Rock Werchter 2015 - Geruchten

Nieuw voor donderdag 25 juni zijn First Aid Kit, Chet Faker en James Bay. The Cat Empire en Archive worden op vrijdag 26 juni in Werchter verwacht. De affiche van zaterdag 27 juni wordt aangevuld met Seinabo Sey en Kid Ink. Voor zondag 28 juni zijn Fink en Enter Shikari bevestigd.

Fink, Chet Faker, First Aid Kit, James Bay, Archive, The Cat Empire, Kid Ink, Seinaboy Sey, Enter Shikari

'Stay tuned. Nog een headliner maakt zich klaar namelijk om maandag festivalnieuws te delen!'
Mumford and Sons dus...

PLEASE géén Mumford en zijn KUTsons. Die zijn zo slecht dat ik er emotioneel van word...

En deze namen zijn ook gene vette. :(

Maar nogmaals: please PLEASE niet M&S. Zou echt zonde zijn.

‘Stay tuned. Nog een headliner maakt zich klaar namelijk om maandag festivalnieuws te delen!’
Mumford and Sons dus…

Of juist niet? M&S kondigen maandag een nieuwe single aan, en waarom zouden die niet gewoon vandaag bij het pakketje hebben kunnen zitten?

Niet heel blij met de namen die nu toegevoegd zijn, maar als ik de optelsom moet geloven dan zal Mumford and Sons ook van de partij zijn!!

Daar ben ik dan erg blij mee.

<div class="d4p-bbt-quote-title">Tijnelia wrote:</div>
‘Stay tuned. Nog een headliner maakt zich klaar namelijk om maandag festivalnieuws te delen!’
Mumford and Sons dus…

Of juist niet? M&S kondigen maandag een nieuwe single aan, en waarom zouden die niet gewoon vandaag bij het pakketje hebben kunnen zitten?

Oja, inderdaad, scherp opgemerkt. Laten we op het beste hopen en is het gewoon een onverwachte supergoede headliner, wie weet.

In de tekst over James Bay:

'In de erelijst zitten nog drie namen die in juni naar Werchter komen: Florence + The Machine, Jessie J en Sam Smith"

Jessie J kunnen we dus ook verwachten? Hm... in ieder geval mijn vriendin blij.

<div class="d4p-bbt-quote-title">Tijnelia wrote:</div>
Mumford and Sons dus…

Net omdat ze maandag hun hele festivaltour zullen aankondigen?
Edit: slaat op niks wat ik zeg aangezien ze al veel data hebben..

<div class="d4p-bbt-quote-title">Kereltje wrote:</div>

<div class=”d4p-bbt-quote-title”>Tijnelia wrote:</div>
Mumford and Sons dus…

Open'er, NOS Alive, ... moesten daar blijkbaar niet op wachten. Ik zeg: ofwel Blur die moesten wachten na vvk Hyde Park (begon vandaag), ofwel eerste tourdata Editors.

‘In de erelijst zitten nog drie namen die in juni naar Werchter komen: Florence + The Machine, Jessie J en Sam Smith”

Jessie J kunnen we dus ook verwachten? Hm… in ieder geval mijn vriendin blij.

Goed gezien! Wat een knullige fout van ze..

Zou het schandelijke vind als Werchter Mumford & Sons überhaupt "headliner" durft te noemn, maar ik vrees er nu ook voor dat ze aangekondigd gaan worden.

<div class="d4p-bbt-quote-title">koenbah wrote:</div>

‘In de erelijst zitten nog drie namen die in juni naar Werchter komen: Florence + The Machine, Jessie J en Sam Smith”

Jessie J kunnen we dus ook verwachten? Hm… in ieder geval mijn vriendin blij.

Goed gezien! Wat een knullige fout van ze..

Haha! Hillarisch.

De donderdag is echt huilen met de pet op. In positieve zin dan. 10 van de 13 aangekondigde namen dat ik wil zien. En dan komen er die dag nog +- 7 namen bij. Aiaiai.

Stel je voor dat ze nu echt maandag inderdaad Blur aankondigen. Of helemaal gek, Mumford and Sons op zaterdag :p (voor alle duidelijkheid, op dat laatste hoop ik echt niet, zaterdag gaat niks groots meer bijkomen denk ik. Hoogstens een main stage act voor de vooravond misschien rond 18u)

<div class="d4p-bbt-quote-title">duyck wrote:</div>

<div class=”d4p-bbt-quote-title”>Kereltje wrote:</div>

<div class=”d4p-bbt-quote-title”>Tijnelia wrote:</div>
Mumford and Sons dus…

Open’er, NOS Alive, … moesten daar blijkbaar niet op wachten. Ik zeg: ofwel Blur die moesten wachten na vvk Hyde Park (begon vandaag), ofwel eerste tourdata Editors.

Editors als headliner ja? Nah, ik denk toch ook Mumford & Sons. Misschien willen ze die gewoon ff zelf in de spotlight zetten of de single extra exposure geven in Benelux. Blur alweer na 2013?

Users who are viewing this thread