terug langs iedere agent/management moet etc
ik denk dat het antwoord veel gemakkelijker is. the prodigy moest normaal main 2 headliner worden en FIR sub. the prodigy is weggevallen maar de aankondiging is niet mee aangepast door ofwel niet genoeg tijd ofwel omdat dit de aankondiging van andere bands ging in de weg staan omdat iedere wijziging, terug langs iedere agent moet etc
GMM denkt dat Slipknot groot genoeg is om de dag alleen te dragen en daarom krijgt FiR geen aparte aankondiging, want ze beseffen dat de band eigenlijk niet zo héél groot is.
Lamb of God kreeg ook geen aparte aankondiging denk ik.
Met het verschil dat Till zich WEL aan gemaakte afspraken houdt, in tegenstelling tot Falling In Reverse
Eigenlijk denk ik op dit moment nog aan Judas Priest op zondag en op vrijdag ze met een probleem zitten en daarom toch nog Falling In Reverse gaan promoveren
Superblij met NIN! Geen twijfel meer, deze aankondiging was wat ik nodig had om een combi te kopen.
Ooit al op Lowlands gezien, kijk echt naar uit een hernieuwde kennismaking.
Hopelijk clashen ze dan niet met Amenra, maar staan die tegelijk met Korn.