Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Ze gaan geen poster aanpassen met 1 band als er in de komende dagen / volgende week nog een stuk of 20 namen bij komen en wie weet nog een headliner...
Korn, Dragonforce, Spiritbox, Lorna Shore, Filter, Amenra, The Hu ga ik allemaal zien, mochten ze niet clashen. Apocalyptica en Airbourne als er niks anders speelt, en de rest ken ik nog niet.
Ik zie het niet voor de zondag. The Prodigy voor Slipknot zou me jammer lijken dus vermoed dat daar de onaangekondigde headliner de aangekondigde FIR is. Zondag ofwel een stoot zoals Machine Head 2 jaar geleden (maar wie dan) of de 'safe bet' Judas Priest?
Ik zie het niet voor de zondag. The Prodigy voor Slipknot zou me jammer lijken dus vermoed dat daar de onaangekondigde headliner de aangekondigde FIR is. Zondag ofwel een stoot zoals Machine Head 2 jaar geleden (maar wie dan) of de 'safe bet' Judas Priest?