Graspop Metal Meeting 2025

Ik zie overigens de constructie van 2019 wel goed werken hier
1737558335194.png
Met Rice Against ipv Disturbed, en FiR ipv Lamb of God. Waarbij FiR en Rise Against beiden 75 minuten speeltijd krijgen en Slipknot 90 minuten. Lijkt me een prima avond die ook wel goed verkoopt.

• Leuk
Waarderingen: PreFXDesigns
ik denk dat het antwoord veel gemakkelijker is. the prodigy moest normaal main 2 headliner worden en FIR sub. the prodigy is weggevallen maar de aankondiging is niet mee aangepast door ofwel niet genoeg tijd ofwel omdat dit de aankondiging van andere bands ging in de weg staan omdat iedere wijziging terug langs iedere agent/management moet etc
klinkt idd niet zo gek. maar iets van duidelijkheid in een tekstje ergens had wel goed geweest 😁 Dat had ons 2 maand van To Fir or not to Fir bespaard

Laatst bewerkt:
fast forward to GMM 2026 pls.
season 20 troll GIF by South Park

• Haha
Waarderingen: PreFXDesigns
Iemand al opgevallen dat Filter op dezelfde dag is als Nine Inch Nails? :sneaky:

Zanger en oud NiN Richard Patrick deed één van de laatste live shows al een aantal nummers mee, een cover van Hey Man Nice Shot en Head Like a Hole bijvoorbeeld

A man can hope......

Iemand al opgevallen dat Filter op dezelfde dag is als Nine Inch Nails? :sneaky:

Zanger en oud NiN Richard Patrick deed één van de laatste live shows al een aantal nummers mee, een cover van Hey Man Nice Shot en Head Like a Hole bijvoorbeeld

A man can hope......
Was me inderdaad niet opgevallen. Maar poh, Hey Man Nice Shot gespeeld door NiN lijkt me toch ook wel bijna een perfecte combi.

De kogel eindelijk door de kerk, hele vette booking!
Vrouwlief is ook dik tevreden met de combo Korn-NIN. :)
Wordt voor ons een mooie herkansing na het verregende optreden op Hellfest 2022..

Ook een mooi voorbeeld dat er altijd nog wel een band met een late touraankondiging kan komen, en dat zo'n tour prima kan bestaan uit zaalshows plus enkele festivals (net als Iron Maiden).
Ik verwacht dan ook nog steeds eenzelfde scenario met Volbeat.

Edit: en bovendien wederom het bewijs dat er geen enkele reden tot paniek is wanneer GMM een paar headliners mist, en dat ze prima in staat zijn om dat naar behoren in te vullen.

De kogel eindelijk door de kerk, hele vette booking!
Vrouwlief is ook dik tevreden met de combo Korn-NIN. :)
Wordt voor ons een mooie herkansing na het verregende optreden op Hellfest 2022..

Ook een mooi voorbeeld dat er altijd nog wel een band met een late touraankondiging kan komen, en dat zo'n tour prima kan bestaan uit zaalshows plus enkele festivals (net als Iron Maiden).
Ik verwacht dan ook nog steeds eenzelfde scenario met Volbeat.
ik verwacht ze ook nog. moet toch nog wel iets groot genoeg bijkomen op zondag naar mij gevoel.

Gaat alleen voor problemen zorgen wanneer ik nu moet gaan

Tjonge zeg NiN erbij.
Donderdag en zaterdag zien er al top uit.
Uit de praktijk blijkt dat dit later dus de dagen worden waar ik alle clashes ga hebben.

Er is ook zoveel leuks te zien.

Laatst bewerkt:
  • Leuk
Waarderingen: MetalLimbo

Users who are viewing this thread