Rock Werchter 2015 - Geruchten

Een naam die ik nog niet langs heb zien komen: Stereophonics. Hebben een nieuw album aangekondigd en festivals in de zomer staan. Altijd betrouwbaar voor een goed optreden rond 18.00 uur.

Inderdaad. Eigenlijk is het een bijna-zekerheid, stonden er bij de laatste albums steeds. Al is dit ook een band die wel eens op een ander festival, zoals Les Ardentes, zou kunnen staan. Alleszins, live altijd kwaliteit bij die mannen.

Oei oei oei, die Pinkpop lineup voor de zaterdag is echt om te huilen... Hoop niet dat dit een slecht teken is voor de vijver waarin Werchter voor zijn resterende affiche moet vissen.

Oei oei oei, die Pinkpop lineup voor de zaterdag is echt om te huilen… Hoop niet dat dit een slecht teken is voor de vijver waarin Werchter voor zijn resterende affiche moet vissen.

Zou ik me geen zorgen over maken.

<div class="d4p-bbt-quote-title">visdave34 wrote:</div>
Oei oei oei, die Pinkpop lineup voor de zaterdag is echt om te huilen… Hoop niet dat dit een slecht teken is voor de vijver waarin Werchter voor zijn resterende affiche moet vissen.

Zou ik me geen zorgen over maken.
Zondag ook vrij matig trouwens. Hoewel Typhoon en Nick Mulvey wel zeer goed te pruimen zijn en we waarschijnlijk weer niet in Werchter gaan terugzien.

Ik ben ook niet zozeer bang dat Werchter de matige namen van Pinkpop zal gaan boeken, maar ben wel benieuwd of dat betekent dat de spoeling van goede acts gewoon niet zo dik is. Aan de andere kant, Pinkpop staat al jaren bekend om zijn zeer matige dagvulling...

Edit: overbodig natuurlijk, maar bovenstaande is uiteraard slechts mijn niet-zo-bescheiden mening... ;-)

wat een poep line up, van mij mogen eodm en faith no more nopg naar werchter komen en dan houd het een beetje op met pinkpop namen...

Urbanus & De Fanfaar dan maar?
icon_biggrin.gif

Zou wel geinig zijn, weet alleen niet of zijn manager dat goed gaat vinden (Dat is namelijk Jan Smeets).

Hoe groot is de kans dat The Wombats na Pinkpop naar Werchter komen, denken jullie? Van mij mogen ze.

Hoe groot is de kans dat The Wombats na Pinkpop naar Werchter komen, denken jullie? Van mij mogen ze.

Ze zijn ook in de buurt voor Pukkelpop, lijkt me niet dat we hen twee jaar op rij krijgen dan.

<div class="d4p-bbt-quote-title">gguuss wrote:</div>
Is nou de hele line up van PP bekend?

nog 12 namen en als we Twin Atlantic, Angus & Julia Stone en Lonely The Brave als bevestigd beschouwen nog 9

Doe maar 7, Shaka Ponk is ook buiten de poster om bevestigd en met James Bay staan ze ver in onderhandeling.

http://open.spotify.com/user/gguuss89/playlist/238NuIQqY0NEClp0qgdC71

Voor de geïnteresseerden, een RW '15 playlist met alle tot nu toe bevestigde namen!

<div class="d4p-bbt-quote-title">neontiger8 wrote:</div>

<div class=”d4p-bbt-quote-title”>gguuss wrote:</div>
Is nou de hele line up van PP bekend?

nog 12 namen en als we Twin Atlantic, Angus & Julia Stone en Lonely The Brave als bevestigd beschouwen nog 9

Doe maar 7, Shaka Ponk is ook buiten de poster om bevestigd en met James Bay staan ze ver in onderhandeling.

Ow ja, al weer vergeten, was ik niet van onder de indruk ofzo ;)

Lijkt me ook goed nieuws dat foo fighters en pharrel op 1 dezelfde dag zijn, zo kunnen we verder hopen op nog een goede headliner vrijdag :)

een zeer trieste zaterdag op Pinkpop, de gehele affiche is trouwens geen hoogvlieger
hopelijk kan Werchter het tegendeel bewijzen

enkel George Ezra en Eagles Of Death Metal interesseren me nog van die affiche

wat is de kans dat The Bohicas op Werchter staan? staan al op Lowlands dus Pukkelpop dan wss?

Ik weet niet of het hier al voorbij is gekomen, zo ja excuses: Charlie Winston, The Hives, CLaptone, BRNS, Mount Kimbie dj set, Lost Frequencies, Nick Mulvey, Mountain Bike, Forest Swords, Lapalux, Binkbeats en Ben Khan aangekondigd voor Les Ardentes. Niet echt namen die in aanmerking kwamen voor RW buiten the Hives, en die hoefde volgens mij toch al niemand meer op Werchter te zien.

Ach, het is gewoon nog meer pop dit jaar dan anders vind ik.. Werchter zal er wel wat meer mee doen. Avicii bijvoorbeeld kost een bom geld en doet sowieso geen RW

Users who are viewing this thread