Rock Werchter 2015 - Geruchten

Black keys mogen best weer komen! Ben benieuwd of we morgen weer wat namen krijgen! Van mij mag cypress Hill ook komen! Zijn in de buurt

Staan op Couleur Café, jammer genoeg.

Nog even een naampje droppen: Mogwai. Hebben rond die tijd een paar shows in Europa en gaan ook naar oa. Melt.

Nog even een naampje droppen: Mogwai. Hebben rond die tijd een paar shows in Europa en gaan ook naar oa. Melt.

Het kan, maar kunnen evengoed naar Les Ardentes of Couleur Cafe ofzo. Dour en Cactusfestival hadden ze vorig jaar bijvoorbeeld ook al.
Zoals Couleur vandaag ook met Cypress Hill komt opzetten.

Black keys = ja graag. Vorig jaar weinig van genoten door de rode duivels en de regen.

Dour komt met 38 nieuwe namen, vind t nie zo bijzonder moet ik zeggen! Als er morgen weer een rijtje nieuwe namen komt, hoop nu toch echt eens op incubus of eagles of deathmetal!! En een headliner zou ook fijn zijn!

<div class="d4p-bbt-quote-title">amoors wrote:</div>
Black keys mogen best weer komen! Ben benieuwd of we morgen weer wat namen krijgen! Van mij mag cypress Hill ook komen! Zijn in de buurt

Staan op Couleur Café, jammer genoeg.

En als ze er niet stonden had ik Cypress Hill eigenlijk ook niet echt een Werchternaam gevonden, helaas.

Cool, hoop dat er dit jaar ook nog hiphop komt. BBNG is dat een beetje half namelijk en ilovemakonnen vind ik dan weer niet zo heel erg tof.

Cool, hoop dat er dit jaar ook nog hiphop komt. BBNG is dat een beetje half namelijk en ilovemakonnen vind ik dan weer niet zo heel erg tof.

En in feite is Die Antwoord ook een soort van hiphopgroep maar ja... Het mag wel wat meer zijn vind ik.

van mij mag er ook nog wel wat harder werk komen. bring me the horizon heeft fucking goede muziek en doen het live ook altijd leuk maar ik denk dat het grootste deel van het werchterpubliek daar niet op zit te wachten.

Zullen morgen wel wat namen bekend gemaakt worden die ook op Pinkpop staan denk ik; George Ezra, Eagles Of Death Metal, Fiddler's Green, Paloma Faith en Selah Sue ofzo. En hopelijk nog een handjevol anderen, inclusief een headliner.

Lokerse feesten heeft ook 4 namen gelost waaronder Belle & Sebastian, Kaiser Chiefs en Mark Lanegan
Deze zien we dan ook niet terug op Werchter?

Belle & Sebastian en Mark Lanegan zijn toch mooie namen die wel op Werchter zouden passen.

Lokerse feesten heeft ook 4 namen gelost waaronder Belle & Sebastian, Kaiser Chiefs en Mark Lanegan
Deze zien we dan ook niet terug op Werchter?

Jammer! 4 prima namen vind ik.

(Maar ik ben wel erug blij dat ik Belle & Sabastian ga zien met m'n dEUS-ticket voor de LF! :D)

Ik hoop vandaag op een leuke lading namen, en op een bestelling van palletje goed weer! Want dat was vorig jaar ook VER te zoeken!

Viel wel mee hoor, dat slechte weer, alleen die laatste dag was wel kut. Ik had niets van die enorme regenbui meegemaakt want ik stond redelijk vooraan bij Passenger, ik kom buiten en het terrein was een enorme rotbende geworden. Later nog iemand rechts van het mainstage iemand zien zwemmen in een modderpoel, heb de held maar een pilsje gegeven.

Users who are viewing this thread